Fitness Seller

Vraag over herstelperiode en bijwerkingen Test-E, TrenE, Mast-E (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misterbvs

Cool Novice
Lid geworden
17 feb 2020
Berichten
40
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
24%
ik heb 10 weken lang een kuur gedaan met
400mg Tren-E, 250 mg Test-E, 600mg Mast-E
nu volg ik al 4 weken een PowerPCT met 5 mg aromasin 50 mg clomid en 20 mg nolvadex.

mijn bloedwaardes op testosteron waren bijna onmeetbaar laag ( zelfs na de nolvadex)

Vraag 1:
wat zouden jullie adviseren om dit weer op pijl te krijgen en hoelang is een normale herstel periode gemiddeld bij zo een kuur?
Vraag 2: brengen Boldenone, Tren-E, Mast-E ook je Testosteron niveau omlaag of doet alleen TEST dat?
Vraag 3: door welk bovenstaand type wordt extreme slapeloosheid veroorzaakt?
alvast mijn dank alen!
 
ik heb 10 weken lang een kuur gedaan met
400mg Tren-E, 250 mg Test-E, 600mg Mast-E
nu volg ik al 4 weken een PowerPCT met 5 mg aromasin 50 mg clomid en 20 mg nolvadex.

mijn bloedwaardes op testosteron waren bijna onmeetbaar laag ( zelfs na de nolvadex)

Vraag 1:
wat zouden jullie adviseren om dit weer op pijl te krijgen en hoelang is een normale herstel periode gemiddeld bij zo een kuur?
Verschilt per persoon.
Vraag 2: brengen Boldenone, Tren-E, Mast-E ook je Testosteron niveau omlaag of doet alleen TEST dat?
Ja.
Vraag 3: door welk bovenstaand type wordt extreme slapeloosheid veroorzaakt?
alvast mijn dank alen!
Tren.

Heb je HCG gebruikt? Hoeveel weken na je kuur begon je met je pct?
Heb jij lage test symptomen?
 
Verschilt per persoon. is er een gemiddelde of minimaal zoveel weken/maanden?

Ja. ja alleen test-e doet dat of de andere ook?

Tren.

Heb je HCG gebruikt? Hoeveel weken na je kuur begon je met je pct? HCG reageerde ik heel slecht op met enorm veel uitstralingspijn. heb na de kuur nog 4 weken anavar gepakt en toen PCT
Heb jij lage test symptomen? JA en blijkt ook uit bloed waardes
 
ik heb 10 weken lang een kuur gedaan met
400mg Tren-E, 250 mg Test-E, 600mg Mast-E
nu volg ik al 4 weken een PowerPCT met 5 mg aromasin 50 mg clomid en 20 mg nolvadex.

mijn bloedwaardes op testosteron waren bijna onmeetbaar laag ( zelfs na de nolvadex)
Heb je ook de hoeveel LH laten weten?
 
Heb je ook de hoeveel LH laten weten?
ja de drie meetpunten testosteron waren bij LH en die andere onmeetbaar en vrije test geloof ik was 2.0 dit was ver onder wat het hoort te zijn
 
ja de drie meetpunten testosteron waren bij LH en die andere onmeetbaar en vrije test geloof ik was 2.0 dit was ver onder wat het hoort te zijn
Zelfde vraag als voorheen, heb je HCG mee laten lopen tijdens je kuur?
 
Hoelang na de kuur en na de nakuur is er bloed geprikt.
 
eerst 3 weken wel maar de pijn was zo hevig dat ik ermee ben gestopt
Dat moet je even uitleggen kerel, de pijn was zo hevig? Van 2x per week met slin injecteren?
 
Dat moet je even uitleggen kerel, de pijn was zo hevig? Van 2x per week met slin injecteren?
ja ik injecteerde 2x per week 500 met bac water. daar reageerde ik vrij heftig op.....
 
ja en die was goed ( tijdens de kuur ook een aromasin gebruikt tegen gyno) maar die waarde was prima
Okay, dus de oestrogeen binnen de juiste waarden dus niet veel meer en niet veel minder, klopt dit?
 
Het gaat erom dat je lichaam het LH hormoon weer dient aan te maken die op zijn beurt signalen zal doorgeven aan je leydigcellen in je testes om weer te gaan produceren. Je bent een typisch voorbeeld (Haarlem Studie) dat een PCT op zich niet effectief is, het heeft weleenswaar de oestrogeen in bedwang gehouden maar dat heeft er niet toe geleid dat je eigen productie weer is opgestart. Ik heb dit zelf ook ondervonden en ik denk dat je moet accepteren dat je op een natuurlijke weg dient te herstellen, dus je zal de tijd ervoor moeten nemen. Ik ben enige tijd geleden voor joker uitgemaakt door een ander lid door te zeggen dat tijdens een kuur je eigen productie platligt en dat na een kuur je productie onderdrukt is, maar dit is ook gewoon zo.
 
Het gaat erom dat je lichaam het LH hormoon weer dient aan te maken die op zijn beurt signalen zal doorgeven aan je leydigcellen in je testes om weer te gaan produceren. Je bent een typisch voorbeeld (Haarlem Studie) dat een PCT op zich niet effectief is, het heeft weleenswaar de oestrogeen in bedwang gehouden maar dat heeft er niet toe geleid dat je eigen productie weer is opgestart. Ik heb dit zelf ook ondervonden en ik denk dat je moet accepteren dat je op een natuurlijke weg dient te herstellen, dus je zal de tijd ervoor moeten nemen. Ik ben enige tijd geleden voor joker uitgemaakt door een ander lid door te zeggen dat tijdens een kuur je eigen productie platligt en dat na een kuur je productie onderdrukt is, maar dit is ook gewoon zo.
ja daar ben ik ook bang voor echter merk ik wel dat ik meer vet/vocht nu vasthoudt rondom de borst.
dus mijn oestrogeen is prima maar door nu een lage testosteron gehalte staat dat niet in verhouding.
dus voorlopig toch maar aromasin blijven nemen tegen de rebound.
 
ja daar ben ik ook bang voor echter merk ik wel dat ik meer vet/vocht nu vasthoudt rondom de borst.
dus mijn oestrogeen is prima maar door nu een lage testosteron gehalte staat dat niet in verhouding.
dus voorlopig toch maar aromasin blijven nemen tegen de rebound.
Tsja, het probleem is dat je lichaam een balans tracht te creeren tussen testosteron en oestrogeen, wat het lichaam aan testosteron tekort heeft zal het met oestrogeen aanvullen. Ik zou niet weten hoe het LH hormoon te triggeren weer te gaan werken. Tamoxifen en clomid zorgen daar niet voor, blasten met HCG zal misschien je testosteron weer opkrikken maar je eigen LH zal nog steeds niet opstarten. Misschien een goede vraag voor Galen
 
Hm, ik lees net iets interessants, het zou wel eens aan het prolactine hormoon kunnen liggen.
Heb je prolactine ook laten meten?
 
Back
Naar boven