AndroidHealthClinic

Kwarken vergelijken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Simsalabimmusclesforsewin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Berichten
3.089
Waardering
2.508
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Hoe kan het dat de standaard huismerk kwark in duitsland voor 0.60 euro ofzo circa 12 gram proteine per 100gr heeft en de ah huismerk kwark maar 9 per 100gr. Is er ook goedkope kwark in nederland met 12gr p/100gr of moet ik dan steeds de dure skyr/fitline blijven eten?
 

Ik zou die Duitse kwark trouwens echt niet aanraden. Dat voelt als een baksteen :p
Is die 3 gram per 100 gram trouwens echt zo belangrijk? Je kunt er ook wat whey doorheen gooien. Is meteen lekkerder ;)
 
Hier huismerk van de Dirk ( volgens mij melkkan ) , kg bakken
Altijd met 1 scoop whey erdoorheen en 50 gr studentenhaver
 

Ik zou die Duitse kwark trouwens echt niet aanraden. Dat voelt als een baksteen :p
Is die 3 gram per 100 gram trouwens echt zo belangrijk? Je kunt er ook wat whey doorheen gooien. Is meteen lekkerder ;)
Ik vind de duitse kwark gewoon prima hoor. En ja maar 3 gram extra per 100, ik eet zo een hele pot onder een keer is toch wel even 15 gram extra. En nee ik eet geen whey ik eet alleen echt eten dus ga ik toch liever voor 15gram extra proteine van de kwark dan 20gram extra van een schepje proteine poeder
 
Hier huismerk van de Dirk ( volgens mij melkkan ) , kg bakken
Altijd met 1 scoop whey erdoorheen en 50 gr studentenhaver
Bevat die van de Dirk 12gram of is dit gewoon een ‘recept’ dat je aanraadt?
 
Uitgerekend en afgewogen .

500 gr magere kwark naturel
1 scoop whey met smaak ( bulkpowders )
50 gr studentenhaver
 

Bijlagen

  • 0B21C78C-6CD0-432D-BAB9-6F8B8C347B19.jpeg
    0B21C78C-6CD0-432D-BAB9-6F8B8C347B19.jpeg
    195,1 KB · Weergaven: 116
Ik vind de duitse kwark gewoon prima hoor. En ja maar 3 gram extra per 100, ik eet zo een hele pot onder een keer is toch wel even 15 gram extra. En nee ik eet geen whey ik eet alleen echt eten dus ga ik toch liever voor 15gram extra proteine van de kwark dan 20gram extra van een schepje proteine poeder

Waarom is kwark 'echt' eten en whey niet?
 
Waarom is kwark 'echt' eten en whey niet?
Omdat ik het daar niet mee associeer. Ik kan al mn proteine uit eten halen dus dan heb ik niet een poeder als toevoeging nodig. Bovendien gaven veel proteine poeders me acne toen ik begon. Maar ik eet dan liever wat meer eten i.p.v. dat ik er wat poeder door heen gooi that’s it
 
En ik eet liever stukje vis of steak extra op een dag i.p.v. dat ik proteine poeder ga eten dan haal je veel meer voedingsstoffen uit de vlezen halen. Proteine poeder zie ik als iets voor de pro’s die maar voor de zekerheid wat meer proteine in hun lichaam moeten krijgen of voor mensen met weinig tijd voor eten. Maar voor de meeste mensen die beginnen zou ik toch gewoon eten aan raden
 
En ik eet liever stukje vis of steak extra op een dag i.p.v. dat ik proteine poeder ga eten dan haal je veel meer voedingsstoffen uit de vlezen halen. Proteine poeder zie ik als iets voor de pro’s die maar voor de zekerheid wat meer proteine in hun lichaam moeten krijgen of voor mensen met weinig tijd voor eten. Maar voor de meeste mensen die beginnen zou ik toch gewoon eten aan raden

Eensch. Ik heb wel vaak een shake wey en brinta mee naar het werk, voor als drukte normaal eten even niet toelaat.
Beetje water erbij, heb je toch voeding binnen.
 
Fijn dat je twee topics hebt.
De meeste zijn geen echte kwark, maar gewoon yoghurt met whey. Dus kan de fabrikant het eiwitgehalte zelf bepalen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik pak meestal die kvarg.... Nu 900 gr bakken dus voor 3 dagen genoeg, 'smaak is heel goed en weinig suiker en vet
 
Fijn dat je twee topics hebt.
Ging perongeluk eerste keer dat ik had gepost stond de topic er niet en werd ik terug gegooid naar de home page dus ik dacht er was iets fout gegaan, hoe kan je dat verwijderen? Zie nu namelijk ook dat er een tweede is
 
Ik pak meestal die kvarg.... Nu 900 gr bakken dus voor 3 dagen genoeg, 'smaak is heel goed en weinig suiker en vet
Ja maar daar zit toegevoegde smaak in toch? En is ook duurder dan een normaal kwarkje
 
Uitgerekend en afgewogen .

500 gr magere kwark naturel
1 scoop whey met smaak ( bulkpowders )
50 gr studentenhaver
Ja ik doe vaak zonder de whey, kwark, banaan, havermout en amandelen top meal
 
Back
Naar boven