AndroidHealthClinic

Wie wil daten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Straat prostituee hoef je geen skills voor te hebben hoor. Pleur haar in de meest junke/tokkie wijk. Als ze jong is word ze toch wel gedaan 30$ voor een wippie en 20 euro voor jou.
Wat een inzichten. Ik denk dat je moeder al bijna klaar is met eten koken, zou je niet eens naar huis gaan jongen.
 
Waarom moet elk topic over seks gaan? :(
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: mat
Een echte borderliner heeft de naw gegevens van het ouderlijk huis en je beste vrienden al opgeslagen in de telefoon. Volgt je anoniem op social media en papt hier en daar wat aan met bekenden. Kan altijd van pas komen.
Hmm, daar heb je gelijk in. Maar toch proberen ze voor te zijn dan :D
En als het toch uit de hand loopt: geen lichaam = geen misdaad

giphy.gif
:roflol:
 
Waarom altijd over goedkope prostie's ?
Probeer eens een dame, die minstens één dag loon van jou vangt voor de fuck. Da's plezier voor 2
:whiteknight:
 
Techno ja? Had jou meer ingeschat in de hardcore/hardstyle hoek.
Haha ik kom van hardcore af. Maar op uitgekeken is ziek mainstream geworden. Ik ga naar vieze techno feestjes :rolleyes:
 
Haha ik kom van hardcore af. Maar op uitgekeken is ziek mainstream geworden. Ik ga naar vieze techno feestjes :rolleyes:
Dan dus Katharsis of Unpolished, smeriger dan dat ga je niet krijgen.
 
Dan dus Katharsis of Unpolished, smeriger dan dat ga je niet krijgen.
Katharsis :heart: maar bekend met berghain Of kitkatklub ? Possesion is ook vies maar wel dik lekker freaks kijken. Als het erna uit ziet gaat het nog door is ook mee 10jaar boiler room.

 
Katharsis :heart: maar bekend met berghain Of kitkatklub ? Possesion is ook vies maar wel dik lekker freaks kijken.
Berghain ga ik met mijn fysiek niet eens proberen binnen te komen, of ik moet tepelpiercing laten schieten en een netshirtje aandoen. :roflol:
 
Berghain ga ik met mijn fysiek niet eens proberen binnen te komen, of ik moet tepelpiercing laten schieten en een netshirtje aandoen. :roflol:
Net truitje anabolen broekie aan. Als je binne bent truitje gwn uit trekken. Wel veel homo's tho maar die vieze zitten daarlangs in lab.oratory. dat is een men only feestje maar in berghain zelf lopen ook gewoon goeie chicks rond maar ook vieze.
 
Back
Naar boven