Fitness Seller

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Waar is dit? Ziet er wel een dikke gym uit

Een schuurtje bij een kerel (naam vergeten) die nog thuis woont. Kast van een huis, grond erbij, zwembad etc en best degelijk spul in zijn schuur. Voor 3euro mag je er 2u trainen op afspraak. Not bad :)
 
Een schuurtje bij een kerel (naam vergeten) die nog thuis woont. Kast van een huis, grond erbij, zwembad etc en best degelijk spul in zijn schuur. Voor 3euro mag je er 2u trainen op afspraak. Not bad :)
Nee, zeker. niet slecht :)
 
Je bent veel verder dan ik, dus ik snap dat jij misschien niet tevreden bent met die 200 KG squat :) Maar voor mij is dat echt fucking bruut.
Ik ben trouwens benieuwd naar dat Sheiko programma wat je gaat doen. Wellicht een mooie volgende stap voor mij.

'natty' al een all time pr mee gezet van 6x210 squat.

en oja, de 200 was voor mij ook een mijlpaal, maar zodra je het doet stelt het ineens niets meer voor :roflol:
 
nooit aan powerlift wedstrijden mee willen doen? Ik ken jongens die dat ook squatten en meedoen aan die wedstrijden.

Nee, mag sws niet.

Ben overigens ook geen powerlifter, ook geen bodybuilder.
 
ik ben er al uit, gave app!
ga nu gewoon wat freestyle invullen en kijken wat eruit rolt.

thanks my friend!

Ziet er inderdaad nice uit als ik jullie bezig hoor. Zelf nog niet gedownload, maar hoeveel kost het? Lijkt me weinig waarschijnlijk dat zo'n sheiko app gratis is?
 
In Nederland heb je toch bonden waar niet gecontroleerd wordt?
 
Ok, dus iedereen die aan powerlift wedstrijden meedoet is nu clean? :rolleyes:
 
Ok, dus iedereen die aan powerlift wedstrijden meedoet is nu clean? :rolleyes:
Bij de KNKF wordt er gecontroleerd, niet super, vooral op een NK en vaak alleen de winnaar. Maar doping is verboden bij de KNKF.
 
Paused Bench
6x3x115

Pullups, startpositie is met de knietjes op de grond
4x8

Pinpress
Bij de 100 kg liet mijn schouder weten dit niet prettig te vinden, meteen afgekapt.
Jammer, zocht een manier om mijn lockout te trainen. Floorpress ook geprobeerd maar ik mis nog wat planken om hem vanaf de juiste hoogte te pakken.

Barbell rows
2x10x80
2x8x90

Incline fly ss Inverted rows
4x10
 
Dan kan je nog boardpresses doen, of met bands, reversed bands, chains of slingshot
 
Vinden jullie ook dat je zelf verantwoordelijk bent voor welke info je over jezelf deelt? Ik vind het namelijk best bizar dat bijna elk topic vol staat met een naam die we niet mogen noemen en het erop lijkt dat er zelfs sancties gaan volgen indien we die naam vermelden.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven