MuscleMeat

Het grote Vintage Barbells, Schijven en Collars Topic

Bezoekers in dit topic

IMG-20181202-WA0022.jpeg
 
Ging net iets niet goed met uploaden. Nu wel zo te zien
 
Lekkere halters om mee te trainen.
Allemaal 55 mm

Rubberen Russische allemaal datum 7-80. Erg mooie set. Compleet van 50kg tm 0.1kg. Inclusief sluiters.
Vroeger van opa(Gerard du Prie)geweest. Hij kocht het nieuw voor in zijn sportschool. Via via terug in de familie.

Stalen rode schijven staat een gravering "44" in. Weet al dat dit geen jaartal is. Halter pas geleden erbij gekocht. Russisch inclusief originele sluiters. Iets korter halter 215cm. Wel 20 kg.

Nu 2 mooie sets om lekker mee te trainen. Totaal zo'n 650 kg schijven 55mm
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
89B3C5F4-3941-4AAF-AFCD-C6DF120BA6BF.jpeg

Setje Russische 50ers erbij ondertussen en ook nog een 2e set berg 50-ers.
 
Die groene 50-ers lagen vroeger ook bij All Inn fitness in Utrecht, was al een hele opgave om die schijven op te tillen :). Mooie schijven!
 
Is inderdaad Chinees aar een verkoper in Nederland had net dezelfde en zei me: wordt sinds vele jaren in China verkocht maar is oorspronkelijk uit Japan..."
 
Vroeg er 200 euro voor niet denkende dat iemand dat ook ging geven. Ik ging akkoord...en een uur later wou iemand al 250 euro bieden. Maar een deal is een deal.
 
Is het nu 50 of 55mm?
 
Maar nu moet ik dus wel zo snel mogelijk een 50 mm barbell zien te vinden en nog wat bumpers; Morgen komen mijn 2 x 25 kilo rogue bumpers aan. Dus heb nog minstens 70 kilo aan schijven nodig waarvan minstens 30 kilo bumpers. Probleem is dat levering van FS momenteel lang duurt, net als overal. Ik heb een verkoper gevonden in Pijnacker maar daar raak ik niet. Ik raak de grens niet over.
 
Ik zoek nog qua Russische schijven, in 50mm (niet in 55mm):
- 15kg x2 (of x4 als er ook nog 2x 20kg zou bijzitten)
- 1,25kg x2
Als iemand ze niet per se nodig heeft of jullie weten ze ergens bij iemand liggen, tips worden geapprecieerd.
Een 50mm Russische stang in deftige staat mag ook altijd :rolleyes:
Voorbeelden:

15kg.jpgVintage-Soviet-Union-2-x-125kg-olympic-weights.jpg
 
20200512_122214.jpg

Train met deze flymachine, zeker 40 jaar oud. Iemand enig idee welk merk? Links staan ook nog oude Panatta dumbells.
 
Back
Naar boven