Fitness Seller

Ik heb last van man boobs.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat moet ik me hier bij voorstellen?

man+boobs+1.jpg
 
Had je verder nog een goed advies of was dit alles.
Minder oestrogeen nemen je ziet er waarschijnlijk niet alleen uit als een wijf met die boobs maar je klinkt ook als een biatch.
 
88 kg op 8 procent en 1,77 lang lijkt me onwaarschijnlijk , die manboobs zijn te wijten aan een te hoog vetpercentage ( en nee dat is geen 8 procent )
Je zult moeten cutten ( afvallen )

train je überhaupt wel ? Zo ja hoe ziet je trainingsroutine eruit ?
daarnaast zul je echt met je voeding aan de slag moeten
 
Ik vond die tranny troll van je beter. Deze is toch al veel te vaak gedaan.
 
88 kg op 8 procent en 1,77 lang lijkt me onwaarschijnlijk , die manboobs zijn te wijten aan een te hoog vetpercentage ( en nee dat is geen 8 procent )
Je zult moeten cutten ( afvallen )

train je überhaupt wel ? Zo ja hoe ziet je trainingsroutine eruit ?
daarnaast zul je echt met je voeding aan de slag moeten

Ongetwijfeld teveel bankdrukken op de platte bank. Misschien bankdrukt hij 200+
Ff wachten op de foto.
 
Echt waardeloos die troll pogingen hier.... het is hoogtijd voor De Camelus.
Papa Camelus moet het goede voorbeeld geven. Maar ik denk dat het antwoord in jouw schuilt. TS is stiekem een kameel.
 
Hallo heren hoe gaat het?
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik heb nogal last van borsten. Maar ik ben wel een man.
Dus uhm....dat vind ik wel een beetje vervelend eigenlijk. Omdat ik een man ben vind ik het toch niet zo fijn om met zulke dikke tieten rond te lopen.
Dus ik wil er wel graag van af eigenlijk. Ik ben al een beetje aan het trainen om mijn lichaam strakker te krijgen maar ik denk dat ik er een tandje bij moet zetten.
En kwa voeding weet ik ook niet waar ik moet beginnen.
Dus ik zou graag wat tips willen ontvangen van jullie.
Dankjewel.
1m77 bij 88 kg op 8% lijkt me natural vrij sterk; zeker als je dan ook nog beweert tieten te hebben.

Gebruik je AAS? Is het gyno of enkel je tepels of echt je borsten. Als het er echt uitziet als tieten, is het gewoon vet en zou ik gaan afvallen. 8% is in dat geval onzin. Hoe heb je dat bepaald?

Of ben je gewoon een troll? Waarschijnlijk wel, want als je er zo mee zat zou je jezelf niet "The Boob" noemen en had je wel langs de huisarts gegaan.
 
Ga even langs je huisarts. Deze kan vaststellen of het klierweefsel (gynecomastie) of vetweefsel (lipomastie/pseudogynecomastie) is. Als het gynecomastie is zul je daar waarschijnlijk voor onder het mes moeten gaan als het er al lang (jaren) zit. Je zou, in overleg met je huisarts, kunnen voorstellen om tamoxifen enkele maanden te gebruiken om te proberen of dat het klierweefsel laat doen krimpen. Dit is 'off-label'-gebruik, maar er zijn veel studies die de effectiviteit hiervan aantonen en het wordt met enige regelmaat ook wel in Nederland voorgeschreven hiervoor. In de regel wordt het ook heel goed getolereerd.

Zelfs als tamoxifen niet je volledig het gewenste resultaat geeft, kan het alsnog zinvol zijn geweest voor een eventuele operatie. Afhankelijk van de grootte van de gynecomastie worden er namelijk verschillende operatiemethodes gebruikt. In principe komt het erop neer dat: des te kleiner de gynecomastie bij aanvang van de operatie, des te mooier het eindresultaat wordt. Als de tamoxifen je gynecomastie een beetje heeft laten doen krimpen, is dat dus altijd mooi meegenomen.
 
IMG_20200527_065027.jpg
 
IMG_20200527_065313.jpg
 
TE hoog vetpercentage, ongetrainde borst maw werk aan de winkel
 
TE hoog vetpercentage, ongetrainde borst maw werk aan de winkel

Dus als je dit zo ziet dan denk je dat ik teveel vet heb? Hoe groot is mijn vet percentage dan? Ff een ruwe schatting maken?
 
88 kg op 1.77 m en zo te zien ongetraind is te veel vet ..
Een ruwe schatting maken is lastig , maar gezien je borst en de bolling naar je buik zou ik zeker richting 18 - 20 procent op hoger schatten
 
Ik ben geen expert op dit gebied, maar ik zou als ik jouw was eerst eens 10 kg afvallen. Best kans dat het daarmee is verdwenen.
 
Je bent gewoon dik, vandaar je sappige tietjes.
succes met cutten

Sappige tietjes? Ik hoop dat de tieten van jouw vriendin een stuk dikker zijn dan die van mij iig.
 
Ga even langs je huisarts. Deze kan vaststellen of het klierweefsel (gynecomastie) of vetweefsel (lipomastie/pseudogynecomastie) is. Als het gynecomastie is zul je daar waarschijnlijk voor onder het mes moeten gaan als het er al lang (jaren) zit. Je zou, in overleg met je huisarts, kunnen voorstellen om tamoxifen enkele maanden te gebruiken om te proberen of dat het klierweefsel laat doen krimpen. Dit is 'off-label'-gebruik, maar er zijn veel studies die de effectiviteit hiervan aantonen en het wordt met enige regelmaat ook wel in Nederland voorgeschreven hiervoor. In de regel wordt het ook heel goed getolereerd.

Nee ik wil echt niet onder het mes hoor. Dat zie ik niet zitten. Vooral de prijs zie ik niet zitten. Het is harstikke duur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven