Fitness Seller

D.A.W. log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Net een voor mij nieuw (straf) cardio toestel gehaald, heel bij mee. Paar spatborden en lampjes erop gezet. Dik slot erbij gekocht ook. Vanaf nu ook fietstrainingen dus 😁

6C8F95E3-7D51-4737-AB93-CB6A2B39A3D7.jpeg


DAW
 
Thanx!, De superfly7 is het, heerlijke MTB. Net even langs de winkel geweest voor een bidon en een fietscomputer. Nu kan het echte fiets werk beginnen.

Training van deze Maandag:

2 x 30 min op de MTB @ tempo 20-25 km/pu

Squat: 52,5 kg, 5x20 herh. 3 min rust, ging lekker!

OHP: 26,5 kg, 5x15 herh. 5 min rust, ging prima.

Dl: 51,5 kg, 1x 16 herh, prima te doen.

Chin ups: 3x8 BW+5 kg, 3 min rust.

Ochtend gewicht weet ik even niet want de batterijen van de weegschaal zijn leeg, in de spiegel zie ik dat ik week na week droger wordt en nu bijna een six pack heb zonder te flexen. Ook zie ik dat door de vele herhalingen van de laatste weken en het soms tot falen trainen deze manier van trainen wat meer spieropbouw op mijn borst en schouders geeft als het traditionele 5x5 schema. Verder schroef ik de Kcals alleen voor deze week iets naar beneden door de tussen de middag maaltijd te laten vervallen wat neerkomt op -400 kcal. Ook wat extra fietswerk staat op het programma. Door deze stappen te zetten hoop ik begin volgende week op 12-13% te zitten en volgende week weer rond onderhoud te kunnen eten.

DAW
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag:

Uurtje warm up op de MTB met hond, paar stops onderweg ivm ik heb blijkbaar een waterrat ipv een herder :roflol:

Hond naar huis gedaan en ff kort bezoek gehad daarna 30 min duurloop. Laatste week van het 10 km schema is ingegaan. Volgende week beginnen met het 15 km schema.

3 x 30 min MTB, bos/zand weggetjes en verharde weg

DAW
 
Training van deze Woensdag:

Uurtje op de MTB met hond, kalm tempo met stops

Squat: 53,5 kg, 5x20, 3 min rust, Ging lekker!

Bp: 44,5 kg, 5x15, 5 min rust, laatste set 14 herh. Volgende keer hetzelfde gewicht aanhouden.

Bbr: 39,5kg, 5x15, 3 min rust, gaat prima, wat licht in mn hoofd na de sets. Het niet eten in de uren voor de training hou ik er deze week nog in en vanaf volgende week probeer ik uit of vlak voor en na de training een maaltijd nuttigen beter bevalt.

Dips: 3x8 BW+7 kg, prima te doen

Daarna warme maaltijd erin geschoven en op de MTB gestapt voor 45 km trail route door de bossen en velden. 2.5 uur over gedaan. Nu op....

SCPU4828.JPG


DAW
 
Ook zo een grote jongen als mezelf haha :D. In ieder geval succes!! Wel jaloers op jouw cardio, zou er bij mij ooit ook nog wel is in mogen.

Net gelezen over die grip. Dat betert automatisch wel, maar gripoefeningen zijn ook wel leuk als variatie en met de corona zijn we sowieso al beperkt zonder de gym.

train ze!
 
Ook zo een grote jongen als mezelf haha :D. In ieder geval succes!! Wel jaloers op jouw cardio, zou er bij mij ooit ook nog wel is in mogen.

Net gelezen over die grip. Dat betert automatisch wel, maar gripoefeningen zijn ook wel leuk als variatie en met de corona zijn we sowieso al beperkt zonder de gym.

train ze!

Idd, maar nog niet zo zwaar :D Bedankt voor de complimenten. Cardio is wel een uitdaging zo merk ik. Griptraining ligt ook deze week stil ivm opspelende tenniselleboog. Ik doe wel tussen de werk sets door 20-30 sec deadhangs. Volgende week weer verder met de griptraining en idd ik doe het voor de variatie en de hulp bij mijn deadlift grip.

Training van gisteren:
10 min wandelen, 30 min duurloop met 2 min rust halverwege. en weer 10 min wandelen. Zondag 10 km duurloop :loopband:

Training van deze Vrijdag:

Uurtje op de MTB, rustig gereden.

Squat: 54,5 kg, 5x20 herh. 3 min rust, Ging lekker!

OHP: 27,5 kg, 5x15 herh. 5 min rust, Ging oke.

DL: 52,5 kg, 1x17 herh. Wel zwaarder aan het worden, +10 sec hold op het eind.

Chin ups: 3x8 BW+6 kg, prima te doen.

DAW
 
Training van deze 1e pinksterdag:

25 min wandelen, 60 min duurloop, 20 min wandelen. laatste training van dit 10 km schema. Op naar de 15 km voor over 8 weken.

Lopen ging prima na de eerste 20 minuten te hebben doorstaan want ik zag er best tegenop om een uur te lopen. Maar toen ik in het ritme zat ging het min of meer vanzelf. Gisteren voor het eerst pwo met dmha uitgeprobeerd, kon moeilijk in slaap komen en wat brak wakker geworden vanmorgen. Het hielp wel goed tegen de trek trouwens ;) over trek gesproken vanmiddag weer een bescheiden cheat bbq. Ook zal ik vandaag nieuwe foto's maken. Gewicht schommelt rond de 60 kg schat ik. wordt wel droger zie ik in de spiegel dus dik tevreden. Zou eigenlijk vanaf vandaag weer op onderhoud gaan eten maar ik plak er nog zeker mogelijk een week cutten bij...

DAW
 
Laatst bewerkt:
Ja die pwo pak ik zelf best ook niet n'a 18uur als ik om 23uur ga slapen.. Die zinderen lang na bij mij 😂
 
idd, les geleerd
 
Ik doe ook een halve schep maar gisteren met 160 mg dmha erbij geprobeerd. dat was ruim voldoende. Hele middag druk in de tuin gewerkt daarna wel een lichte crash en dus slecht inslapen.
 
Vandaag weer wat foto's gemaakt, wat vinden jullie? nog even door cutten of gaan bulken? vetpercentage al in de buurt van de 12%?

Ontspannen

InkedIMG_4158_LI.jpg
InkedIMG_4178_LI.jpg


Aangespannen

InkedIMG_4189_LI.jpg
InkedIMG_4198_LI.jpg


DAW
 
Ik ben altijd van mening dat je moet doen waar je goed bij voelt. Maar zelf zou ik gaan bulken als ik jou was en goed wat massa aanzetten en dan goed in het oog houden als je te vet word. Ik zelf ben lange tijd veel te vet geweest :D, maar je moet zien waar je zelf comfortabel bij voelt :D
 
Laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze. Ik zou, kwa gevoel, nog wel een week door kunnen gaan op 1600 kcal p/d + 1 x p/w een cheat meal. Zie de afgelopen week goed verschil in de spiegel en zou voor ik start met bulken graag dat kleine eilandje vet rond mijn navel en een beetje meer vet op mijn onderrug eraf hebben. zie foto's hieronder voor wat ik bedoel. Cardio wat uppen kan ik ook nog doen. Begin aan een nieuw hardloopschema wat rustig begint in de 1e week dus na elke hardloopsessie nog een uur licht MTB werk zou te doen zijn.

InkedIMG_4228_LI.jpg
InkedIMG_4178_LI.jpg
 
Ook niet te fel gaan fixeren op dat vet. Het vet waar jij het over hebt is iets minimaal naar mijn mening. Zou nu gewoon massa gaan aanzetten en bulken, omdat zo laag op kcals je mentale toestand ook wel wat kan aantasten. Herinner me 1600 kcals op 70kg en ik werd daar best down van. Ik ben nu niet de beste cutter maar oké :D
 
Top, bedankt voor je mening. De mentale toestand is idd wel eens een dingetje. Gisteren een goede cheat meal gehad en ik voelde me in de avond een stuk beter en vol in de maag zeg maar. Zal mij kcals gaan uppen naar 2400 en kijken of dat genoeg is. Kan in de toekomst altijd nog een mini cut doen. Maar het doel is eerst voor langere tijd lean bulken.

Eetschema 2400 Kcal toegevoegd
 

Bijlagen

  • eetschema 2404 Kcal.txt
    2,6 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
Training van deze tweede pinksterdag:

Squat: 55,5 kg, 5x20, 3 min rust, Ging lekker!

Bp: 45,5 kg, 5x15, 4 min rust, set 1-3 15 herh. 4e set 14 herh, daarna 5 min rust en 5e set 15 herh.

Bbr: 39,5kg, 5x15, 3 min rust, ging beter, ook wat rustiger omhoog gekomen uit de oefening (lees ff gehurkt blijven zitten na de laatste rep)

Dips: 3x8 BW+8 kg, Ging lekker.

Zit weer bijna aan het max gewicht wat ik kan maken met de squat, wat adviseren jullie? pause squats gaan doen om het weer zwaarder te maken?

Nu genieten van de heerlijke bbq luchtjes van de buren, gisteren was het andersom haha

DAW
 
Zelf persoonlijk niet te vinden voor die paused of ja met een gewicht dat goed gaat wel. Zelf meen ik me te herinneren dat dit ook niet zo goed is met ass to the grass toestanden. Correct me if wrong. Wat ik doe is high bar squatten en wide stance. Maakt het ook wat moeilijker.
 
Zit weer bijna aan het max gewicht wat ik kan maken met de squat, wat adviseren jullie? pause squats gaan doen om het weer zwaarder te maken?
Mooi lean hoor, netjes!
Ik begrijp dat je thuis geen zwaardere bb hebt? Misschien gaan proberen met 1-benige oefenigen (bulgarian sq, lunges) ipv paused sq.
 
Back
Naar boven