MuscleMeat

Studie Anavar (Oxandrolone) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vergeef het je dat je niet verder las na die grove belediging.

Vind het wel een voordeel niet te hoeven prikken. Uiteindelijk moet je denk ik om extra kilo's te behouden toch blijven kuren en daar zijn vast wel betere opties voor.

Om 2kg vvm gegained van anavar te behouden hoef je niet tot aan je dood te blijven kuren hoor... kom op zeg.
 
Ikzelf kuur niet meer, zou wel willen maar mijn vriendin vind het niks dus ja. Heb wel langere tijden gekuurd, zelfs mn eigen test gebrouwen. Ik woog toen 121kg met een vp van 16%. Ik ben 6.5 jaar uitsmijter geweest en doordat roids je sexdrive dusdanig opkrikken altijd maar met vrouwen uit de club scene bezig geweest en die hebben het gewoon verkloot.
 
Om 2kg vvm gegained van anavar te behouden hoef je niet tot aan je dood te blijven kuren hoor... kom op zeg.
Stel je zit op je 25e na jaren goed trainen rond je natuurlijk potentieel vvm en neemt dan een oral only kuurtje voor 2-4 kg extra, hoe lang zouden die blijven zitten? Je kunt dan nog decennia's serieus trainen maar ergens tegen die tijd zal het toch weer verdwenen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Anavar is gewoon een goede/leuke steroid om eens mee te experimenteren als je nog natty bent. Ook voor gevorderde users heeft het zijn functie binnen contest prep enzo. Snap niet daar steeds maar weer discussies over zijn... elke keer hetzelfde.
Heb jij ervaring met anavar en/of contest prep?
 
Stel je zit op je 25e na jaren goed trainen rond je natuurlijk potentieel vvm en neemt dan een oral only kuurtje voor 2-4 kg extra, hoe lang zouden die blijven zitten? Je kunt dan nog decennia's serieus trainen maar ergens tegen die tijd zal het toch weer verdwenen zijn?

Voorbij je genetisch limit > verdwijnt na verloop van tijd. Dat ga je niet onderhouden met voeding, daar heb je suprafysiologische doseringen voor nodig om het te behouden.
 
In ieder geval is nu duidelijk aan allen die het idee hebben om anavar te gaan gebruiken dat jullie geen zorgen hoeven te maken of het schadelijk voor de lever is want dat is niet het geval en aangetoont. Houd er rekening mee dat we nog steeds over een anabool steroide praten met de bijbehorende bijwerkingen. Wel behoort anavar tot een van de lichtere en zoals Galen zegt slappe anabolen, dus verwacht er niet teveel van. Maar goed, ben je op zoek naar een vrij safe middel met de minste bijwerkingen en zijn enkele kilo's massawinst je doel dan ben je op het goede adres.
 
Enkele kilos spiermassa winnen hiermee is veel mooi om waar te zijn. Tenzij je een manwijf bent met 60 kg bij een lengte van 1.75. Je zit zover van je genetische limiet dat dat makkelijk haalbaar is. Maar voor iemand die al een tijdje traint en vrij dicht bij zn potentieel zit is dit gewoon kul. Tenzij je de anavar op 60mg en hoger doseert is dat nog haalbaar.
 
chrisk Had nu even wat meer tijd om naar je studies te kijken en dit is toch wel een belangrijk stukje:

At week 12, oxandrolone increased LBM by 3.0 ± 1.5 kg (P < 0.001), total body water by 2.9 ± 3.7 kg (P = 0.002), and proximal thigh muscle area by 12.4 ± 8.4 cm2 (P < 0.001); these increases were greater (P < 0.003) than in the placebo group. Oxandrolone increased 1-RM strength for leg press by 6.7 ± 6.4% (P < 0.001), leg flexion by 7.0 ± 7.8% (P < 0.001), chest press by 9.3 ± 6.7% (P < 0.001), and latissimus pull-down exercises by 5.1 ± 9.1% (P = 0.02); these increases were greater than placebo. Oxandrolone reduced total (-1.9 ± 1.0 kg) and trunk fat (-1.3 ± 0.6 kg; P < 0.001), and these decreases were greater (P < 0.001) than placebo. Twelve weeks after oxandrolone was discontinued (week 24), the increments in LBM and muscle strength were no longer different from baseline (P > 0.15). However, the decreases in total and trunk fat were sustained (-1.5 ± 1.8, P = 0.001 and -1.0 ± 1.1 kg, P < 0.001, respectively). Thus oxandrolone induced short-term improvements in LBM, muscle area, and strength, while reducing whole body and trunk adiposity. Anabolic improvements were lost 12 wk after discontinuing oxandrolone, whereas improvements in fat mass were largely sustained.

Maw was er na 12 weken slechts plusminus 1.5kg vvm gewonnen, 12 weken na de kuur was die 1.5 kilo weer verdwenen en ook de krachtstoename ging verloren.
Ook 12 weken na de kuur geen anabolische voordelen meer. Het enige wat er over bleef was wat minder vet.
 
Maw was er na 12 weken slechts plusminus 1.5kg vvm gewonnen,
3.0 ± 1.5 kg is 1.5kg tot 4.5kg

Heb hier eens een studie gezien die een grafiek per week gaf, het meeste in de eerste 4 weken zelfs, en kwam dan niet echt meer verder. Dat komt ook overeen met de ervaringen/logs die je kunt vinden.

Wat behouden blijft is weer een ander verhaal. Bij die jonge burn victims zag ik staan dat het vele maanden later nog goed was. Bij die oudjes die erna niet meer zoveel bewegen en eten vast niet.
 
3.0 ± 1.5 kg is 1.5kg tot 4.5kg

Heb hier eens een studie gezien die een grafiek per week gaf, het meeste in de eerste 4 weken zelfs, en kwam dan niet echt meer verder. Dat komt ook overeen met de ervaringen/logs die je kunt vinden.

Wat behouden blijft is weer een ander verhaal. Bij die jonge burn victims zag ik staan dat het vele maanden later nog goed was. Bij die oudjes die erna niet meer zoveel bewegen en eten vast niet.

Tsja, met slechts een paar kilo winst in de eerste 4 weken zal ik zelf ook niet verder gaan dan 6/8 weken. Maar werken met de zware compounds valt er veel meer uit te halen dan slechts 6/8 weken ook al gain je het meest in het begin van de kuur.

Ah okay 1.5 tot 4.5 De lichamen van die kinderen met brandwonden waren in een shock toestand, enorm catabolisch, niet op normaal gewicht. Dit is niet te vergelijken met iemand in gezonde toestand. Ik had die studie genomen puur voor de uitwerking van anavar op de lever aangezien die onveranderd bleef en enkel maar de hepatische werking wilde weten. Dus ik zou meer naar die studie van die oudere mannen kijken en daar mijn conclusies op baseren. Over die oudjes die erna niet meer bewegen en niet meer eten kunnen wij natuurlijk niet vaststellen lol.
 
1. Testosteron en nandrolon (deca) zijn nu net niet hepatotoxisch. Ik volg je redenatie 'neemt niet weg dat het voor massa doeleinden (sic) betere middelen zijn' dan ook niet.
2. Fijn, de meeste vrouwen vinden ook dat mannen sowieso van AAS af moeten blijven.

1. Jij volgt wel meer niet.

2. Nee, maar vrouwen geilen wel massaal op die anabolenlichaampjes.
 
1. Jij volgt wel meer niet.

2. Nee, maar vrouwen geilen wel massaal op die anabolenlichaampjes.
Had gelezen dat bierbuikjes ook heel erg in trek waren lol
 
Tsja, met slechts een paar kilo winst in de eerste 4 weken zal ik zelf ook niet verder gaan dan 6/8 weken. Maar werken met de zware compounds valt er veel meer uit te halen dan slechts 6/8 weken ook al gain je het meest in het begin van de kuur.
Langer dan 4 weken kan ook averechts werken omdat je dan ook langer moet herstellen wat weer inlevert.

Ah okay 1.5 tot 4.5 De lichamen van die kinderen met brandwonden waren in een shock toestand, enorm catabolisch, niet op normaal gewicht. Dit is niet te vergelijken met iemand in gezonde toestand.
Als zelfs doodzieke kinderen er vvm mee winnen zou je dan niet denken dat een gezonde sporter met voldoende voeding/proteine dat dan ook kan?

Ik had die studie genomen puur voor de uitwerking van anavar op de lever aangezien die onveranderd bleef en enkel maar de hepatische werking wilde weten.
I know maar het was wel grappig dat het eigenlijk in je eigen bronnen al stond na zo'n opmerkelijke reactie dat gewoon veel eten wel in een paar weken tot 4kg vvm kan geven en je zulke winst van een anabole steroïde pas zou geloven als er studies geciteerd worden.
 
Langer dan 4 weken kan ook averechts werken omdat je dan ook langer moet herstellen wat weer inlevert.

Ik persoonlijk denk dat het herstel niet veel zal verschillen wanneer je wat langer kuurt maar goed weet dat niet 100% zeker.
Als zelfs doodzieke kinderen er vvm mee winnen zou je dan niet denken dat een gezonde sporter met voldoende voeding/proteine dat dan ook kan?

Ja natuurlijk maar houd er rekening mee dat het lichaam van die kinderen graag weer naar normaal wil en iemand die al op normaal gewicht zit zal daar boven moeten gaan zitten. Denk aan homeostase.
I know maar het was wel grappig dat het eigenlijk in je eigen bronnen al stond na zo'n opmerkelijke reactie dat gewoon veel eten wel in een paar weken tot 4kg vvm kan geven en je zulke winst van een anabole steroïde pas zou geloven als er studies geciteerd worden.
Ik bedoelde niet echt in een paar weken goed eten, bedoelde meer goed eten en trainen dan komen die kilos er ook aan.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven