XXL Nutrition

Kwarken vergelijken

Bezoekers in dit topic

Oh ja, wel gepaste afstand houden ivm onverwachtse aanvallen.
 
ik besefte me pas bij het lezen van de topic titel dat het meervoud van kwark blijkbaar 'kwarken' is.
Is het tevens een werkwoord?
Kwarks? Ik weet de meervoud niet sorry, vond het wel leuk klinken. Daarnaast is mijn nederlands niet super goed
 
  • Haha
Waarderingen: LM
Nou vertel mij dan maar wat er allemaal aan bewerkingen aan te pas komt bij het maken van whey en bij het produceren van een gebakken biefstuk.
Whey proteine is voor zover ik weet een restant/afval die overblijft na de kaas productie. En die door de slimme joe weider met een foto van arnold erop geadverteerd werd als must have om naar de gym te gaan. Daarom koopt ook iedereen nu een pot eiwit poeder voordat ze naar de gym gaan(of een potje AAS zoals dat nu gebruikelijk is). Maar volgens mij is dit de story erachter. Productie proces weet ik niet zo precies maar een biefstuk dood je een koe voor voor whey is er denk ik iets meer productie proces
 
Meegerekend door Simsalabimmusclesforsewin ? Daar ging het eigenlijk over... laat die jongen zelf praten haha
Ik heb nooit gezegd dat ik alleen wholefoods eet. Ik eet ook gewoon brood enzo. Maar ik eet gewoon liever een stuk vlees dan wat poeder met wat melk aangezien je wat meer aan het vlees hebt. Hoezo zou je het niet gewoon uit bv een stukje zalm halen als dat kan beetje sonde om dan wat “lege” proteine zonder andere voedingsstoffen erom heen te eten. Maar is mijn mening
 
ik besefte me pas bij het lezen van de topic titel dat het meervoud van kwark blijkbaar 'kwarken' is.
Is het tevens een werkwoord?
Ik wil je wel even lekker vol kwarken, of bedoelde je dat niet,?
 
1 kwark 2 kwarksen 3 kwarks 4 kwarken 5 kwarkers
 
Ik heb nooit gezegd dat ik alleen wholefoods eet. Ik eet ook gewoon brood enzo. Maar ik eet gewoon liever een stuk vlees dan wat poeder met wat melk aangezien je wat meer aan het vlees hebt. Hoezo zou je het niet gewoon uit bv een stukje zalm halen als dat kan beetje sonde om dan wat “lege” proteine zonder andere voedingsstoffen erom heen te eten. Maar is mijn mening

Ik ook niet, waar lees je dat?

Lege proteïne? You whot mate?
Whey kan je overal doorheen flikkeren, door je brinta bijv. Hey dat is een goed idee... dan maak je van je lege koolhydraten 66,66666% volle koolhydraten! Gooi er nog wat lijnzaad bij en guess what....??? D'n volle one hundred in een paar slokken in je systeem!

Wat jij verder in je mondje stopt vind ik niet zo boeiend, hou maar voor jezelf. Ik was nieuwschierig naar wat kwark 'echt' eten maakt en whey niet, maar nu hebben we het ineens over biefstuk en pro's :scratch: Ik hoor het wel wanneer je de logica achter je uitspraken gevonden hebt.
 
Ik ook niet, waar lees je dat?

Lege proteïne? You whot mate?
Whey kan je overal doorheen flikkeren, door je brinta bijv. Hey dat is een goed idee... dan maak je van je lege koolhydraten 66,66666% volle koolhydraten! Gooi er nog wat lijnzaad bij en guess what....??? D'n volle one hundred in een paar slokken in je systeem!

Wat jij verder in je mondje stopt vind ik niet zo boeiend, hou maar voor jezelf. Ik was nieuwschierig naar wat kwark 'echt' eten maakt en whey niet, maar nu hebben we het ineens over biefstuk en pro's :scratch: Ik hoor het wel wanneer je de logica achter je uitspraken gevonden hebt.
Gast bedoel gewoon beide producten los vergeleken. Als jij een gebakken biefstuk eet dan krijg je veel meer dingen binnen vergeleken met als je een droge scoop proteine eet, toevoegen mag je van mij wat je wilt. Ik hou het bij mijn eten heb geen whey nodig. Jij van mij je whey eten
 
Gast bedoel gewoon beide producten los vergeleken. Als jij een gebakken biefstuk eet dan krijg je veel meer dingen binnen vergeleken met als je een droge scoop proteine eet, toevoegen mag je van mij wat je wilt. Ik hou het bij mijn eten heb geen whey nodig. Jij van mij je whey eten

Ik heb het godverdomme over kwark en whey hoepel op met je biefstuk!! :roflol:
 
Maar wat zit er in kwark dan?
 
Back
Naar boven