Fitness Seller

Voorstel eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 mei 2020
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

De verwachting is dat de sportscholen binnen Nederland weer per 1 juli zullen open gaan. Of dit alles ook volgens schema verloopt en onder welke voorwaarden is nog even afwachten.
Wel wil ik graag alvast oriënteren op een mogelijke eerste kuur en wil jullie vragen om advies.

Huidige situatie:
Train nu iets langer dan 3 jaar consequent, meestal 6x in de week (sommige periodes 7x).
Elke spiergroep hit ik 2x in de week (miss straks aimen voor 3x in de week indien ik on roids ga)?
Op dit moment bezig met droppen in vet en focus op spierbehoud. Aim is om pre start kuur op 9% vet te geraken.
87kg VVM in combinatie met deze percentage lijkt mij geschikt? Op dit moment hanteer ik 2700 kcal daily intake (1x carb refeed day op 3600 kcal intake).
Dit tezamen met intermittent fasting, 4 uur eat-window, 20 uur fasting.

Doelstelling:
Lean zoveel mogelijk massa aanzetten en een droge look creëren. 94kg droge massa+ op een laag VP lijkt me een mooie target?

Kuur idee:

Optie 1:
WK 1-12 Test-E/ sustanon 500 mg/ week
WK 1-14 HCG 2x 400 iu/ week
WK 14-16 Clomid 50mg/ dag
WK 17-18 Clomid 25mg/ dag

Optie 2:
WK 1-12 Test-E/ sustanon 500 mg/ week
WK 1-10 Masteron 200 mg/ week
WK 1-14 HCG 2x 400 iu/ week
WK 14-16 Clomid 50mg/ dag
WK 17-18 Clomid 25mg/ dag


Specifieke vragen:
1) Welke van de twee opties adviseren jullie? (Heb zelf nooit last gehad/ gevoelig geweest voor acne, haaruitval en dat soort zaken)
Snap dat bij optie 2 als er sides ontstaan, dat je niet direct kan afleiden van welke roid dit komt.

Kan 200mg masteron extra bij eerste kuur noemenswaardige voordelen geven? (door bijv. effect dat het heeft op SHBG)?
Zorgt het voor minder ernstige schommelingen van waardes tov. een test-only kuur?


2) Een hcg vial van deze batch heeft een serum test gehad, waarvan waardes wel erg afwijken.
[afbeeldingen verwijderd, geen merken]

Nu zal ik het zelf wel omrekenen zodat ik alsnog op de juiste dosering kom alleen was toch even benieuwd..
Is het gebruikelijk dat dit soort middelen soms 50% meer werkzame stof bevatten dan dat het product zelf aangeeft?

3) Is de hoeveelheid VVM en vetpercentage prima om een eerste kuur mee te beginnen? En is een lean VVM willen aanzetten geschikt voor een eerste kuur?
Na wat rond lezen kwam ik veel topics tegen waarin veel mensen opperen om een 'echte bulk (dus niet lean maar heavy)' in te zetten bij een eerste kuur.
Maar ja dit lijkt me dan niet altijd even correct en ook afhankelijk per situatie en wensen?

P.s. ik oriënteer mijzelf op dit moment, het is nog geen vast gegeven dat ik straks ga beginnen.
Afhankelijk van de input zal de keuze hierin gemaakt worden.

Dank alvast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. Beide kunnen, zelf ooit begonnen op 450 test, 200 mast.
2. Is niet gebruikelijk, maar wat kan je verwachten van UGL? Zou gewoon dosering aanhouden zoals op de verpakking staat en 2x per week 500 iu zetten. Misschien zat in deze vial net wat meer poeder dan een andere.
3. Prima begin, zolang je maar weet hoe training en voeding werkt. Zou zelf niet te goor gaan op de bulk en je verwachting van 7 kg vvm wat bijstellen.

En by the way, waarom 4 weken tussen laatste inject en start nakuur?
 
Dus je eet 2700kcal in 4 uur? Hoe kom je bij dat soort onzin?
 
2) Een hcg vial van deze batch heeft een serum test gehad, waarvan waardes wel erg afwijken.
Bekijk bijlage 492755 Bekijk bijlage 492756
De site die deze "labtesten" aanbied is fake. Producten die opgestuurd worden om getest te worden, worden soms retour afzender gestuurd en vervolgens krijg je alsnog een labtest met resultaten. Labtesten van SIMEC kun je serieus nemen, dit is een onafhankelijk bedrijf, maar dit niet. Dus ik zou niet teveel waarde daar aan hechten en gewoon 2 x 500 iu per week zetten in de hoop dat je ballen op formaat blijven.
 
1. Beide kunnen, zelf ooit begonnen op 450 test, 200 mast.
2. Is niet gebruikelijk, maar wat kan je verwachten van UGL? Zou gewoon dosering aanhouden zoals op de verpakking staat en 2x per week 500 iu zetten. Misschien zat in deze vial net wat meer poeder dan een andere.
3. Prima begin, zolang je maar weet hoe training en voeding werkt. Zou zelf niet te goor gaan op de bulk en je verwachting van 7 kg vvm wat bijstellen.

En by the way, waarom 4 weken tussen laatste inject en start nakuur?
Als hij idd sustanon gaat nemen zou ik ook 4 weken aanhouden vanwege de langste ester.
 
Om zoveel mogelijk massa aan te zetten zou ik afstappen van IF

Excuus, op dit moment hanteer ik IF om nog wat extra vet te shredden.
Zodra kuur begint zal ik afstappen van IF en gewoon gespreid eten, dat is wel de planning.
 
Of een filmpje van zijn favoriete instaslet

In verleden wel succesvol op lager VP uitgekomen door toepassen van intermittent fasting.
Dit toen wel met 6/18 -uur verdeling, onlangs begonnen met 4/20 -uur. Deels via Insta wel tot stand gekomen.
Was een besproken topic bij jo lindner en David Laid, die laatste ging echter voor 72 uur vasten.. dat vond ik weer net iets te veel van het goede.

Maar, zoals ik hierboven al zei, zodra kuur begint wil ik wel gespreide intake gaan hanteren.
 
Wat voor kuur adviezen geeft David Laid eigenlijk?
 
Afbeeldingen verwijderd, geen merken bespreken. Ik vertrouw die 'tests' ook voor geen ene meter.
 
In verleden wel succesvol op lager VP uitgekomen door toepassen van intermittent fasting.
Dit toen wel met 6/18 -uur verdeling, onlangs begonnen met 4/20 -uur. Deels via Insta wel tot stand gekomen.
Was een besproken topic bij jo lindner en David Laid, die laatste ging echter voor 72 uur vasten.. dat vond ik weer net iets te veel van het goede.

Maar, zoals ik hierboven al zei, zodra kuur begint wil ik wel gespreide intake gaan hanteren.
Je bent op een lager VP uitgekomen doordat je in een kcal deficit zat, niet direct door IF.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb heel lang IF gedaan en ik ben er ook zeer over te spreken, maar je wordt er niet sneller droog van want dat wordt uiteindelijk nog steeds bepaald door je deficit.

IF heeft zeker z'n plek in de dieetwereld als het gaat om bv de planning van je maaltijden i.c.m. bepaalde werktijden of leefpatronen maar het is in bepaalde opzichten wel overrated. In een bulk en in een kuur vind ik persoonlijk dat je je lichaam structureel moet blijven voorzien van voedingsstoffen en zoveel mogelijk in anabole toestand moet zijn.
 
Back
Naar boven