MuscleMeat

Test e /primo of test e / anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gainertje123

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mrt 2020
Berichten
783
Waardering
726
Lengte
1m81
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Beste leden,

Aangezien mijn kuur verleden niet groot is ( enkel orals) , is voor mij de volgende stap in beeld. Ook ik ben in het begin misschien een beetje eigenwijs (dom) geweest om alleen orals te gebruiken.
Heeft me wel het nodige resultaat gegeven maar achteraf gezien had ik beter naar sommige adviezen kunnen luisteren . Al met al heb ik hier wel gewoon goede vooruitgangen mee geboekt en heb ik er toch uiteindelijk wel kennis mee gemaakt .

huidige stats :
1,84
82
Bf: 9,5%

mijn volgende kuur zal ik over ongeveer een maand laten starten. Doel is droge spiermassa aankomen, 4,5 kg behouden na de kuur zal voor mij voldoende zijn. Mijn doel is ook om uiteindelijk Max 2x per jaar te kuren om zo toch iets extras te gainen zonder dat mijn lichaam hier al te veel last van ondervindt.


zou alleen graag jullie bedenkingen horen over welke kuur mogelijk beter is om te doen, hoor graag jullie ervaringen,mijn twijfels liggen namelijk bij of een

1/6 test e 250/ 200 primo
Of
1/6 Test e 250/30mg anavar e/d
en twijfel nog over de nakuur , nolva of clomid ( iemand tips)
En nolva 2 of 4 weken ?
En clomid zou dan 50mg e/d voor 10 dagen worden.



welke combinatie zou meer resultaat opleveren?


Ik zal verantwoorden waarom ik 6 weken overweeg.
Omdat er na 6 weken vrijwel geen spiergroei meer is. Er is een sterke stijging van bepaalde spiergroei remmende hormonen. Dit doet je lichaam om evenwicht terug te bereiken. Hierdoor zal ik het willen aankijken op 6 weken. Of je zal na 6 weken moeten verhogen in dosissen, maar dat zal mijn keuze niet worden.
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar waar jij de bewering 'na 6 weken vrijwel geen spiergroei meer' vandaan hebt?
 
Switch de test E dan naar een snelle esther. Na 4 weken zit je in je piek en dan wil je 2 weken later stoppen ? Trek hem door tot 10a12 weken of switch naar een slome esther.
 
Ik denk dat primo en anavar niet veel voor elkaar onderdoen. Anavar misschien iets meer spier opbouwend dan primo denk ik.
Anavar zijn wel orals dus minder gezond voor je organen.
Ik zou 8 weken aanhouden ipv 6
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar waar jij de bewering 'na 6 weken vrijwel geen spiergroei meer' vandaan hebt?
Lees een keer deze topic rustig op je gemak door (https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/) . Heb het verkeerd verwoord , maar het is een feit dat je na die 6 weken stukken minder massa pakt als je op de zelfde dosis blijft . Ga je verhogen dan komen hier zonder meer extra bijwerkingen bij. De vraag die je jezelf dan zou moeten stellen: is het de moeite waard om voor een kleinere hoeveelheid spiermassa je eigen aanmaak nog langer plat te gooien, en dan ook het herstel wat langer gaat duren .
 
Ik denk dat primo en anavar niet veel voor elkaar onderdoen. Anavar misschien iets meer spier opbouwend dan primo denk ik.
Anavar zijn wel orals dus minder gezond voor je organen.
Ik zou 8 weken aanhouden ipv 6
Ja , omdat dit mijn eerste injectie kuur wordt ga ik denk ik voor anavar kiezen in combinatie met test e.
De reden waarom ik gekozen heb om voor de 6 weken te gaan heeft met verschillende factoren te maken. Hoe langer de kuur , hoe langer het herstel. Hoe langer het herstel , hoe meer massa er verloren gaat na de kuur . de eerste 6 weken zijn vaak de weken waar veruit de meeste massa gewonnen wordt . Verder heb ik nog niet veel ervaring , baseer mijn eigen kuur ook op veel verschillende verhalen en onderzoeken.
mijn doel is ook om Max 2x per jaar te kuren , en deze kuren ook zo verantwoord mogelijk te houden in verband met mijn gezondheid voor nu maar ook voor in de toekomst.
 
Switch de test E dan naar een snelle esther. Na 4 weken zit je in je piek en dan wil je 2 weken later stoppen ? Trek hem door tot 10a12 weken of switch naar een slome esther.
Optimale dosis in het bloed is een fabeltje, net zoals dat het weken duurt bij lange esters.

Vanaf dag 1 komt er vrij uit de ester, de eerste dag zefs meer en dan telkens een beetje minder. Om de 7 dagen is perfect. Enanthate werkt 10 dagen en na 7 dagen zijn de waardes juist aan de werkende grens. Maar vanaf week 2 zit er telkens meer in je bloed door opbouw.

Komt van cools af btw
 
Kan iemand mij zeggen of de anavar zorgt voor een verlaagde libido icm test ?
 
Optimale dosis in het bloed is een fabeltje, net zoals dat het weken duurt bij lange esters.

Vanaf dag 1 komt er vrij uit de ester, de eerste dag zefs meer en dan telkens een beetje minder. Om de 7 dagen is perfect. Enanthate werkt 10 dagen en na 7 dagen zijn de waardes juist aan de werkende grens. Maar vanaf week 2 zit er telkens meer in je bloed door opbouw.

Komt van cools af btw
Ik zou gewoon korte esther pakken voor 6 weken simpel. Je maakt je druk om langer herstel langere esther is langere onderdrukking dus langer herstel.
 
Ik zou gewoon korte esther pakken voor 6 weken simpel. Je maakt je druk om langer herstel langere esther is langere onderdrukking dus langer herstel.
Maar je onderdrukt het toch alsnog , ook met een korte Esther. Na de laatste injectie blijft het misschien langer in je bloed maar daar wordt alsnof rekening mee gehouden in de nakuur. Nakuur zal 10 dagen na de laatste inject zijn. Dus als ik een korte Esther zou pakken, dan zou het dus 5 dagen eerder uit mijn bloed zijn. Dan zou dat “langer herstel” wel meevallen toch? Of zie ik iets over het hoofd
 
Beste leden,

Aangezien mijn kuur verleden niet groot is ( enkel orals) , is voor mij de volgende stap in beeld. Ook ik ben in het begin misschien een beetje eigenwijs (dom) geweest om alleen orals te gebruiken.
Heeft me wel het nodige resultaat gegeven maar achteraf gezien had ik beter naar sommige adviezen kunnen luisteren . Al met al heb ik hier wel gewoon goede vooruitgangen mee geboekt en heb ik er toch uiteindelijk wel kennis mee gemaakt .

huidige stats :
1,84
82
Bf: 9,5%

mijn volgende kuur zal ik over ongeveer een maand laten starten. Doel is droge spiermassa aankomen, 4,5 kg behouden na de kuur zal voor mij voldoende zijn. Mijn doel is ook om uiteindelijk Max 2x per jaar te kuren om zo toch iets extras te gainen zonder dat mijn lichaam hier al te veel last van ondervindt.


zou alleen graag jullie bedenkingen horen over welke kuur mogelijk beter is om te doen, hoor graag jullie ervaringen,mijn twijfels liggen namelijk bij of een

1/6 test e 250/ 200 primo
Of
1/6 Test e 250/30mg anavar e/d
en twijfel nog over de nakuur , nolva of clomid ( iemand tips)
En nolva 2 of 4 weken ?
En clomid zou dan 50mg e/d voor 10 dagen worden.



welke combinatie zou meer resultaat opleveren?


Ik zal verantwoorden waarom ik 6 weken overweeg.
Omdat er na 6 weken vrijwel geen spiergroei meer is. Er is een sterke stijging van bepaalde spiergroei remmende hormonen. Dit doet je lichaam om evenwicht terug te bereiken. Hierdoor zal ik het willen aankijken op 6 weken. Of je zal na 6 weken moeten verhogen in dosissen, maar dat zal mijn keuze niet worden.
Tip: verdubbel de test en drop de anavar, tenzij je een vrouw bent.
 
Kan iemand mij zeggen of de anavar zorgt voor een verlaagde libido icm test ?

Valt niet te zeggen aangezien niet iedereen die zelfde bijwerking krijgt.

Met 30mg zal ik persoonlijk Oxandrolone eruit laten, of je moet naar 60mg willen verhogen.
Ik zelf zou gewoon voor een 10 weken test only kuur gaan.

Wat voor oral only kuurtjes heb je gedaan?

Gr,
 
Jesus, ik ben geen troll.
Oh... en je body pics vind ik eigenlijk toch wel middelmattig bij nader inzien
Daaag. :emo:
Heb je zolang nodig om een beetje na te denken?
 
Valt niet te zeggen aangezien niet iedereen die zelfde bijwerking krijgt.

Met 30mg zal ik persoonlijk Oxandrolone eruit laten, of je moet naar 60mg willen verhogen.
Ik zelf zou gewoon voor een 10 weken test only kuur gaan.

Wat voor oral only kuurtjes heb je gedaan?

Gr,
Waarom zou je dat eruit willen laten als ik vragen mag? Heb veel onderzoeken gezien waarbij het effect van test e icm anavar voor zeer goede resultaten kunnen zorgen .

ik heb een keer een winny kuurtje gedaan, was wel wat aan de lange kant (7weken 40mg e/d) heb daar 2%bf daling mee gewonnen en nog eens 2,5 kg stijging.
 
Back
Naar boven