AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Ik eet elke avond zo'n zak + nog extra groenten (paprika, ui, champignons). Lekker easy en volume.

    Verstop je trouwens ook eten ergens achterin het schap om 2 dagen later terug te komen en het met korting te kunnen kopen wegens de datum? Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.

    Ik weeg ook maar de helft van jou BB, heb ook maar de helft groente nodig. Verstoppen is toch helemaal niet nodig. Ze zijn hier bijna constant in de aanbieding 2 voor 3 euro


    hahahahahahahah :roflol: Je brengt me op ideeën!

    Hollander!!! :D
     
    (1) Ik eet elke avond zo'n zak + nog extra groenten (paprika, ui, champignons). Lekker easy en volume.

    (2) Verstop je trouwens ook eten ergens achterin het schap om 2 dagen later terug te komen en het met korting te kunnen kopen wegens de datum? Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.

    ad (1) Op het risico af, dat je nakomelingen 4 magen hebben en herkoauwen.

    ad (2) Goede truc, is die oorspronkelijk van mr. Bean?
     
    Kaag zit weer bij Op1. Ze is wel een beetje moe.
     
    ad (1) Op het risico af, dat je nakomelingen 4 magen hebben en herkoauwen.

    ad (2) Goede truc, is die oorspronkelijk van mr. Bean?

    Werk alleen vaak niet

    De winkels waar ik ervaring mee heb checken bij de dagelijkse check voornamelijk de voorste artikelen ivm tijd.

    Als mensen normaal winkelen en het personeel goed aanvullen hoeven alleen de voorste artikelen gecontrolleerd te worden.
    Als daar een (te) korte datum op zit wordt het hele schap pas bekeken.
     
    Geen idee waar ik het anders kan droppen, maar best bizar :') 10,000mg steroids/dag
    dreamy1 challenge accepted?

     
    Las net een mooi stukje van de gym waar ik ooit begonnen ben met trainen. Het is een kleine gym opgericht door mensen met een passie voor de sport. Een kleine community, ons kent ons. Ze hebben met het sluiten van de gym hun leden niet gevraagd om door te betalen, maar gewoon alle incasso's bevroren. Pats boem, alle inkomsten naar nul. Daarop hebben alle (!) leden aangegeven dat ze willen doorbetalen, onvoorwaardelijk. Dit is hoe karma werkt. What comes around goes around. Mooi. :heart:
     
    Deze week en volgende week reeds 4 trainingen ingepland in de gym :cool:
     
    Back
    Naar boven