Fitness Seller

Progressie topic + trainschema. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goestavo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.002
Waardering
1.470
Lengte
1m88
Massa
80kg
Oude posts:


In dit topic ga ik al mijn trainingsdagen bijhouden.

Post hier mijn schema's en progressie.

Tips, commentaar, kritiek of wat dan ook is allemaal welkom :D


4.jpg
344.jpg
 
3-6-2020

Hammer curl 8x4 10KG
Dumbell curl 8x4 10KG

Calf raise 4x8 BW

Military press 8x4 26KG
Dumbell front raise 8x4 6KG

Dumbell overhead Triceps 8x4 8.5KG
Tricep dips 4x 10 BW
 
Laatst bewerkt:
Goed voor elkaar gebokst!

Beetje vreemde manier van trainen, je doet denk ik gewoon wat er in je op komt?
 
Goed voor elkaar gebokst!

Beetje vreemde manier van trainen, je doet denk ik gewoon wat er in je op komt?
Ik heb idd geen vast schema. Dus hier valt nog veel te winnen voor mij.
 
Hammer curl 4x8 10KG
Barbell Curl 4x8 20KG

Dumbell overhead Triceps 4x10 12.5KG
Tricep dips 4x8 10 BW

Military press 4x8 26KG
Shrugs 4x8 12.5KG
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 300 gram zwaarder dan vorige week en me gewicht is de hele week meer dan de hele vorige week. Ik ben weer gestart met werk en daar eet ik ook in de avond. Het is minder gezond dan kip pasta groenten maar de rest van de dag eet ik wel gewoon normaal. Ik ben hoger gegaan in calorieën en ga de aankomende week weer terug naar max 2300.
 
Hammer curl 10KG 4x8
Military press 26KG 4x8
 
Hammer curl 11KG 4x8
Barbell curl 23KG KG 4x8

Dumbell overhead Triceps 4x10 11KG
Tricep dips 4x10 10 BW
 
Laatst bewerkt:
Sinds ik IF doe heb ik vaker dagen waar ik mijn doelen niet haal. Gewicht is een aantal weken hetzelfde ook. Wat te doen??
6B341F11-E964-4947-BB4C-3B11837FEF24.jpeg
 
Als je IF niet fijn vindt omdat je daardoor je je doel niet haalt, dan doe je het toch niet?

Wat is de reden dat je IF doet?
 
Als je IF niet fijn vindt omdat je daardoor je je doel niet haalt, dan doe je het toch niet?

Wat is de reden dat je IF doet?
Ik heb met het IF zelf geen probleem alleen met het halen van cijfers. Ik doe het omdat het sneller vet verbrand zeggen ze.
 
Ik heb met het IF zelf geen probleem alleen met het halen van cijfers. Ik doe het omdat het sneller vet verbrand zeggen ze.

Ja, de meeste mensen die afvallen door IF doen dat doordat ze in de beperkte tijd niet te veel kunnen eten.

Voor jou is de basis het belangrijkste, en dat is gewoon netjes je kcal doel halen. Als je cijfers niet haalt door IF, zou ik overwegen geen IF te doen. Of de periode dat je eet langer te maken.
 
Ja, de meeste mensen die afvallen door IF doen dat doordat ze in de beperkte tijd niet te veel kunnen eten.

Voor jou is de basis het belangrijkste, en dat is gewoon netjes je kcal doel halen. Als je cijfers niet haalt door IF, zou ik overwegen geen IF te doen. Of de periode dat je eet langer te maken.
+1, enkel de totale kcal op een dag hebben belang bij het afvallen.De tijdstippen waarop je ze eet bijzonder weinig.
 
Ik ga vanaf vandaag af van de IF idd. Bedankt voor het advies
 
Daar waar ik dacht dat ik geen vooruitgang boekte qua gewicht ben ik erachter dat het waarschijnlijk aan de weegschaal ligt.

Ik ben op mijn oude weegschaal 82.6KG
Ik ben op de weegschaal die ik heb geleend 80.7KG met 16.7% vet

Ik snap niet dat het verschil zo groot kan zijn
 
Elke weegschaal wijkt af. .En dat kan zo 1 a 2 kg zijn. Dus niet verbaasd om zijn. et gaat uiteindelijk om de progressie gemeten met 1 weegschaal. Je kan nooit 2 verschillende met elkaar vergelijken. Dus val je op je eigen weegschaal niet af dan zal da op die andere ook niet zijn. Weeg de volgende keer nog een keer op beiden en als beiden gewoon normaal werken zal je eenzelfde verschil terug zien.
 
Als je elke dag 5.000 keer van de ene op de andere over stapt, lost het probleem zichzelf op. En heb je toch nog wat aan twee weegschalen :D
 
Als je elke dag 5.000 keer van de ene op de andere over stapt, lost het probleem zichzelf op. En heb je toch nog wat aan twee weegschalen :D
Lifehack :D
 
Elke weegschaal wijkt af. .En dat kan zo 1 a 2 kg zijn. Dus niet verbaasd om zijn. et gaat uiteindelijk om de progressie gemeten met 1 weegschaal. Je kan nooit 2 verschillende met elkaar vergelijken. Dus val je op je eigen weegschaal niet af dan zal da op die andere ook niet zijn. Weeg de volgende keer nog een keer op beiden en als beiden gewoon normaal werken zal je eenzelfde verschil terug zien.
Mijn eigen weegschaal is altijd een beetje van slag. Ik snap gewoon niet dat ik aankom terwijl ik elke dag onder mijn calorieën zit.
 
Back
Naar boven