MuscleMeat

Domme vragen bestaan niet. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even serieus.
Dit zal afhangen van de twee personen in de relatie.
En dit moet apart bekeken worden geval per geval.
Soms is er gewoon chemie.
LM het lijkt me geen ja / nee vraag.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Instincten. Gewoon jezelf afrukken zo nu en dan en tevreden terugkijken op hetgeen je samen hebt en niet laten verknallen.

Beetje verzetten tegen de natuur, succes :whiteknight:
Je zou ook samen terug kunnen kijken op goede sex en er samen om lachen. Dat kan ook met een vriendin. Vrienden zorgen voor elkaar, vertrouwen elkaar, hebben plezier en delen ellende. Om elkaar er aan te herinneren dat je er over 3 jaar vast om kunt lachen.
 
LM, beter mis dan niet geschoten :fluit:
 
Beetje verzetten tegen de natuur, succes :whiteknight:
Je zou ook samen terug kunnen kijken op goede sex en er samen om lachen. Dat kan ook met een vriendin. Vrienden zorgen voor elkaar, vertrouwen elkaar, hebben plezier en delen ellende. Om elkaar er aan te herinneren dat je er over 3 jaar vast om kunt lachen.
Kan ook, als grote mensen onder elkaar kan je afspraken maken. Voor goede seks (zonder xtc of zuks) is er m.i. wel een en ander nodig en doorgaans niet binnen een avond te bereiken. Maar mijn posts moet je houden tegen het perspectief van een platonische relatie. Wat jij post is vanuit een andere invalshoek.
 
Hoe gaan jullie dan om met aantrekkelijke partners van vrienden/vriendinnen?
of familieleden?

Ik kan wel echt geen interesse hebben als iemand niet mijn type is. Hoeft niet perse <6.5 te zijn kan soms ook best iemand zijn die anderen heel knap vinden. Maar dan hoef ik er ook geen contact of vriendschappelijke relatie mee. :o
 
Klopt, want als je ontzettend mooi bent geef je jezelf een 9 of een 10 ofzo.
Daarom werkt het gewoon niet tussen ons. Its not me, its you!
 
Je kan toch perfect gewoon vrienden zijn met iemand van het andere geslacht.


Zo lang ze niet meer dan een 6,5 is.
Anders denk ik dat Derksen zijn theorie er niet ver naast zit.
Ik kan beter communiceren met vrouwen dan mannen. De weinige vrienden die ik heb zijn vriendinnen. Hoeft verder niet iets achter te zitten. Met sommige ook enkel via de app contact, gewoon om over dingen te kunnen praten.
 
Het is mij recent pas opgevallen (ik kijk nooit echt om mij heen als ik aan het sporten ben) dat vrijwel alle bro’s een lange broek aan hebben tijdens het sporten. Ik snap daar niks van.. zeker niet in deze warme omstandigheden. Ik draag altijd een korte broek. Lap ik hiermee ongeschreven regels aan mijn laars?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Misschien onzekerheid. Melkflessen? Spillebeentjes?

Heb boven buitentemperatuur 20 graden standaard lekker fris kort broekie aan.
 
Het is mij recent pas opgevallen (ik kijk nooit echt om mij heen als ik aan het sporten ben) dat vrijwel alle bro’s een lange broek aan hebben tijdens het sporten. Ik snap daar niks van.. zeker niet in deze warme omstandigheden. Ik draag altijd een korte broek. Lap ik hiermee ongeschreven regels aan mijn laars?
Begrijp ik ook nooit. Tijdens DL of strongmen training maakt het nog wel sense.
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Het is mij recent pas opgevallen (ik kijk nooit echt om mij heen als ik aan het sporten ben) dat vrijwel alle bro’s een lange broek aan hebben tijdens het sporten. Ik snap daar niks van.. zeker niet in deze warme omstandigheden. Ik draag altijd een korte broek. Lap ik hiermee ongeschreven regels aan mijn laars?
Hangt van e.e.a. af. Waar je het draagt, wat voor een en de lengte, sokken en schoeisel idem. Ziet er doorgaans niet zo classy uit. In- en rondom huis (en tijdens sport) is het al een ander verhaal. Meestal kan je met een linnen of dunne lange broek ook prima uit de voeten.

Ik denk niet dat de meeste werkgevers erop zitten te wachten. Zit wel verschil tussen een medewerker van een bank of een post bezorger.
Lijkt ook iets typisch NL te zijn, eerste stralen van een zon en je ziet de hempjes en korte broeken tevoorschijn komen. In een aantal warme landen zie je ze langer met een blouse en dunne lange broek.
 
Laatst bewerkt:
Hangt van e.e.a. af. Waar je het draagt, wat voor een en de lengte, sokken en schoeisel idem. Ziet er doorgaans niet zo classy uit. In- en rondom huis (en tijdens sport) is het al een ander verhaal. Meestal kan je met een linnen of dunne lange broek ook prima uit de voeten.

Ik denk niet dat de meeste werkgevers erop zitten te wachten. Zit wel verschil tussen een medewerker van een bank of een post bezorger.
Lijkt ook iets typisch NL te zijn, eerste stralen van een zon en je ziet de hempjes en korte broeken tevoorschijn komen. In een aantal warme landen zie je ze langer met een blouse en dunne lange broek.
Het ging over training toch. Werk is een ander verhaal. Ik zie ook mensen die met 3 graden nog met een trainingspak aan de gym binnenkomen, zonder een druppel zweet. Eergisteren ook , buitengym. Trui en lange broek, zit me raar aan te kijken dat ik compleet doorweekt ben van het zweet in m'n tanktop.

Edit; lol bedoelde 30 graden . Deze typefout maakt wel veel verschil. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Stel je zit met 4 mensen ergens. En ze blijken allemaal zondagskinderen te zijn. Wat is daar de kans op?

Mn wiskunde is niet meer wat het was.

Is dat 7x7x7x7?
 
Het aantal zondagskinderen is 18,5% lager dan het aantal dat verwacht zou mogen worden als er op alle dagen van de week evenveel kinderen zouden zijn geboren. Door planning via opzettelijk ingeleide bevallingen en keizersnedes ligt het aantal geboortes in het weekend lager.

Van de bijna 190 duizend kinderen waren er maar 22 duizend op zondag in 2005


‐‐-----
Nu wordt het nog moeilijker

:eek:
 
190.000 * 1/7 = 27.000
27.000 - 22.000 = 5.000
5.000 / 27.000 = 0.185

niet zo moeilijk toch?
 
Stel je zit met 4 mensen ergens. En ze blijken allemaal zondagskinderen te zijn. Wat is daar de kans op?

Mn wiskunde is niet meer wat het was.

Is dat 7x7x7x7?
Dit is volgens mij 1/7 * 1/7 * 1/7 * 1/7
 
Back
Naar boven