AndroidHealthClinic

Contest Log Brab0 goes contest ;-) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brab0

Omertà
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Berichten
6.514
Waardering
12.715
Daar ben ik dan eindelijk! In eerste instantie (toen de contest bekend werd gemaakt) had ik al aangegeven om mee te doen maar helaas heb ik in februari door een klein ongeluk mijn duim gebroken. Ik heb 6 weken in het gips gezeten en toen het er af was kon ik niet sporten vanwege corona. Ik kon gelukkig terecht bij de homegym van mijn broer en heb hier ook gebruik van gemaakt. Ondertussen ramadan gehad, de sportschool is een outdoor gym geworden en we zijn weer lekker bezig met trainen :).

In mijn huidige logje wees iemand mij op het feit dat de termijn voor inschrijving van de contest is verlengd, dus bij deze, ik doe mee :D. Deze 'contest-log' zal ik gebruiken tot de contest is afgelopen. Daarna pak ik mijn oude trainingslog weer op.

Algemene info:
Leeftijd: 33 jaar
Lengte: 1.68 M
Gewicht: 77.5 KG
Vetpercentage: ~ 20%
True natural (in de toekomst wil ik AAS proberen)

Training (full-body)

Maandag: Benchpress/Squat/Military Press
Dinsdag: Bent over Row/One-arm row/Barbell curl/Skull Crushers
Woensdag: Benchpress/Squat/Military Press
Donderdag: Bent over Row/One-arm row/Barbell curl/Skull Crushers
Vrijdag: Benchpress/Squat/Military Press
Zaterdag: rust
Zondag: rust

3 keer per week een uur fietsen als cardio. Ik ben absoluut anti-cardio (ik vind het gewoon geen reet aan) maar besef wel dat ik het goed kan gebruiken. Ook is het beter vol te houden dan nog lager in kcals gaan.

Voeding:
180-200 gram eiwitten per dag (havermout, whey, noten, vlees & vis)
80-100 gram vetten (lijnzaad + noten)
restant is koolhydraten (groente+fruit)
Ik zit gemiddeld tussen de 1800 en 2000 kcals per dag. Mijn onderhoud is 2350 kcals per dag ongeveer.

Doel: zo goed mogelijk cutten. Ik ben er niet goed in en dit zal mijn grootste uitdaging zijn.

Startfoto´s (vandaag genomen):

O1.jpg


O2.jpg


O3.jpg


O4.jpg


O5.jpg
 
First in. Succes! :D
En succes met scheren. :P
Denk dat je wel een mooie transformatie kan maken als je serieus cut. :)
200.gif
 
Training 01-06-2020


Benchpress
20 x 20 KG
15 x 20 KG
6 x 80 KG
6 x 80 KG
6 x 80 KG
5 x 80 KG

Squat ATG
20 x 20 KG
10 x 60 KG
8 x 80 KG
6 x 90 KG
5 x 100 KG

Military Press
10 x 20 KG
6 x 50 KG
6 x 50 KG
6 x 50 KG


30 minuten gewandeld.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ook hier in, succes!
 
In!! Succes :D
 
In en veel succes
 
Uiteraard ook in. Ik heb zo'n gevoel dat er onder die vetlaag best een goed fysiek verborgen ligt. Wel denk ik dat je vet% eerder rond de 25 dan rond de 20 zit. Ik zou zeker de volle drie maand pakken om rustig te cutten tot eind augustus. Succes!
 
Uiteraard ook in. Ik heb zo'n gevoel dat er onder die vetlaag best een goed fysiek verborgen ligt. Wel denk ik dat je vet% eerder rond de 25 dan rond de 20 zit. Ik zou zeker de volle drie maand pakken om rustig te cutten tot eind augustus. Succes!

Dankjewel! En welkom :thumb:

Ik ga die 3 maanden zeker nodig hebben :D Als het niet langer is!
 
in!

Ik zou je eiwitten wat opschroeven broeder, 2 gram is leuk voor in de bulk maar in de cut en zeker op jouw energieintake mag het wel wat hoger. Ga je goed omlaag in vet dan hoor je hoog te scoren in de contest! Succes!
 
in!

Ik zou je eiwitten wat opschroeven broeder, 2 gram is leuk voor in de bulk maar in de cut en zeker op jouw energieintake mag het wel wat hoger. Ga je goed omlaag in vet dan hoor je hoog te scoren in de contest! Succes!

welkom mattie.

Ik ga ze omhoog schroeven! Dan maar minder carbs.
 
Gezellig dat je meedoet, ik ga volgen
 
Ik zou je eiwitten wat opschroeven broeder, 2 gram is leuk voor in de bulk maar in de cut en zeker op jouw energieintake mag het wel wat hoger.
Ben wel benieuwd naar je argumentatie waarom je in een cut meer nodig zou hebben.
But what about when cutting?

A final objection that is often heard is that these values may be true during bulking or maintenance periods, but cutting requires more protein to maintain muscle mass. Walberg et al. (1988) studied cutting weightlifters and they still found 0.73g/lb was sufficient to maintain lean body mass.
Bron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven