Fitness Seller

HPTA restart na enkele jaren kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat heb je als advies en schema voorgeschreven gekregen ?
Ik zit ook in een traject via de anabolenpoli wel voor andere doel einden maar goede resultaten . Ben benieuwd wat jij moet nemen
 
Pics?

Hoe ga je dit nu met je werk doen?

Heb nu sws ff geen werk door corona maar heb ook een bedrijf en investeringen gedaan. Me body zal wel goed genoeg blijven om te strippen denk ik, zal niet meer dan 5kg verliezen denk ik.
Pics zijn dus nu na een jaar trt, foto van in de biggym is op 100 test met 150 mast. (laatste blast) de andere recent.
 
Laatst bewerkt:
:loony:

Ik denk dat je beter helemaal niet meer off kunt gaan.

Snap overigens niet dat mensen zich alvorens niet inlezen over de sides van steroids en hoe je dit kunt voorkomen. Dingen zoals hoge bloeddruk, haaruitval etc kun je makkelijk voorkomen. Als je al last hebt van een hoge bloeddruk met een optimaal dieet, dan vraag ik me werkelijk af wat jouw trt dose is en of je voor steroids al niet last had van soortgelijke issues.

Ik heb denk ik buiten het kuren ws ook al een hoge bloeddruk, m'n trt dosis is 100mg test per week, elke dag prikken.
Ik gebruik al topische fina maar zodra je mast er bij gooit kan je net zo goed de fina vervangen voor water.
 
Wat heb je als advies en schema voorgeschreven gekregen ?
Ik zit ook in een traject via de anabolenpoli wel voor andere doel einden maar goede resultaten . Ben benieuwd wat jij moet nemen

Niks joh, ze zijn daar zovan doe maar iets, we weten het ook niet.
Probeer nog een gesprek aan te gaan voor ik off ga en ga 10mg mk-677 doen, weet nog niet welk merk ed goed is.
 
Heb nu sws ff geen werk door corona maar heb ook een bedrijf en investeringen gedaan. Me body zal wel goed genoeg blijven om te strippen denk ik, zal niet meer dan 5kg verliezen denk ik.
Pics zijn dus nu na een jaar trt, foto van in de biggym is op 100 test met 150 mast. (laatste blast) de andere recent.

No offense maar als dit het resultaat is van jaren kuren gaat je fysiek echt ruk worden zodra je off gaat.
 
No offense maar als dit het resultaat is van jaren kuren gaat je fysiek echt ruk worden zodra je off gaat.

No offense taken bro.
Ik ben 100kg geweest op me zwaarst, ik prefereer nu gewoon een atletische look.
Ben al 2/3 jaar niet hoger geweest dan 500mg in totaal. Alleen de eerste 2/3 jaar ging ff helemaal leip.
Maargoed iedereen z'n ding natuurlijk en iedereen mag er tegen aan kijken hoe die wilt. Ik hoop gewoon dat ik herstel en bij dit fysiek in de buurt kan blijven of uiteindelijk daar weer komen na 1 of 2 jaar. Dat is voor mij genoeg
 
No offense taken bro.
Ik ben 100kg geweest op me zwaarst, ik prefereer nu gewoon een atletische look.
Ben al 2/3 jaar niet hoger geweest dan 500mg in totaal. Alleen de eerste 2/3 jaar ging ff helemaal leip.
Maargoed iedereen z'n ding natuurlijk en iedereen mag er tegen aan kijken hoe die wilt. Ik hoop gewoon dat ik herstel en bij dit fysiek in de buurt kan blijven of uiteindelijk daar weer komen na 1 of 2 jaar. Dat is voor mij genoeg

Gaat je zeker lukken. Hoop dat herstel een beetje op gaat schieten en je de verloren kg's er niet zo snel mogelijk bij gaat vreten.
 
En sws erg chill van je dat je het proces gaat loggen :thumbs:
 
Heb nu sws ff geen werk door corona maar heb ook een bedrijf en investeringen gedaan. Me body zal wel goed genoeg blijven om te strippen denk ik, zal niet meer dan 5kg verliezen denk ik.
Pics zijn dus nu na een jaar trt, foto van in de biggym is op 100 test met 150 mast. (laatste blast) de andere recent.
Goed fysiek hoor. Denk dat je hier natty wel op terug ken komen.
 
Mocht je herstel niet zoals gewenst gaan kan je je nick nog altijd laten veranderen naar trannyglenn

grapje veel succes lufjoe doei
 
Niks joh, ze zijn daar zovan doe maar iets, we weten het ook niet.
Probeer nog een gesprek aan te gaan voor ik off ga en ga 10mg mk-677 doen, weet nog niet welk merk ed goed is.

Ik was onvruchtbaar verklaard door aas misbruik..via anabolenpolie naar het umc gestuurd daar krijg ik nu al een jaar hcg hmg op flinke dosis voor geschreven wn sinds 3 maanden heb ik weer goed zaad ..ze gaan het over 2 weken invriezen .. verdsr zijn ze indd best laconiek maar als je hrt gooit op een kinderwens word je vast geholpen . En zodra je dan met hen middelen zaad aanmaakt ben je dus ook hersteld
 
Boys,

Ik heb besloten om er mee te stoppen na enkele jaren te kuren.
Wilde eigenlijk al 1.5 jaar geleden stoppen maar kwam terecht in een heftige relatie met heel erg veel gezeur en jaloezie van haar kant, dit zorgde ervoor dat ik het niet aan durfde te stoppen en sinds die tijd op een trt dosis zit.
Nu dat allemaal een tijd achter de rug is wil ik mij focussen op mijn herstel.
De sides zijn het mij niet waard, heb last van gyno als ik geen DIM of AI gebruik, haaruitval en verhoogde bloeddruk zelfs op trt doseringen met prima voeding.
Ik ga proberen om een volle (of 90/80%) HPTA recovery maken.
Ik ga dit proberen dmv het protocol van Dean St. Mart.
Hiernaast heb ik overleg met de anabolenpoli van het Spaarne gasthuis en zal proberen om morgen even wat HCG en evt een serm te krijgen via de dokter daar.
Ik zal hier loggen omdat ik denk dat het voor andere ook misschien in de toekomst van pas zou kunnen komen.

Mijn stats zijn:
1.78cm
83kg
8% (schatting)
24 jaar

Ik kuur sinds mijn 19e af en aan, zeer onverantwoordelijk gedaan voor langere periodes met tren 3 jaar geleden, als ik het over kon doen had ik het allemaal anders gedaan en zou zeker jongens van 19/20 willen behoeden om zo jong al te cyclen met alle psychologische en evt. Lichamelijke gevolgen van dien.

Ik zal deze post later nog verder updaten met betrekking tot het volledige protocol, ik wil graag hgh bijvoegen, maar moet nog aankijken of dit reëel is en van toegevoegde waarde.

Wens me succes!

Moedig van je dit hier te posten.

Wat heb je allemaal gebruikt qua doseringen als ik vragen mag?
Succes met je herstel!
 
Ik heb denk ik buiten het kuren ws ook al een hoge bloeddruk, m'n trt dosis is 100mg test per week, elke dag prikken.
Ik gebruik al topische fina maar zodra je mast er bij gooit kan je net zo goed de fina vervangen voor water.
Heb je die ooit gemeten dan?

100mg test-e prik je elke dag? Whut? Als je daar al een te hoge bloeddruk van krijgt dan moet er wel iets mis met je zijn inderdaad. Of je lifestyle is gewoon ruk.

Zou ook sowieso keto shampoo gebruiken.
 
Ik was onvruchtbaar verklaard door aas misbruik..via anabolenpolie naar het umc gestuurd daar krijg ik nu al een jaar hcg hmg op flinke dosis voor geschreven wn sinds 3 maanden heb ik weer goed zaad ..ze gaan het over 2 weken invriezen .. verdsr zijn ze indd best laconiek maar als je hrt gooit op een kinderwens word je vast geholpen . En zodra je dan met hen middelen zaad aanmaakt ben je dus ook hersteld

Ik heb geen kinderwens dus dat scheelt, ik word maandag door Dr. De Ronde gebelt over de mogelijkheid om SERMS te krijgen via het ziekenhuis evenals hCG.
Daarnaast gaat hij wat meer zeggen over hoe groot de kans is op herstel voor mij, voor zover dat te zeggen is natuurlijk.
Heb je die ooit gemeten dan?

100mg test-e prik je elke dag? Whut? Als je daar al een te hoge bloeddruk van krijgt dan moet er wel iets mis met je zijn inderdaad. Of je lifestyle is gewoon ruk.

Zou ook sowieso keto shampoo gebruiken.

100mg per week zeg ik, kan volgens mij niet heel veel duidelijker zijn?
Ja mijn lifestyle is niet ruk, ik eet nauwelijks suikers, veel krachttraining,rook niet, veel HIIT training, veel groente en veel fruit.

Verder thanks voor de berichten boys!
Zal maandag me openingspost even aanpassen om het protocol er in te zetten, bij de anabolenpoli waren ze verbaasd over deze manier van nakuren.
Heb er goede resultaten mee gezien.
Als iemand er interesse in heeft, kijk vooral naar "Flaws of modern PCT" van DR. Dean St. Mart (PhD), more plates more dates is ook van mening dat dit de beste manier van nakuren is, die doet ook altijd erg goed en diep onderzoek, dus ben benieuwd!
 
Moedig van je dit hier te posten.

Wat heb je allemaal gebruikt qua doseringen als ik vragen mag?
Succes met je herstel!

Op m'n zwaarst wel 500mg tren, 300mg test en 400 mast per week.
Heb verder niet veel meer gebruikt behalve anavar soms als kickstart of primo/test. Meestal test/mast/tren.
Beetje onzinnig zoals ik het nu bekijk maargoed, je bent jong en dom en denkt er heel makkelijk over.
 
Dit dus als PCT?

Snap niet waarom niet eerder begonnen wordt met hCG om primaire hypogonadisme aan te pakken, lijkt mij gunstig en wenselijk om juist eerder dit aan de pakken zodat vast intratesticulair testosteron aangemaakt kan worden en je niet helemaal op 0.0 testosteron zit.

Galen een mening over dit?
 
Op m'n zwaarst wel 500mg tren, 300mg test en 400 mast per week.
Heb verder niet veel meer gebruikt behalve anavar soms als kickstart of primo/test. Meestal test/mast/tren.
Beetje onzinnig zoals ik het nu bekijk maargoed, je bent jong en dom en denkt er heel makkelijk over.
Had wel een 2gram+kuurtje verwacht maar vind het eerlijk gezegd nog meevallen. Neemt niet weg dat het alsnog een zware kuur is tho.
 
Had wel een 2gram+kuurtje verwacht maar vind het eerlijk gezegd nog meevallen. Neemt niet weg dat het alsnog een zware kuur is tho.

Zeker in vergelijking met zijn lichaamsgewicht.
 
Back
Naar boven