Fitness Seller

What happened with..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Godver, ben hier bijna een jaar niet geweest en geen kip die mij in dit k*t topic genoemd heb. :)
 
Godver, ben hier bijna een jaar niet geweest en geen kip die mij in dit k*t topic genoemd heb. :)

Je moet eens in je eigen topic kijken, iedereen smeekte om je terugkomst;)
 
Godver, ben hier bijna een jaar niet geweest en geen kip die mij in dit k*t topic genoemd heb. :)

volgens mij stond je wel ergens vermeld hoor op deze 10 pagina;s ergens;)

en zo niet, nu wel;)
 
...
 
Laatst bewerkt:
Godver, ben hier bijna een jaar niet geweest en geen kip die mij in dit k*t topic genoemd heb. :)

Forum: Chat en Conversatie
post_old.gif
8 January 2008, 16:16 Reacties: 288
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Het grote 'wat-voert-Guido20-in-het-weekend-uit-topic....
Bekeken: 7.075
Gepost Door ,
Kerst.... Wat kan je derover zeggen..... Nou dit:...

Kerst....
Wat kan je derover zeggen.....
Nou dit: ben blij dat het der weer opzit.
Nee, ik ben geen echte fan van al dat kerst gedruis. Allereerst dit boom. Waarom moet der nou in godsnaam een boom...


Forum: Chat en Conversatie
post_old.gif
10 July 2007, 20:00 Reacties: 288
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Het grote 'wat-voert-Guido20-in-het-weekend-uit-topic....
Bekeken: 7.075
Gepost Door ,
Ok ok, ik zal voor komend weekend weer ff mijn...

Ok ok, ik zal voor komend weekend weer ff mijn ervaringen delen met jullie. :)





zullen we het maar op 6 maandjes houden?
:D:D:D
 
wie was Woutschipper nou dan??? Toevallig Nofeartrain? die hebben we ook helaas lang moeten missen :(
 
Die "waardevolle" members zijn waardevol als vermaak voor sommigen, maar als ze dit zelf doorhebben schieten ze meestal door, en posten ze alleen maar onzin, ook in serieuse topics en secties. Als je dan na 6 waarschuwingen nog niet door hebt dat je daarmee moet stoppen, dan ben je natuurlijk niet heel erg handig. Het kost nog steeds 7 punten om gebanned te worden, dat betekend dus dat je 6 rode kaarten gehad moet hebben, plus waarschijnlijk nog wat gele, voordat je dat laatste 7e punt krijgt. Als je het tot 6 rode kaarten laat komen, en je gaat dan nog door..tsja..

Haha ja als je 2 rode uitdeelt voor een teflon ron photoshop ben je idd zo uitgespeeld:D

Gelukkig bestaat de kloon optie, zodat je vrijwel nooit nuanceringen hoeft aan te brengen.
 
Haha ja als je 2 rode uitdeelt voor een teflon ron photoshop ben je idd zo uitgespeeld:D

Gelukkig bestaat de kloon optie, zodat je vrijwel nooit nuanceringen hoeft aan te brengen.

Achja, je nieuwe registratie e-mailadres geeft wel een beetje je niveau aan.
 
volgens mij blijven die rode kaarten ook een tijd staan, zo niet voor altijd..................


of is er nog hoop?
:rolleyes:

Er wordt weleens het een en ander ingetrokken ja, anders waren er al veel meer huiltopics geweest :D
 
Saint, opeens van de aardbodem verdwenen lijkt het.
 
Wat is er met Lauw gebeurd, mis die gozer echt met z'n humor :sad:
 
Wat is er met Lauw gebeurd, mis die gozer echt met z'n humor :sad:

Lauw is van de aardbodem verdwenen, zomaar, opeens... En jij bent terug na een vrijwillige ban van een paar maanden! :P
 
Kiekeboe vriendjes en vriendinnetjes, I am alive 😁

Groet :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Ga weg
 
  • Haha
Waarderingen: mat
Back
Naar boven