MuscleMeat

D.A.W. log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor je compliment!

Geen zwaardere gewichten meer aanwezig + stang is ook vol. Een emmer aan de bb met gewicht erin geprobeerd maar dat schommelt me teveel en om met bv. waterflessen te gaan klooien de laatste 3 weken voor de gym weer open gaat zie ik ook niet echt zitten. 1-benige oefeningen ga ik me eens in verdiepen, thanx voor het meedenken.
 
Training van vandaag:

10 min wandelen, 30 min duurloop, 5 min uitpuffen voor de deur. Het was vanmorgen al best warm...

Uurtje op de MTB, 80% verharde weg, 20 km gefietst gem. snelheid 19 km/pu.

Half uur wandelen, rondje om een grote vijver, hond ook weer tam

Heb besloten het 10-15 km hardloopschema, na de eerste training, te laten voor wat het is en gelijk te beginnen met het halve marathon schema voor de komende 12 weken. Het verschilt voor de eerste 8 weken niet zo heel erg veel met het 10-15 km schema en over 15 weken is hier in de buurt een halve marathon (de mooiste en zwaarste halve van Nederland schrijft de site) en daar wil ik graag aan mee doen. Voor het meedoen, niet voor een tijd ofzo. Alhoewel een tijd van rond de 2 uur natuurlijk mooi zou zijn ;) Als ik dat gedaan heb probeer ik mee te doen met een 21 km strongmanrun in November. Tot zover de conditie doelen voor dit jaar 😎

DAW
 
Training van vandaag:

27 km op de MTB, rustig gefietst @20 km/pu, laatste 7 km nog wat rustiger.

Squat: 56,5 kg, 5x20 herh. 3 min rust, ging heel lekker! merk meer kracht nu ik ongeveer op onderhoud eet en pwo voor de training neem

OHP: 28,5 kg, 5x15 herh. 5 min rust, ging oke. , vorm blijft goed nu.

Dl: 53,5 kg, 1x 17 herh, prima te doen. 10 sec hold na laatste rep.

Chin ups: 3x8 BW+7 kg, 3 min rust. te doen, laatste reps zwaarder.

DAW
 
Training van vandaag:

Interval hardloop training

5 minuten inlopen, 6x3 min snel lopen, rust 2 min dribbelen, 10 min uitwandelen

Geen grip training vandaag, weer zit niet mee en ik voel mij aanhechtingen nog lichtjes. as Zondag grip training weer oppakken.

DAW
 
Vandaag een extra rustdag ingelast, training verschoven naar morgenvroeg. Eigenlijk wel wat spijt want een keertje trainen (onder een overkapping) in de regen en hagel is weer eens wat anders. Vanmiddag mooie slag geslagen bij de winkel 6 zakken wokgroente / roerbakmix voor 50 eurocent per stuk.

IMG_4296.JPG


Nu voor 12 dagen maaltijden in de vriezer staan, per keer 2 bakjes ontdooien, rijst koken en weer voor 4 dagen eten in de koelkast staan.

IMG_4298.JPG
 
Laatst bewerkt:
Goeie organisatie in je maaltijden :thumb:
 
Als het de doosjes zijn die ik denk, zijn het kut doosjes 😂 daarnaast mooi die mealprep, is en blijft handig. Ooit nog gedaan maar eet nu vrij simplistisch en thuis gwn avondeten
 
Goeie organisatie in je maaltijden :thumb:
Thanx, is voor mij makkelijk zo, morgens doosje in de tas en opwarmen op het werk. Na het werk meestal eerst sporten daarna ook weer makkelijk eten opwarmen. Gaat ook het buiten mijn schema eten tegen merk ik. Weekends probeer ik wel te koken. Heb daar geen hekel aan.

Als het de doosjes zijn die ik denk, zijn het kut doosjes 😂 daarnaast mooi die mealprep, is en blijft handig. Ooit nog gedaan maar eet nu vrij simplistisch en thuis gwn avondeten
Denk het wel dat je de juiste doosjes voor je hebt, heb ook weinig verwachtingen voor 40 eurocent per doosje. Is hij te rood uitgeslagen van de tomatensaus of zit er een barst in gaat hij bij het afval en pak ik een nieuwe.

Training van deze Zaterdag:

Squat: 57,5 kg, 5x20, 3 min rust, Ging lekker!

Bp: 46,5 kg, 5x15, 4 min rust, ging goed, laatste reps set 5 zwaar

Bbr: 41,5kg, 5x15, 3 min rust, gaat prima

Dips: 3x8 BW+9 kg, prima te doen

Straks nog rondje op de MTB op de planning staan.

DAW
 
haha ja dat is het. de barsten die nogal snel in het doosje komen en geloof het deksel dat ook niet zo goed meer past na een tijdje.
20 reps man, tijd voor extra gewichten :D
 
20 reps man, tijd voor extra gewichten :D

Idd, zit dagelijks op de app te kijken of ik al kan reserveren bij de gym. Voel me langzaam aan een crossfitter met die hoge reps.
 
Training van deze bij vlagen zonnige zondag:

Duurloop 60 min, kalm tot normaal tempo, afstand 9.2 km in 60 min / volgens app 400 kcal verbrand
De eerste week van het halve marathon schema zit erop, nog 13 weken tot de wedstrijd.

DAW
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag:

Had eerst weinig zin in te gaan trainen dus uiteindelijk twee uur later gestart, toch heerlijk getraind. Zelfs zonnetje erbij :thumb:
Ik heb nog 6 kg aan losse gewichten gevonden. Kan nu iig tot 28 juni blijven verhogen, heel happy mee.

Squat: 58,5 kg, 5x20 herh. 3 min rust, ging lekker. Kracht voelt beter nu ik weer meer eet, nog wel flink trek af en toe dus denk dat ik volgende week + 200 kcal doe.

OHP: 29,5 kg, 5x15 herh. 4 min rust(-1min), ging oke. Was de tel kwijt dus voor de zekerheid 1 extra set gedaan, was heel zwaar op het eind dus waarschijnlijk 6 sets gedaan.

Dl: 54,5 kg, 1x 18 herh (+1rep), prima te doen. 10 sec hold na laatste rep. Wel wat last gehad van de losse schijven eraan.

Chin ups: 3x8 BW+8 kg, 3 min rust. goed te doen.

Rust periodes tussen de sets ga ik de komende 3 weken aan terugbrengen naar 1.5-2 min ivm max uurtje trainen volgende maand.

Warm up foto, low bar squat, vorm een beetje oke? Heb zelf een het idee dat ik mijn armen nog wat meer onder de bar mag pushen tijdens de reps.

Inkedsquat warm up_LI.jpg


DAW
 
Laatst bewerkt:
Lekker man, zelfs een regendakje?
Mooie diepte, maar je drukt de stang idd bijna je nek in :P
 
Voor echt een low bar squat te hebben zeker zien naar gripwijdte. Dit heeft voor mezelf veel gedaan. Pakte tijdje terug te smal en kwam teveel belasting op de llebogen. Nu ja mijn flexibiliteit mist wel een beetje 😂
 
Laatst bewerkt:
Lekker man, zelfs een regendakje?
Mooie diepte, maar je drukt de stang idd bijna je nek in :P
Onder een paviljoen idd, met een dak wat los geschoven kan worden. Veel plezier van nu helemaal. De stang rust wel op mijn posterior deltoids en niet op mijn schouders, zal eens eens van achteren filmen. Wou eigenlijk de laatste set filmen maar had niet goed op record gedrukt vandaar deze warmup foto.

Voor echt een low bar squat te hebben zeker zien naar gripwijdte. Dit heeft voor mezelf veel gedaan. Pakte tijdje terug te smal en kwam teveel belasting op de llebogen. Nu ja mijn flexibiliteit mist wel een beetje 😂
Gripwijdte nog niet zo mee bezig geweest, zal het eens bekijken als ik de sets van achteren film :thumb:

Training van vandaag:

10 min warming up, 35 min duurloop, 5x 1 min sprint + 1 min dribbelen tussendoor.

DAW
 
Training van vandaag:

5 min inlopen
Intervaltraining 5x4 min vlot + 2 min dribbelen, vannacht maar 5 uur geslapen dus moeizame training. Maar wel gedaan!
10 min uitwandelen

Misschien later vandaag stronglifts 5x15/20 anders morgenvroeg, beetje last van mijn onderrug dus ik kijk het even aan vanmiddag

Gewicht precies 62 kg vanmorgen. Kwa voeding sinds dinsdag de Kcals opgehoogd naar 2600 Kcal. Daarna geen nachtelijke brood eet sessies meer gehad. Ben benieuwd hoe het de komende twee weken gaat.

update 17:30 Net nog even 16 km op de MTB gefietst @ gem. 20 km/pu.

DAW
 
Laatst bewerkt:
Ja goed aanvoelen die spieren en gewrichten. Ben daar het laatste jaar fel mee bezig, wat maakt dat ik ondertussen ook niet echt vaste dagen meer heb. Had dat vroeger altijd wel.
Train ze!
 
Thanx Stijneke. Rug pijntjes vielen mee vandaag, halverwege de bench press oefeningen licht pijntje rechts onderin daarna was het weg. Vermoedelijk met de squat opgelopen. Wel last van mijn schouder, al een paar weken maar blijft zeurderig aanwezig vooral als ik mijn rechter arm vooruit strek om bv een foto met mijn telefoon te maken of om wat aan te wijzen op een scherm. Met de dips ook een beetje last ervan. Maar genoeg gezeurd zo. We gaan door!

De training van vandaag:

pre workout =>PWO+80 mg dmha , intar 1.5 water. Flink zweten vandaag.

Squat: 59,5 kg, 5x20, 3 min rust, Ging lekker!

Bp: 47,5kg, 5x15, 3 min rust, gaat prima, 4e set zwaar, 5e set 12 herh. Niet tot falen gegaan ivm geen spotter/safty pins

Bbr: 42.5 kg, 3 min rust, ging lekker

Dips: 3x8 BW+10 kg, 1min rust, prima te doen

Vanmiddag nog een film van het squatten uploaden.
Lekkere training verder, voel me sterk.

DAW

EDIT: bench press vergeten in te vullen
 
Laatst bewerkt:
Thanx Stijneke. Rug pijntjes vielen mee vandaag, halverwege de bench press oefeningen licht pijntje rechts onderin daarna was het weg. Vermoedelijk met de squat opgelopen. Wel last van mijn schouder, al een paar weken maar blijft zeurderig aanwezig vooral als ik mijn rechter arm vooruit strek om bv een foto met mijn telefoon te maken of om wat aan te wijzen op een scherm. Met de dips ook een beetje last ervan. Maar genoeg gezeurd zo. We gaan door!

De training van vandaag:

pre workout =>PWO+80 mg dmha , intar 1.5 water. Flink zweten vandaag.

Squat: 59,5 kg, 5x20, 3 min rust, Ging lekker!

Bbr: 42,5kg, 5x15, 3 min rust, gaat prima, 4e set zwaar, 5e set 12 herh. Niet tot falen gegaan ivm geen spotter/safty pins

Dips: 3x8 BW+10 kg, 1min rust, prima te doen

Vanmiddag nog een film van het squatten uploaden.
Lekkere training verder, voel me sterk.

DAW
Wat vind je van die dmha?, vind het echt veel vervelender aanvoelen dan dmaa of ephedrine
 
Back
Naar boven