AndroidHealthClinic

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben maar perma bulker geworden :(
Dit tot het terug eens een echte zomer kan worden. Dan een korte krachtige cut=beste shape ooit ;)
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Ik denk dat als jij gaat bulken je aan het eind nog steeds een betere shape neerzet dan de meesten
Ik twijfel nog, komt puur omdat de rest cut maar het is sowieso wat oneerlijk als ik mee doe want ik kan nog gewoon ergens trainen.
 
Ik doe niet mee omdat ik niet denk dat ik mijn huidige shape nog kan verbeteren atm :roflol:.
 
Ik doe niet mee omdat ik van mijn vrouw geen tren mag knallen :(
 
Ik doe niet mee omdat ik van mijn vrouw geen tren mag knallen :(
Tijd voor een nieuwe vrouw, mijn wijffie vindt t juist leuk als ik op de tren zit :eyebrow:
 
Ik had graag aan de top-3 een fles wijn gedoneerd.
Is dit ok voor de jury?
 
Tijd voor een nieuwe vrouw, mijn wijffie vindt t juist leuk als ik op de tren zit :eyebrow:
Haha weet je zeker dat ze een vrouw is? Op tren zijn mensen over het algemeen zonder dat ze het door hebben echt klootzakken 😂
 
Haha weet je zeker dat ze een vrouw is? Op tren zijn mensen over het algemeen zonder dat ze het door hebben echt klootzakken 😂
Gisteravond nog gecheckt en kon echt geen piemeltje vinden, zal vanavond nogmaals checken. Will report.
Valt bij mij dus wel mee wat voor klootzak ik word van tren en tegen haar word ik doorgaans zelfs liever en zachter, ik heb haar zelfs leren kennen toen ik aan de tren zat :grinny:
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Aangezien de sportscholen nog gesloten zijn en dit daarom een uitzonderlijke situatie is, wordt de inschrijfperiode verlengd tot het moment dat de sportscholen weer zullen openen. Uiterlijk tot 30 juni. Een bodybuilding contest zonder dat je aan bodybuildtraining kunt doen is natuurlijk vrij lastig. Met gewichtjes en elastieken thuis trainen is natuurlijk niet te vergelijken met een training in de sportschool. Mochten de sportscholen eerder open gaan dan 30 juni, zal de inschrijving ook eerder sluiten.
Misschien even de OP aanpassen, daar staat nog 31 maart. Zoals het er nu naar uitziet is inschrijven dus nog steeds mogelijk t/m volgende maand?
 
Haha weet je zeker dat ze een vrouw is? Op tren zijn mensen over het algemeen zonder dat ze het door hebben echt klootzakken 😂
Voornamelijk anderen zijn vervelend als ik tren heb gehad.
 
Ik had me in eerste instantie opgegeven (kan het nergens meer terug lezen :dunno: ) en hierna door een ongeluk m’n duim gebroken. Daardoor helaas af moeten zeggen.
Nu door de ontwikkelingen (corona) is de inschrijfperiode verlengd, wat ik wel fijn vind.

Ik doe dus alsnog mee ;). Heb wel m’n bedenkingen, kennelijk kunnen ‘wedstrijd’ ervaren mensen meedoen, dit vind ik nog steeds niet kunnen omdat het dan een (te) oneerlijke competitie wordt. Geldt ook voor AAS gebruikers maar ik begrijp ondertussen dat ik tot de minderheid behoor op dit forum (natty) dus het zij zo.

I’m in bro :fuckyeah:


PS: Sanca Saxon moet ik me benen scheren voor die foto’s? :sad::o
 
Hoezo is het oneerlijk als je een wedstrijd hebt gedaan? Ik denk iemand die 10 jaar blast cruised meer voordeel heeft dan iemand die 1x een wedstrijdje heeft gedaan en natty is.
 
dat ik tot de minderheid behoor op dit forum (natty)


nee hoor ,er zijn hier nog altijd meer natty 's dan juice monkeys ,alleen zijn die laatste wat nadrukkelijker aanwezig (tijdens de blast dan) en echte veteranen/toppers op wedstrijdgebied heb je hier niet ,enkel wat jongens die 1 of 2 beginnerswedstrijden hebben gedaan (in het land der blinden is een oog koning)

om alles een beetje in perspectief te plaatsen ,ik voelde me en was pas na 20 officiële kickboks partijen een beetje ervaren,
dan is 1 of 2 wedstrijdjes in een beginnersklasse BB natuurlijk niets, net zoals iemand die 1 keer N-klasse vecht
 
Laatst bewerkt:
Je moet zelf weten of je je benen scheert, maar het lijkt mij wel handig als je goed beoordeeld wilt kunnen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven