XXL Nutrition

Contest Log My 50+ coronacut to shreddedness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goud droog! Daar kan ik een puntje aan zuigen.

Nog van plan om een tintje op te doen? Zal de shape wel ten goede komen! :1e:
 
Stuk droger idd, benen ook mooie definitie
 
Wel duidelijke progressie te zien hoor
 
Flink stuk droger. Zou wel nog een flesje tanning halen. Kost bij de Kruidvat minder dan een tientje, maar daardoor oog je wel een stukje scherper:)
 
Flink stuk droger. Zou wel nog een flesje tanning halen. Kost bij de Kruidvat minder dan een tientje, maar daardoor oog je wel een stukje scherper:)
Heeft de Kruidvat serieus fatsoenlijke tanning? :eek:
 
Haha volgens mij heeft Sanca Saxon wel vorig jaar tanning gehaald toch:p?
Klopt. Ik ga ook zeker tannen, maar heb gelukkig al veel aan natuurlijke tanning kunnen werken dankzij het weer en corona. :p
 
Even serieus. Dit is dus het nadeel als je in de eerste week van juni al klaar bent met je contest; te weinig mogelijkheden om op een natuurlijke manier een mooi kleurtje te krijgen. Ik ga echt geen kunstmatige troep op mijn huid sprayen of smeren die de huid tijdelijk bruiner maakt. Nooit gedaan ook. Hetzelfde geldt voor de zonnebank, begin ik ook niet aan. Als ik daarmee een aantal plekken zak in de ranking, so be it. Ik heb dit vooral voor mezelf gedaan.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Even serieus. Dit is dus het nadeel als je in de eerste week van juni al klaar bent met je contest; te weinig mogelijkheden om op een natuurlijke manier een mooi kleurtje te krijgen. Ik ga echt geen kunstmatige troep op mijn huid sprayen of smeren die de huid tijdelijk bruiner maakt. Nooit gedaan ook. Hetzelfde geld voor de zonnebank, begin ik ook niet aan. Als ik daarmee een aantal plekken zak in de ranking, so be it. Ik heb dit vooral voor mezelf gedaan.
Melanotan 2
 
Even serieus. Dit is dus het nadeel als je in de eerste week van juni al klaar bent met je contest; te weinig mogelijkheden om op een natuurlijke manier een mooi kleurtje te krijgen. Ik ga echt geen kunstmatige troep op mijn huid sprayen of smeren die de huid tijdelijk bruiner maakt. Nooit gedaan ook. Hetzelfde geldt voor de zonnebank, begin ik ook niet aan. Als ik daarmee een aantal plekken zak in de ranking, so be it. Ik heb dit vooral voor mezelf gedaan.

Lekker weer de afgelopen dagen, stoeltje uitklappen en zonnen
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Lekker weer de afgelopen dagen, stoeltje uitklappen en zonnen
Klopt, maar de foto's worden de komende dagen al gemaakt, dus te weinig tijd voor een mooie gebruinde torso.
 
Even serieus. Dit is dus het nadeel als je in de eerste week van juni al klaar bent met je contest; te weinig mogelijkheden om op een natuurlijke manier een mooi kleurtje te krijgen. Ik ga echt geen kunstmatige troep op mijn huid sprayen of smeren die de huid tijdelijk bruiner maakt. Nooit gedaan ook. Hetzelfde geldt voor de zonnebank, begin ik ook niet aan. Als ik daarmee een aantal plekken zak in de ranking, so be it. Ik heb dit vooral voor mezelf gedaan.
Tja, van full body scheren naar tannen is maar een kleine stap.
Gewoon doen, "ik heb het vroeger ook nooit gedaan" is geen legit excuse!
 
Even serieus. Dit is dus het nadeel als je in de eerste week van juni al klaar bent met je contest; te weinig mogelijkheden om op een natuurlijke manier een mooi kleurtje te krijgen. Ik ga echt geen kunstmatige troep op mijn huid sprayen of smeren die de huid tijdelijk bruiner maakt. Nooit gedaan ook. Hetzelfde geldt voor de zonnebank, begin ik ook niet aan. Als ik daarmee een aantal plekken zak in de ranking, so be it. Ik heb dit vooral voor mezelf gedaan.
Een "natuurlijk" kleurtje veroorzaakt huidschade en kan huidkanker veroorzaken, maar een "kunstmatig" kleurtje dat geen gezondheidsnadelen heeft is troep? Oke dan :o
 
Een "natuurlijk" kleurtje veroorzaakt huidschade en kan huidkanker veroorzaken, maar een "kunstmatig" kleurtje dat geen gezondheidsnadelen heeft is troep? Oke dan :o
De waarheid zal ergens in het midden liggen. Te veel zonnen is inderdaad niet gezond, met mate kan prima en geeft je ook vitamine D. En niet alle kunstmatige bruiners zijn zonder risico's; denk aan melatonan. Maar laten we deze discussie verder niet in deze contest log voeren! En los van het gezondheidsaspect is het gebruik van zo'n kunstmatige bruiner iets wat totaal niet bij mij past, en alleen daarom al niet zal doen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gewoon bij jezelf blijven, laat de rest maar lullen. Mooie verwoord dat je het enkel en alleen voor jezelf doet. Punt. :)
En toch wil ik mijn mening even (ander onderwerp :p) ventileren: je resultaat is gigantisch. Discipline en doorzettingsvermogen hebben je veel gebracht. Mooie manier om de contest af te ronden en een nieuwe fase in te gaan!
 
En toch wil ik mijn mening even (ander onderwerp :p) ventileren: je resultaat is gigantisch. Discipline en doorzettingsvermogen hebben je veel gebracht. Mooie manier om de contest af te ronden en een nieuwe fase in te gaan!
Dank voor het compliment!

Gewoon bij jezelf blijven, laat de rest maar lullen. Mooie verwoord dat je het enkel en alleen voor jezelf doet. Punt. :)
Haha, ik twijfel nu toch weer of ik morgen een tanning moet gaan halen, mits het niet schadelijk is voor de huid natuurlijk.
 
Haha, ik twijfel nu toch weer of ik morgen een tanning moet gaan halen, mits het niet schadelijk is voor de huid natuurlijk.
In het verleden heb ik een naturel wedstrijd gedaan (INBA NL), dus ik spreek uit ervaring als ik zeg dat tanning een aanzienlijk (optisch) verschil kan maken. Zeker als naturel kan je daar best baad bij hebben. But then again, thou must feel good by doing it.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven