Fitness Seller

Nieuw in de supermarkt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iemand deze al gehad? Zero variant dan he
Screenshot_20200506-184708_Chrome.jpg
 
aangezien siroop bijna pure suiker is denk ik dat elke low kcal variant smerig zal zijn
 
Waar zijn de te verkrijgen?
 
Niet helemaal mijn ding, maar ik denk dat hier liefhebbers voor zijn..

Unox Knaks kip party

1588872016396.png



Ingrediënten
Ingrediënten: Worstjes: kippenvlees¹ 38%, kipseperatorvlees¹ 26%, water, rijstebloem, aardappelzetmeel, zout, TARWEVEZEL, rundercollageen, kippencollageen¹, rookaroma, stabilisator (E451, E452), raapzaadolie, witte peper, nootmuskaatextract, paprikapoeder, antioxidant (E301, rozemarijnextract), conserveermiddel E250., Opgiet: water, zout., E = door de E.G. goedgekeurde hulpstof., ¹ = Beter Leven keurmerk 1 ster.

Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.

SoortPer 100 Gram.
Energie613 kJ (146 kcal)
Vet8.3 g
Waarvan verzadigd2.6 g
Koolhydraten6.4 g
Waarvan suikers< 0.5 g
Eiwitten13 g
Zout2 g

Opvallend:

* Knakworst zonder varkensvlees;
* Geen suiker toegevoegd;
* Relatief weinig (verzadigd) vet;
* Relatief weinig calorieën;
* Relatief veel eiwitten.
 
Niet helemaal mijn ding, maar ik denk dat hier liefhebbers voor zijn..

Unox Knaks kip party

Bekijk bijlage 490193


Ingrediënten
Ingrediënten: Worstjes: kippenvlees¹ 38%, kipseperatorvlees¹ 26%, water, rijstebloem, aardappelzetmeel, zout, TARWEVEZEL, rundercollageen, kippencollageen¹, rookaroma, stabilisator (E451, E452), raapzaadolie, witte peper, nootmuskaatextract, paprikapoeder, antioxidant (E301, rozemarijnextract), conserveermiddel E250., Opgiet: water, zout., E = door de E.G. goedgekeurde hulpstof., ¹ = Beter Leven keurmerk 1 ster.

Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.

SoortPer 100 Gram.
Energie613 kJ (146 kcal)
Vet8.3 g
Waarvan verzadigd2.6 g
Koolhydraten6.4 g
Waarvan suikers< 0.5 g
Eiwitten13 g
Zout2 g

Opvallend:

* Knakworst zonder varkensvlees;
* Geen suiker toegevoegd;
* Relatief weinig (verzadigd) vet;
* Relatief weinig calorieën;
* Relatief veel eiwitten.
Blokkie kaas stukkie worst Tatta fissa compleet :p
 
Niet helemaal mijn ding, maar ik denk dat hier liefhebbers voor zijn..

Unox Knaks kip party

Bekijk bijlage 490193


Ingrediënten
Ingrediënten: Worstjes: kippenvlees¹ 38%, kipseperatorvlees¹ 26%, water, rijstebloem, aardappelzetmeel, zout, TARWEVEZEL, rundercollageen, kippencollageen¹, rookaroma, stabilisator (E451, E452), raapzaadolie, witte peper, nootmuskaatextract, paprikapoeder, antioxidant (E301, rozemarijnextract), conserveermiddel E250., Opgiet: water, zout., E = door de E.G. goedgekeurde hulpstof., ¹ = Beter Leven keurmerk 1 ster.

Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.

SoortPer 100 Gram.
Energie613 kJ (146 kcal)
Vet8.3 g
Waarvan verzadigd2.6 g
Koolhydraten6.4 g
Waarvan suikers< 0.5 g
Eiwitten13 g
Zout2 g

Opvallend:

* Knakworst zonder varkensvlees;
* Geen suiker toegevoegd;
* Relatief weinig (verzadigd) vet;
* Relatief weinig calorieën;
* Relatief veel eiwitten.
Heb ze ook wel eens zien liggen, had ze toch nog lager in kcal verwacht. Bijv de knakworst mager variant is nog lager in kcal dan deze kip variant.
 
Niet nieuw maar wel nice aanbiedingen, bij de Makro (momenteel ook toegangelijk voor particulieren want geen pasje nodig).
Screenshot_20200515-212454_Chrome.jpg


Geen idee of ze goed te eten zijn. Ik ga ze morgen halen.

Deze is trouwens ook nice.
Screenshot_20200515-211501_Chrome.jpg


Ze hebben deze ook in kipfilet. 10kg voor €4 per kg inc btw.
 
Jammer dat de pindakaasrepen bijna nergens meer verkrijgbaar zijn. Volgens mij alleen nog bij de jumbo :thinking:
 
Niet nieuw maar wel nice aanbiedingen, bij de Makro (momenteel ook toegangelijk voor particulieren want geen pasje nodig).
Screenshot_20200515-212454_Chrome.jpg
&lt;img src="https://forum.bodybuilding.nl/attachments/screenshot_20200515-212454_chrome-jpg.491240/" data-url="" class="bbImage" data-zoom-target="1" alt="Screenshot_20200515-212454_Chrome.jpg" style="" /&gt;

Geen idee of ze goed te eten zijn. Ik ga ze morgen halen.
Ik weet niet of het voor deze geldt, maar de Diviande tournedos zijn geplakt. Wat wel een aanrader is zijn de picanha steaks.
 
Niet nieuw maar wel nice aanbiedingen, bij de Makro (momenteel ook toegangelijk voor particulieren want geen pasje nodig).
Deze is trouwens ook nice.
Bekijk bijlage 491241

Ze hebben deze ook in kipfilet. 10kg voor €4 per kg inc btw.
Lol, 3 euro voor een kilo kip. Die beesten zullen een goed leven hebben gehad. Ik dacht dat die kiloknallers niet meer mochten.
 
Ik weet niet of het voor deze geldt, maar de Diviande tournedos zijn geplakt. Wat wel een aanrader is zijn de picanha steaks.
Hoe bedoel je geplakt?

Lol, 3 euro voor een kilo kip. Die beesten zullen een goed leven hebben gehad. Ik dacht dat die kiloknallers niet meer mochten.
Scheelt natuurlijk ook in de prijs dat het bulk is en diepvries. En het is een aanbieding. Maar het kan mij voor de rest ook niet zoveel interesseren.
 
Dit zijn denk ik gewoon losse kogelbiefstukjes. Niet geplakt dus:

Zullen niet het meest malse stukje vlees zijn, maar ideaal voor beef curry's, beef stroganoff, etc.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja, ken je dat niet, dat is vrij standaard bij varkensschnitzels.
Ja maar ik wist niet dat ze dat ook deden bij biefstuk. Best schandalig. Was er geen aflevering van keuringsdienst van waarde die hier over ging?
 
Back
Naar boven