MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn vader is vandaag, na 8 weken ziekenhuisopname vanwege Corona, inclusief 2 weken IC en vervolgens revalidatie, weer thuis!!
    whooow in ieder geval super dat hij weer thuis is.
    Damn wat een periode zeg.
     
    Mijn vader is vandaag, na 8 weken ziekenhuisopname vanwege Corona, inclusief 2 weken IC en vervolgens revalidatie, weer thuis!!

    Goed nieuws man! Ik wens’m veel gezondheid toe.
     
    Mijn vader is vandaag, na 8 weken ziekenhuisopname vanwege Corona, inclusief 2 weken IC en vervolgens revalidatie, weer thuis!!
    Da's echt super nieuws!!
    Erg fijn.
     
    IRONic Pumper

    560233_10152574163926770_8952454823723148510_n.jpg
     
    Ik zie veel wandelende schaamlippen tegenwoordig. Dames met een jeansshort zo kort waardoor je nog net geen rosbief ziet. Nieuwe trend of heb ik iets gemist? Ik klaag niet, maar 't zal je dochter maar zijn.
     
    Ik zie veel wandelende schaamlippen tegenwoordig. Dames met een jeansshort zo kort dat je nog net niet rosbief ziet. Nieuwe trend of heb ik iets gemist? Ik klaag niet, maar 't zal je dochter maar zijn.
    Hotpants dingen dragen ze op de basisschool tegenwoordig al.
     
    Ik zie veel wandelende schaamlippen tegenwoordig. Dames met een jeansshort zo kort dat je nog net niet rosbief ziet. Nieuwe trend of heb ik iets gemist? Ik klaag niet, maar 't zal je dochter maar zijn.
    Dat is al enkele jaren zo. Beetje rond de #metoo trend werd het populairder.
     
    Ik zie veel wandelende schaamlippen tegenwoordig. Dames met een jeansshort zo kort waardoor je nog net geen rosbief ziet. Nieuwe trend of heb ik iets gemist? Ik klaag niet, maar 't zal je dochter maar zijn.
    Riep laatst tegen eentje dat ze moest oppassen dat haar kleine vriendin geen kou zou vatten met een dergelijke showroom, moest ze om lachen. Maar ik vond het te, al moet ze helemaal zelf beslissen natuurlijk.
     
    Hotpants dingen dragen ze op de basisschool tegenwoordig al.
    gaat nergens meer over , maar het is beeld dat door de media gepropageerd word .Er is vast een mental health pro die hier een correcte blik op heeft ipv het te onarmen
     
    Back
    Naar boven