XXL Nutrition

Kwarken vergelijken

Bezoekers in dit topic

Bovendien is het maar de vraag of dat wat in de voedingsinformatie staat ook daadwerkelijk klopt. Er mag volgens de EG richtlijnen een bepaald percentage afgeweken worden; niet bewust, maar de voedingsinfo op het label moet een indicatie geven, geen precieze weergave van de werkelijkheid. Misschien weet Sparks79 wel hoe dat zit.
Overigens zijn calorieën altijd een inschatting. niemand weet precies wat hij binnen krijgt en hoeveel hij verbrandt, dus het is altijd een inschatting. Als je je druk maakt over 2gr eiwit per 100gr product meer of minder dan ben je iig je prioriteiten verkeerd aan het leggen. Maar dat is mijn mening.
Daar heb je wel gelijk in, volgens mij mag het “wettelijk” 20-30 % ofzoiets afwijken. Maak me er ook niet druk om ik vroeg het me af hoezo dat was
 
Als je weinig geld kwijt wilt zijn, koop je gewoon de goedkoopste variant en eet je er wat meer van of gooi je er whey doorheen. Goedkopere eiwitten zijn er niet.
Gaat me niet om dat ik het goedkoper heb. Ik vroeg me af hoezo dat verschil bestaat
 
Hoef niks te veranderen aan mn perceptie. Hoef ik ook meteen geen geld uit te geven aan proteine poeders bespaart weer wat
Whey is pound for pound de goedkoopste eiwitbron die je kunt vinden. Prima dat jij gelooft dat iets beter is maar je wringt je wel in hele rare bochten om het te verantwoorden aan jezelf.
 
Whey is pound for pound de goedkoopste eiwitbron die je kunt vinden. Prima dat jij gelooft dat iets beter is maar je wringt je wel in hele rare bochten om het te verantwoorden aan jezelf.
Dit is gewoon mijn manier van eten
 
Hoef niks te veranderen aan mn perceptie. Hoef ik ook meteen geen geld uit te geven aan proteine poeders bespaart weer wat
Whey is goedkoper dan kwark:
Voorbeeld:
AH Zaanse Hoeve € 0,69 voor 500 gram kwark met een eiwitgehalte van 8,5 gram / 100 gram --> 30 gram eiwit € 0,49
Bulk Powders Whey met 35% korting (bijna wekelijks wel zo'n aanbieding) € 47,45 voor 5 kg met een eiwitgehalte van 77,3 gram / 100 gram --> 30 gram eiwit voor € 0,37
 
Whey is goedkoper dan kwark:
Voorbeeld:
AH Zaanse Hoeve € 0,69 voor 500 gram kwark met een eiwitgehalte van 8,5 gram / 100 gram --> 30 gram eiwit € 0,49
Bulk Powders Whey met 35% korting (bijna wekelijks wel zo'n aanbieding) € 47,45 voor 5 kg met een eiwitgehalte van 77,3 gram / 100 gram --> 30 gram eiwit voor € 0,37
Hij heeft toch gezegd dat hij dat dure, onnatuurlijk afval niet mot?
 
Dit topic is zo misleidend... Ik kwam om een hele andere reden dan fucking kwark te vergelijken!!!!:headbang:
 
Whey is goedkoper dan kwark:
Voorbeeld:
AH Zaanse Hoeve € 0,69 voor 500 gram kwark met een eiwitgehalte van 8,5 gram / 100 gram --> 30 gram eiwit € 0,49
Bulk Powders Whey met 35% korting (bijna wekelijks wel zo'n aanbieding) € 47,45 voor 5 kg met een eiwitgehalte van 77,3 gram / 100 gram --> 30 gram eiwit voor € 0,37
Als in hoef ik er niks boven op te kopen. Ik haal al mn proteine uit het eten dat ik nu eet, hoef ik er niet nog proteine poeder bij te doen wat in die situatie dus extra kosten zouden zijn
 
En dat kan ook niemand hier wat verrotten, maar kom dan niet met stellingen als “afval”, “niet natuurlijk” en “duur”.
Het is toch gewoon afval. Het is wat over blijft bij de kaas productie. Dus het afval product van de kaas productie
 
Omdat elk productieproces anders is. Waarom is de cake van de ene bakker net wat vetter dan die van een andere?????????????????????????????
Maar dat zal het idd wel gewoon zijn fan. Dankjewel voor een antwoord(wat ik lowkey al verwachte, maar dacht misschien zit er wat anders achter)
 
Een productieproces? Dan zou ik geen kwark meer eten.
 
Vind het wel komisch dat je de hele tijd argumenten aan het zoeken bent en je simpelweg niet durft toe te geven dat je het verkeerd verwoord hebt.
 
Back
Naar boven