XXL Nutrition

Contest Log (v) Loggen met Tamara (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En hoe gaat het met Gast 1737? Hier is het ook al stil sinds 24 april (anderhalve maand!).
 
Laatst bewerkt:
Op instagram zie ik nochtans wel regelmatige updates, en de laatste foto laat toch wel een indrukwekkende progressie zien. Jammer dat hier niet meer wordt gelogd, zou best wel interessant en leerzaam zijn, denk ik.
 
Op instagram zie ik nochtans wel regelmatige updates, en de laatste foto laat toch wel een indrukwekkende progressie zien. Jammer dat hier niet meer wordt gelogd, zou best wel interessant en leerzaam zijn, denk ik.
Tamara|BIFBB ATHLETE BF:scratch:
 
Op instagram zie ik nochtans wel regelmatige updates, en de laatste foto laat toch wel een indrukwekkende progressie zien. Jammer dat hier niet meer wordt gelogd, zou best wel interessant en leerzaam zijn, denk ik.
giphy (2).gif
 
:whiteknight::whiteknight::whiteknight:Ze maakt wel goede progressie
 
Als je zuiver kijkt naar haar progressie, kun mijns inziens niet anders dan concluderen dat een aantal zaken goed zijn aangepakt. Of denk jij daar anders over?
Progressie is wel een matig meetinstrument of iemand zijn zaakjes op orde heeft. Leerzaam is een log pas als iemand zijn kennis deelt EN verstand van zaken heeft lijkt mij.
 
Als je zuiver kijkt naar haar progressie, kun mijns inziens niet anders dan concluderen dat een aantal zaken goed zijn aangepakt. Of denk jij daar anders over?
Ze maakt progressie, daar niet van, maar aan de hand van wat er gepost wordt/werd kan je daar vrij weinig leerzaams uit halen imo.
 
Progressie is wel een matig meetinstrument of iemand zijn zaakjes op orde heeft. Leerzaam is een log pas als iemand zijn kennis deelt EN verstand van zaken heeft lijkt mij.
Ze maakt progressie, daar niet van, maar aan de hand van wat er gepost wordt/werd kan je daar vrij weinig leerzaams uit halen imo.
Akkoord. Credits naar haar trainer dan.
 
Sorry dat ik dit aanhaal maar hoe kun je dit serieus menen, ik snap dat je geld wilt verdienen maar wees eens realistisch.

Bekijk bijlage 496518
ik wachtte al tot iemand hier wat van zou zeggen. geloof er niks van dat ze überhaupt zelf enige kennis heeft.

copy paste.
 
ik wachtte al tot iemand hier wat van zou zeggen. geloof er niks van dat ze überhaupt zelf enige kennis heeft.

copy paste.
Ik cringe wel meer over sommige wannebee coaches die ik weer als paddestoelen uit de grond zie opkomen.
 
het erge is nog dat dit soort pipo's gesponsord worden.
 
het erge is nog dat dit soort pipo's gesponsord worden.
Ik vindt dit gevaarlijk genoeg mensen die klakkeloos alles aannemen van hun coach zonder zelf enige research te doen, en ja ik zit bij dezelfde coach maar ik neem of doe niet klakkeloos wat die zegt zonder zelf eerst te kijken wat middelen doen. Idem als de huisarts me iets voorschrijft.
 
Dit kan niet anders dan een grapje zijn
Want ik moest hardop lachen (+ facepalm)
 
Back
Naar boven