Fitness Seller

Brab0 & Gains

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik probeer linear te verhogen.

wat betreft de MP heb je wellicht gelijk. Even nadenken over een goede combi dan...

Pfff nu wordt het puzzelen.

Je kan er altijd voor kiezen om met een bestaand schema te werken, wellicht is het lineare programma van Candito iets voor je?
 
Je kan er altijd voor kiezen om met een bestaand schema te werken, wellicht is het lineare programma van Candito iets voor je?

Op zich werkt wat ik momenteel doe best goed.
Ik ga proberen vandaag me in te lezen maatje, dankjewel :thumb:
 
Training 29-5-2020


Benchpress
20 x 20 KG
15 x 20 KG
7 x 80 KG
7 x 80 KG
6 x 80 KG
5 x 80 KG

Military Press
20 x 20 KG
7 x 50 KG
7 x 50 KG
7 x 50 KG

Squat ATG
20 x BW
20 x 30 KG
10 x 70 KG
8 x 80 KG
8 x 90 KG
6 x 95 KG


Het ging goed. Weinig op aan te merken!

Vanaf maandag splits ik mijn training op vanwege de tijdslimiet die er wordt gehanteerd in de sportschool. Ik heb naar het Candito programma gekeken en eerlijk gezegd lijkt me dit helemaal niet verkeerd. Het komt ook in de buurt van wat ik nu doe, behoudens de 1/2/3 rep ´setjes´ die ik nu niet uitvoer. Toch ga ik door met mijn huidige schema, gewoon om het uit te melken. Merk ik dat ik dalijk op een plateau zit dan ga ik deloaden of van schema veranderen.


Hieronder wat foto´s na het traingen. Mijn benen zijn echt gekrompen, deze hebben nog een paar maanden nodig om op het ´oude´ niveau te komen (qua omvang en kracht). Ook schat ik mijn VP rond de 20%. Ik heb het idee dat ik wel een puntje bent gezakt want mijn abs zijn iets beter zichtbaar.
 
Laatst bewerkt:
Miss beetje vroeg maar waar zat je aan te denken als eerste kuur
 
Miss beetje vroeg maar waar zat je aan te denken als eerste kuur

Dat is inderdaad nog te vroeg maar áls ik start dan begin ik denk ik met 500-600 MG Test-E of Test-Cyp per week.

Ik heb al 2 kinderen dus ik heb niet zo'n schrik meer voor 'onvruchtbaarheid' dus waarschijnlijk kom ik dan niet meer off, tenzij ik gedwongen word vanwege gezondheidsredenen. Het enige wat mij bezig houdt m.b.t. AAS is de impact op je organen (vooral je hart).

Maar ik heb als natty nog behoorlijk 'rek' dus ff uitmelken voordat ik ergens aan begin ;)
 
Vandaag 6 weken gestopt met roken....

Bevalt echt erg goed!!! Ik heb wel vaker last van cravings maar desondanks toch afgebleven van de peuken.
Congratz!! :thumb:

enne.. geef die bovenarmen ook wat zon :D

Zodra ik weer wat mobieler ben en die kant opkom geef ik wel een seintje ;)
 
Bf is wel gedropt, maar er moet nog aardig wat af. Hoe doe je het momenteel met voeding?

Ah je hebt ook twee kids, hoe oud zijn ze? En hoe jong ben jij?
 
Bf is wel gedropt, maar er moet nog aardig wat af. Hoe doe je het momenteel met voeding?

Ah je hebt ook twee kids, hoe oud zijn ze? En hoe jong ben jij?

Jazeker. Ik ben echt nog wel een maandje of 6 bezig. Ik wil geen crash dieet achtige praktijken hanteren. Ik ben EN een snoepkont EN een goede eter. Dat maakt het gewoon fucked up moeilijk.

mijn voeding dagelijks is +/- 1700 kcals:

5DF5A748-7F03-484D-8A94-E016765E57A3.jpeg


De vetjes zitten rond de 80 gram per dag, bovenstaand overzicht is nog niet bijgewerkt voor vandaag. Ik ga nu kijken wat dit de komende 2 weken gaat doen. Als het niks doet dan ga ik weer langzaam aan zakken. Cardio is 3-4 x per week stukje fietsen met mijn zoontje.

Ik ben zelf 33, mijn oudste zoon is 6 en de jongste is 3. Mooiste en meest vermoeiende wezens om me heen :roflol:
 
poh 1700 kcals is geen pretje, heb je zo'n laag onderhoud?

wat bij mij werkt is mijn voeding lang uitstellen, meestal neem ik na een uur of twee dat ik wakker ben een shake met brinta, whey en wat kwark. Uren later begin ik pas aan de rest. Is het in het begin even doorbijten en de rest vd dag toch aardig verzadigd.
 
poh 1700 kcals is geen pretje, heb je zo'n laag onderhoud?

wat bij mij werkt is mijn voeding lang uitstellen, meestal neem ik na een uur of twee dat ik wakker ben een shake met brinta, whey en wat kwark. Uren later begin ik pas aan de rest. Is het in het begin even doorbijten en de rest vd dag toch aardig verzadigd.

mijn onderhoud is rond de 2000 kcals schat ik. Ik zit nu in een kleine deficit, althans dat hoop ik. :rolleyes:
Een uurtje na dat ik ben opgestaan doe ik havermout, lijnzaad en melk naar binnen werken. Meestal ontbijt ik om 7:30 uur.
Mijn volgende maaltijd is pas rond 12:00 uur.
Tussen 7:30 en 12:00 doe ik trainen. Na training wheyshake met melk.
 
Ook goed nadenken over wat je eet. Melk vervangen door water, lijnzaad door noten oid. Eet dingen die meer volume opleveren.
 
Ik zit rond de 1900kcal en eet meestal tot 12 uur niet. Hierna neem ik wat whey melk en fruit. Zo ga ik een beetje door tot 3 en dan komen de meals pas. Zoals Camelus zegt gewoon volumerijk eten en slimme producten kiezen
 
Ik zit rond de 1900kcal en eet meestal tot 12 uur niet. Hierna neem ik wat whey melk en fruit. Zo ga ik een beetje door tot 3 en dan komen de meals pas. Zoals Camelus zegt gewoon volumerijk eten en slimme producten kiezen

Ik lees dit nog even rustig door en verschiet eigenlijk van wat jij hier schrijft.

dude, je bent 1.87 M
Hoe kan jij op 1900 kcals leven?
 
Ik lees dit nog even rustig door en verschiet eigenlijk van wat jij hier schrijft.

dude, je bent 1.87 M
Hoe kan jij op 1900 kcals leven?
Jep, is klote. Te snel droppen in Kcal waardoor ik steeds verder moest zakken. Aan t cutten sinds maart en dan kom ik hierop uit. Ik ga nu ook niet meer zakken. Op mijn high days eet ik 2100 en op mijn low days 1750. Ik ga nog door tot eind juni (verjaardag) denk ik, of ik ga wat eerder stoppen en op onderhoud komen zodat ik vanaf 1 juli weer kan lean bulken
 
Laatst bewerkt:
Jep, is klote. Te snel droppen in Kcal waardoor ik steeds verder moest zakken. Aan t cutten sinds maart en dan kom ik hierop uit. Ik ga nu ook niet meer zakken. Op mijn high days eet ik 2100 en op mijn low days 1750. Ik ga nog door tot eind juni (verjaardag) denk ik, of ik ga wat eerder stoppen en op onderhoud komen zodat ik vanaf 1 juli weer kan lean bulken

hmm... ik vind het met mijn lengte al behoorlijk ‘streng’ 1900 kcals.... maar jij :( Succes!
 
Tussenstand:

Mijn gewicht blijft schommelen tussen 75-78 kilo. Ook neemt mijn buikomtrek niet meer af (~93/94 cm).

Vanaf vandaag kcal inname op 1500 per dag.
Ik werk 140-150 gram eiwitten naar binnen en de rest verdeel ik onder carbs en vetten.
Het gaat niet makkelijk worden maar so be it. Kijken wat het gaat doen ;)
 
Beetje laat, maar in!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven