Fitness Seller

Test e only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet voor niks wordt 500mg per week zo ongeveer overal aangeraden. Waarom willen mensen elke keer het wiel opnieuw uitvinden :windup:
 
Als je gewoon goed spul hebt is 250 mg test-e is zeker wel genoeg om mee te beginnen, zeker als je in het verleden alleen winstrol hebt gehad. Halverwege je kuur in week 5-6 verhogen naar 500 mg per week. HCG mee laten lopen op 2x500iu per week tot week 15 en dan ook pas beginnen met je nakuur. Persoonlijk prefereer ik clomifeen boven nolvadex. De tijd tussen je winstrol kuur en deze test-e kuur zou ik op 3 maanden houden.
 
als TS 250mg wil pakken laat hem dat lekker pakken en er zijn wel degelijk onderzoeken waar getoond wordt dat het wel resultaten oplevert.
500mg zal meer zijn maar 1000mg ook.

TS krijgt nog genoeg kuurtjes in de toekomst waar hij de dosering lekker kan verhogen.
 
Als je gewoon goed spul hebt is 250 mg test-e is zeker wel genoeg om mee te beginnen, zeker als je in het verleden alleen winstrol hebt gehad. Halverwege je kuur in week 5-6 verhogen naar 500 mg per week. HCG mee laten lopen op 2x500iu per week tot week 15 en dan ook pas beginnen met je nakuur. Persoonlijk prefereer ik clomifeen boven nolvadex. De tijd tussen je winstrol kuur en deze test-e kuur zou ik op 3 maanden houden.
iniedergeval bedankt voor je reactie , zal dan nog eens goed overwegen wat ik zal gebruiken in de nakuur .
 
als TS 250mg wil pakken laat hem dat lekker pakken en er zijn wel degelijk onderzoeken waar getoond wordt dat het wel resultaten oplevert.
500mg zal meer zijn maar 1000mg ook.

TS krijgt nog genoeg kuurtjes in de toekomst waar hij de dosering lekker kan verhogen.
Ja haha , mijn einddoel ligt op 90kg met een bodyfat van 8% en een lengte van 1,81.
Oftewel nog 10kg droge massa erbij . Dat dit niet de enige kuur zal blijven kon ik mezelf ook al wel vertellen voordat ik hier aan begon .
 
als TS 250mg wil pakken laat hem dat lekker pakken en er zijn wel degelijk onderzoeken waar getoond wordt dat het wel resultaten oplevert.
500mg zal meer zijn maar 1000mg ook.

TS krijgt nog genoeg kuurtjes in de toekomst waar hij de dosering lekker kan verhogen.
Als je enige eis is dat het iets aan resultaat oplevert dan kun je prima af met een lage dosering ja. Je krijgt alleen aanzienlijk meer resultaat met 500 mg wekelijks, terwijl je er niet aanzienlijk meer bijwerkingen door krijgt. (Behalve bij ouderen.)
 
Nee en jij gelooft iedereen op dit forum , die bronnen zijn idd wel erg betrouwbaar . Ik denk niet eens dat je weet wie Wolters is . Bedoel niet dat vet alleen voor de rest aanmaak is , je hebt er wel degelijk van nodig , niet te veel wat ik hier sommige gasten naar binnen zie gooien , en dan klagen over weinig vvm 🤣
Wordt je dik van teveel vetten eten dan?


En Ik altijd maar denken dat je dik werd van een kcal overshot is het dus gewoon door teveel vetten eten, ga meteen van 100g naar 50 en mijn carbs met 300g omhoog!! Thanks man
 
Nee en jij gelooft iedereen op dit forum , die bronnen zijn idd wel erg betrouwbaar . Ik denk niet eens dat je weet wie Wolters is . Bedoel niet dat vet alleen voor de rest aanmaak is , je hebt er wel degelijk van nodig , niet te veel wat ik hier sommige gasten naar binnen zie gooien , en dan klagen over weinig vvm 🤣
Vet zorgt er niet voor dat je vet aankomt. Een te groot overschot doet dit. Ik zit rustig op 200-300 gram vet sommige dagen en ik heb nou niet echt bepaald weinig VVM, mag natuurlijk wel altijd meer..
 
Ik zou 500 mg test doen doen en aromasin 2 x per week een tab als preventief oestrogeen controle houden....
 
Als je enige eis is dat het iets aan resultaat oplevert dan kun je prima af met een lage dosering ja. Je krijgt alleen aanzienlijk meer resultaat met 500 mg wekelijks, terwijl je er niet aanzienlijk meer bijwerkingen door krijgt. (Behalve bij ouderen.)
Ik ga dan nog even goed nadenken over de dosering. Ik kan er misschien ook voor kiezen om de eerste 6 weken op 250 te zitten en na deze 6 weken met 250 omhoog . Ik zal er nog even over denken
 
Vet zorgt er niet voor dat je vet aankomt. Een te groot overschot doet dit. Ik zit rustig op 200-300 gram vet sommige dagen en ik heb nou niet echt bepaald weinig VVM, mag natuurlijk wel altijd meer..
Nee dat klopt , het is niet persee dat ik bedoel dat wanneer je 150gram vet eet je persee zal aankomen . Ik dacht dat je de koolhydraten en eiwitten heel hoog moet hebben en dat je vetten daarintegen iets meer dan een G per kg lichaamsgewicht moest doen. Zit op 2,5/3 g eiwit per kg lichaamsgewicht
1/1,5g vet per kg lichaamsgewicht.
Derest wordt aangevuld met koolhydraten. Vergis ik me dan in de verhouding vet ? Heb het gevoel dat ik zelf op deze lage hoeveelheid vet in een clean bulk wel de nodige meters maak.
 
Nee dat klopt , het is niet persee dat ik bedoel dat wanneer je 150gram vet eet je persee zal aankomen . Ik dacht dat je de koolhydraten en eiwitten heel hoog moet hebben en dat je vetten daarintegen iets meer dan een G per kg lichaamsgewicht moest doen. Zit op 2,5/3 g eiwit per kg lichaamsgewicht
1/1,5g vet per kg lichaamsgewicht.
Derest wordt aangevuld met koolhydraten. Vergis ik me dan in de verhouding vet ? Heb het gevoel dat ik zelf op deze lage hoeveelheid vet in een clean bulk wel de nodige meters maak.
Vetten is vooral een minimum (1g/kg) dat aangeraden word, meer kan geen kwaad.
 
Wordt je dik van teveel vetten eten dan?


En Ik altijd maar denken dat je dik werd van een kcal overshot is het dus gewoon door teveel vetten eten, ga meteen van 100g naar 50 en mijn carbs met 300g omhoog!! Thanks man
HA-HA slimme man!!!
 
Vetten is vooral een minimum (1g/kg) dat aangeraden word, meer kan geen kwaad.
En door de extra testosteron die je in een kuur toegediend krijgt , kan dit misschien niet de behoefte van de benodigde vetten veranderen ?
 
En door de extra testosteron die je in een kuur toegediend krijgt , kan dit misschien niet de behoefte van de benodigde vetten veranderen ?
Kan ik eerlijk gezegd niet met 100% zekerheid iets van zeggen, zo ver rijkt mijn kennis niet. Maar het lijkt mij heel straf en als het dat al doet minimaal (want je spreekt over miligrammen)
 
Laatst bewerkt:
Kan ik eerlijk gezegd niet met 100% zekerheid iets van zeggen, zo ver rijkt mijn kennis niet. Maat het lijkt mij heel straf en als het dat al doet minimaal (want je spreekt over miligrammen)
Wanneer er wordt gekeken naar optimalisatie van het groeiproces dat versterkt wordt door anabolen is er alles voor te zeggen dat het lichaam het hardste koolhydraten en eiwitten nodig heeft.
 
Wanneer er wordt gekeken naar optimalisatie van het groeiproces dat versterkt wordt door anabolen is er alles voor te zeggen dat het lichaam het hardste koolhydraten en eiwitten nodig heeft.
Dat zou goed kunnen, hier kan ik zelf geen nuttige discussie over voeren :)
Eigen ervaring zegt wel dat trainingen op een hoog kh dieet fijner zijn dan op hoog vet.
 
Met deze uitspraak is het enige advies wat ik je kan meegeven je nog eens extra te verdiepen in de verschillende werkingen van koolhydraten en vetten . Je komt natuurlijk nu met een absurde conclusie . En je moet dit echt niet opvatten als commentaar . Maar het is bewezen dat wanneer er teveel gegeten wordt koolhydraten in de lever omgezet kunnen worden tot vet wanneer er boven onderhoud gegeten wordt . Wel is dit een inefficiënt proces voor het lichaam en vaak wordt dan ook maar Max 5a10% van de overbodig genomen koolhydraten daadwerkelijk opgeslagen als vet . Vet daarintegen wordt na de behoefte eerder opgeslagen als een reserve.
 
bovenstaand ber
Wordt je dik van teveel vetten eten dan?


En Ik altijd maar denken dat je dik werd van een kcal overshot is het dus gewoon door teveel vetten eten, ga meteen van 100g naar 50 en mijn carbs met 300g omhoog!! Thanks man
bovenstaand bericht is speciaal voor jou
 
Back
Naar boven