MuscleMeat

Heuptas zonder klik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ibn Khaldun

Novice
Lid geworden
8 mei 2019
Berichten
21
Waardering
5
Hoi,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een heuptas maar ik wil een heuptas zonder zo'n klik systeem. Ik heb geen flauw idee hoe dat heet zodat ik dat op zou kunnen zoeken.

Ga ik een beetje bij Zalando rondkijken zie ik ook enkele en alleen heuptassen met zo'n klik dus veel modellen zullen er niet van zijn.

De enige modellen die ik kan vinden die het dus niet hebben is als ik zoek naar 'anti diefstal'. Probleem is dat ik deze heuptassen meestal erg lelijk vind.

De vraag is dus of iemand weet hoe dat 'systeem' heet zodat ik kan proberen daarop te Google en of iemand een merk weet waarbij ze heuptassen hebben zonder die 'klik'.

Mijn dank is groot ;)

Nu heb ik zoiets: https://www.jdsports.nl/product/wit-adidas-originals-trefoil-festival-bag/342073_jdsportsnl/
Geen heuptas btw
 
Heuptasje? Really?

Ja? Is makkelijk bij reizen, festivals en dergelijken (als dat weer kan ofc). De vrouw heeft nooit broekzakken en dan loop je met 2 telefoons, portemonnee en sleutels in je zak. Daarom is zo'n tasje wel handig.

Ik ga niet op de hoek van de de straat staan met zo'n tasje ;P
 
Heuptasje is geen trainingskleding, verkeerde forum of sectie?
 
Ja? Is makkelijk bij reizen, festivals en dergelijken (als dat weer kan ofc). De vrouw heeft nooit broekzakken en dan loop je met 2 telefoons, portemonnee en sleutels in je zak. Daarom is zo'n tasje wel handig.
Een functionele reden, daar word ik blij van. :)
 
Ja? Is makkelijk bij reizen, festivals en dergelijken (als dat weer kan ofc). De vrouw heeft nooit broekzakken en dan loop je met 2 telefoons, portemonnee en sleutels in je zak. Daarom is zo'n tasje wel handig.

Ik ga niet op de hoek van de de straat staan met zo'n tasje ;P
Dan koopt de vrouw toch lekker een heuptasje? :dunno:
 
Eh nee, inderdaad niet.

Niks gemist begrijp ik? ;)
Als ik daar ben geweest, mis ik vaak van alles. Telefoon, portemonnee, tas, fiets, alles is foetsie.
 
Dan koopt de vrouw toch lekker een heuptasje? :dunno:
Inderdaad. Ik vind vrouwen altijd wel handig als je ergens ben in je zomerse outfit of op het strand en je telefoon en portemonnee en sleutels enzo kwijt moet. Hebben altijd wel een schoudertasje bij zich.
 
Maar ben je nou op zoek naar zoiets
DD89GCzXkAAJSF2.jpg


Zoiets
0ac2a77c6271c2460e30bf8c84bdad91.jpg


Of zoiets??
e39d1410321b137c3d2ee050ef3fe73e.jpg
 
Ik wilde ook nog wat gaan vragen over sokken en sandalen maar dat laat ik maar achterwegen.. jk

Mocht iemand nog een serieuze toevoeging hebben betreffende mijn vraag hoor ik het natuurlijk graag. Ben nog niet veel opgeschoten ;)
 
Hoe geraak je in godsnaam aan een vrouw als je van heuptasjes houd?
 
Ik wilde ook nog wat gaan vragen over sokken en sandalen maar dat laat ik maar achterwegen.. jk

Mocht iemand nog een serieuze toevoeging hebben betreffende mijn vraag hoor ik het natuurlijk graag. Ben nog niet veel opgeschoten ;)

Heuptasje, sandalen en sokken. = Clamping ready :D
 
Paar hoge witte sokken, sandalen en een oude erbij en je bent
pedofilmpje.gif
ready.
 
Heb je al in het heuptasjes zonder klik winkeltje gekeken?
 
Back
Naar boven