Fitness Seller

Contest Log My 50+ coronacut to shreddedness (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben zojuist weer bezig geweest om poses te oefenen en te kijken met welke poses ik goed en minder goed uitkom. Dit is dag 2 van de carb-load. De spieren zijn nog lang niet volgeladen naar mijn idee. Komt ook ik omdat ik gisteren 64 en vandaag 75 km op de racefiets heb afgelegd. Misschien gaat de carb-load dus wel langer dan drie dagen duren.
 
Laatst bewerkt:
Als je gaat carb loaden moet je geheel rust houden en niet sporten. Je trekt je glycogeenvoorraden nu weer net zo hard leeg.
 
Als je gaat carb loaden moet je geheel rust houden en niet sporten. Je trekt je glycogeenvoorraden nu weer net zo hard leeg.
I know. Ik probeer dat nog te beperken, door niet in te hoog tempo te rijden. Dat zou het glycogeen enigszins moeten sparen. Maar alsnog is volledige rust inderdaad beter. Wel lastig met dit mooie weer...
 
Wandelen bespaard met glycogeen dan rustig wielrennen. En zonnen op een lig bedje nog meer! :p
 
I know. Ik probeer dat nog te beperken, door niet in te hoog tempo te rijden. Dat zou het glycogeen enigszins moeten sparen. Maar alsnog is volledige rust inderdaad beter. Wel lastig met dit mooie weer...
Mij was het Carb loaden en vocht depleten vorig jaar helemaal niet gelukt. Zag door de bomen het bos niet meer
 
Hoogstwaarschijnlijk droger dan de droogste aas gebruiker die zal meedoen met dit contest.
Toch ben ik nog steeds 'dikker' dan Skatermarvin. Tailleomvang 77½ cm momenteel. Heb kennelijk geen aanleg voor een smalle taille, want vet op buik en onderrug is bijna volledig verdwenen.
 
Op YouTube zijn wel posing routine s te vinden en tips.
 
Toch ben ik nog steeds 'dikker' dan Skatermarvin. Tailleomvang 77½ cm momenteel. Heb kennelijk geen aanleg voor een smalle taille, want vet op buik en onderrug is bijna volledig verdwenen.
Maar zo droog ben ik momenteel niet en vraag me af of ik uberhaupt weleens zo droog ben geweest!!:bow:
 
Maar zo droog ben ik momenteel niet en vraag me af of ik uberhaupt weleens zo droog ben geweest!!:bow:
Precies wat ik dus bedoel. Ik ben even lang (1m80), 16 kg lichter (66 om 82 kg), flink droger, en toch nog een 1-2 cm bredere taille. Conclusie: slechte 'taille-genetics'. :(
 
Precies wat ik dus bedoel. Ik ben even lang (1m80), 16 kg lichter (66 om 82 kg), flink droger, en toch nog een 1-2 cm bredere taille. Conclusie: slechte 'taille-genetics'. :(
Ach, zo hebben we allemaal wel wat te klagen denk.. ;)
 
Vandaag ook weer even wat poses geoefend. De carb load gaat wat langer duren, omdat ik de afgelopen dagen veel op de racefiets heb gezeten (ma: 64 km, di: 76 km, wo: 86 km), waardoor de benen steeds weer gedeeltelijk worden leeggetrokken. De komende dagen wordt het slechter weer, dus ik verwacht uiterlijk vrijdag de beste foto's te kunnen maken. Het is ook niet dat m'n vet% nu stijgt, dus ik heb geen haast. Heb ook geen enkele behoefte aan cheat meals momenteel, want ik eet gevoelsmatig op onderhoud, dus geen honger.:)
 
Laatst bewerkt:
Scherp! Wat een definitie! :1e:
 
Inderdaad hele goede definitie! Knappe prestatie!
 
Super droog! Lekker gecut en goed doorgezet zeker omdat je al met een redelijk laag vetpercentage begon. Als ik naar je startfoto kijk had ik niet verwacht dat daar nog 6 kilo vanaf kon.

Side tricep idd een heerlijke pose, als je nog inspiratie op wilt doen, ik vind dat Ruff Diesel(Terrence Ruffin) een van de beste side tricep poses in the game heeft.
 
I know. Ik probeer dat nog te beperken, door niet in te hoog tempo te rijden. Dat zou het glycogeen enigszins moeten sparen. Maar alsnog is volledige rust inderdaad beter. Wel lastig met dit mooie weer...
Boekje erbij en in de zon liggen . Of gewoon een kantoorbaan hebben :p
 
Keiharde shape inderdaad. Wat meer massa erop mag wel, maar dat komt wel weer..first thing first..

Massa mag altijd!

Ik krijg zelf ook vaak te horen dat ik massa moet kweken i.p.v. nog verder cutten. Maar ik ga lekker door, zodat ik een optimaal fundament heb om dadelijk de massa fase in te gaan. Maak tevens evengoed gains, ondanks dat ik aan het cutten ben. Genoeg off-topic, we moeten deze baas (imnewhere) blijven volgen!
 
Keiharde shape inderdaad. Wat meer massa erop mag wel, maar dat komt wel weer..first thing first..
Ik vrees dat ik jouw een beetje opvolg Skatermarvin. Lekker droog, maar te weinig massa voor het podium #foreverecto #forevernatty :(
 
Ik vrees dat ik jouw een beetje opvolg Skatermarvin. Lekker droog, maar te weinig massa voor het podium #foreverecto #forevernatty :(
Ach prima toch. Ik ben persoonlijk ook liever droog dan buff wanneer ik moest kiezen tussen die 2..

Gewoon fun blijven houden in wat je doet is het allerbelangrijkste!:thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven