XXL Nutrition

Nononsense progressie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kloontje

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
3 jun 2020
Berichten
1.205
Waardering
2.560
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Succes, aan je stats te zien weet je al goed wat je doet.
(en welkom hier :p )
 
Succes, aan je stats te zien weet je al goed wat je doet.
(en welkom hier :p )
Dank je wel! Ik had ook niet verwacht dat ik zo'n warm welkom zou krijgen :emo: . Ik vind het echt oprecht leuk om deel te nemen (had ik veel eerder moeten doen ;)).
Edit, dit komt een beetje melodramatisch over.... misschien dat de coronacrisis op m'n gemoed slaat...

Ja, ik heb een online coach die me super goed begeleid, daar heb ik echt heel veel aan! Dus de eer gaat niet alleen naar mij :emo:
 
Dank je wel! Ik had ook niet verwacht dat ik zo'n warm welkom zou krijgen :emo: . Ik vind het echt oprecht leuk om deel te nemen (had ik veel eerder moeten doen ;)).

Ja, ik heb een online coach die me super goed begeleid, daar heb ik echt heel veel aan! Dus de eer gaat niet alleen naar mij :emo:
Tegenover de vrouwen word hier iets rustiger gedaan dan de mannen onder elkaar :p, zeker als ze al een beetje weten wat ze doen.
 
Hier is een een groep serieuze dames. Kwestie van tijd voordat ze jouw log ontdekken. Zeker de moeite waard ook hun log te volgen!
 
Soortgenoot! Welkom. :)
 
Soortgenoot! Welkom. :)

He thanks! Impressive profielfoto! Ik ga zoeken of je een log hebt en dan ben ik sowieso in! Ik ga ook even je recepten bekijken, top!
 
Wat later dan de eerste keer met je voorstellen.
Maar in :) uiteraard!!
 
Welkom! mag ik gelijk vragen hoe lang je al traint? je stats zijn namelijk best indrukwekkend.
 
Hey welcome!

ik ga volgen altijd leuk een dame erbij 😊
 
Welkom! mag ik gelijk vragen hoe lang je al traint? je stats zijn namelijk best indrukwekkend.

Zeker mag je dat vragen, maar ik moest het even opzoeken haha.
Sinds halverwege 2016 ongeveer sta ik in de sportschool. Eerst voornamelijk op cardio gericht om de zwangerschapskilo's kwijt te raken.

Vanaf medio 2017 begon ik aan krachttraining te doen maar had ik eigenlijk geen flauw benul wat ik aan het doen was.

In maart 2018 ben ik begonnen met mijn eerste personal trainer, hij heeft mij ontzettend veel geleerd over krachttraining en mij ontzettend goed geholpen om een basis neer te zetten. We zagen elkaar 1 keer per week tijdens een training en verder appten we veel om progressie bij te houden. Helaas moest dit eind 2018 stoppen omdat hij verhuisde en hij het niet meer gecombineerd kreeg met zijn baan.

Ik heb het tot september 2019 op eigen kracht gedaan, wat me op zich aardig lukte, maar ik merkte dat ik het vooral mentaal best pittig vond. De toeweiding en discipline die ik daarvoor moest opbrengen vond ik samen met de mentale struggles waar ik tegen aan liep erg lastig aangezien ik niemand in mijn omgeving heb die dit deelt.

In oktober 2019 ben ik daarom begonnen met een nieuwe pt-er (ze hanteert dezelfde trainingsmethode als mijn eerste pt-er). Dit gaat erg goed en voor de lockdown zag je daar al resultaat van!

Liefs Nononsense
 
Wow, jullie complimenten strelen mijn ego, en ik begin langzaam te twijfelen of mijn stats wel juist zijn :eek:

De laatste meting die ik zo heb, gemeten met een calliper is van begin januari:
Suprailiac (mm) 20,5
Subscapular (mm) 10
Abdominal (mm) 7
Tricep (mm) 11
Axilla (mm) 11
Chest (mm) 5
Dijen (mm) 14
Vetpercentage 17,78%
Mijn gewicht was toen 80,94kg

Omtrek
Taille (cm) 81
Schouders (cm) 103
Heup (cm) 108,5
Bicep (cm) 28
Dij (cm) 61

Tweede week februari is er weer gemeten maar toen zat ik in een bulk. De metingen met de calliper staan er niet bij in het overzicht, helaas
Vetpercentage 18,51%
Mijn gewicht was toen 82,96kg

Omtrek
Taille (cm) 86
Schouders (cm) 106
Heup (cm) 111
Bicep (cm) 29
Dij (cm) 61

Vanochtend woog ik 80,7kg
Mijn metingen van afgelopen week zijn alleen met een centimer gedaan aangezien metingen met een calliper door mijn pt nog niet mogelijk is door de lockdown

Omtrek
Taille (cm) 79
Schouders (cm) 105
Heup (cm) 112
Bicep (cm) 29,5
Dij (cm) 64

Als er nieuwe stats zijn vermeld ik ze uiteraard

Oh ja, even voor de duidelijkheid, ik ben dus 1m90 ;)
 
wij mannen willen foto's!!!
 
wij mannen willen foto's!!!

I know dat jullie mannen foto's willen, natuurlijk als bewijsmateriaal voor die impressive stats ;)

Helaas doet deze dame (vooralsnog) niet aan foto's droppen op het wereld wijde web....
 
I know dat jullie mannen foto's willen, natuurlijk als bewijsmateriaal voor die impressive stats ;)

Helaas doet deze dame (vooralsnog) niet aan foto's droppen op het wereld wijde web....
Niet alleen de mannen hehehe

( niet delen als je er niet achter staat)

ik begin langzaam te twijfelen of mijn stats wel juist zijn
Niet gaan twijfelen.
Je weet zelf of ze juist zijn. Mooi toch dat je goeie stats hebt
 
Back
Naar boven