XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hij speelt een typetje, bij zn oude stuff doet hij normaal, krijgt hij ook geen views want hij is geen dokter.

    Zijn cookbook zuigt ook anus.

    :haha:

    Kun jij wel of niet de Engelse taal verstaan ?
    Of begrijp je hem gewoon niet, kan ook ?
    Jij speelt toch ook een typetje hier, wat is daar op tegen? Het is 2020, je mag zelluf weten wat jij bent, een jongen, een meisje, een cirkel etc.
    Dat boek is perfect, sommige ingrediënten hebben we hier niet. Ik ben geen keuken :whiteknight: maar die recepten zijn goed te doen. Hoorde je de swhooosch?
    Greg is oké. Hij mag wel stoppen met dat gezeur over Jeff Cavalier die ons het ware licht brengt. Jeff Cavalier geeft betere informatie.
    J.C Jezus
    J.C Johan
    J.C jeff
     
    :haha:

    Kun jij wel of niet de Engelse taal verstaan ?
    Of begrijp je hem gewoon niet, kan ook ?
    Jij speelt toch ook een typetje hier, wat is daar op tegen? Het is 2020, je mag zelluf weten wat jij bent, een jongen, een meisje, een cirkel etc.
    Dat boek is perfect, sommige ingrediënten hebben we hier niet. Ik ben geen keuken :whiteknight: maar die recepten zijn goed te doen. Hoorde je de swhooosch?
    Greg is oké. Hij mag wel stoppen met dat gezeur over Jeff Cavalier die ons het ware licht brengt. Jeff Cavalier geeft betere informatie.
    J.C Jezus
    J.C Johan
    J.C jeff

    Ik heb letterlijk gezegd wat je moet doen om de "echte" Greg te zien, blijkbaar is dat iets boven je petje dus ik post het hier. Nog geen 10k views.

     
    Ik heb letterlijk gezegd wat je moet doen om de "echte" Greg te zien, blijkbaar is dat iets boven je petje dus ik post het hier. Nog geen 10k views.

    Dit is zijn broer die niet aan de meth zit.
     
    Rapportje gekregen. Goeie puntjes. Vakantie.

    Juplaaaa


    Tippidytoppers ouwe, goede vakantie en andere homofiele activiteiten!
    :bj:
     
    • Heart
    Waarderingen: mat
    Tippidytoppers ouwe, goede vakantie en andere homofiele activiteiten!
    :bj:

    Jij bent wel een raar typetje

    Ik ken de oudere filmpjes, ook als hij met anderen traint is hij veel rustiger.
    Maar ik vind het leuk als hij zijn eigen onderzoek aandraagt met baby nakey and Gerty als onderzoekers. En hoe meer filmpjes ik kijk, hoe gespierder en droger ik wordt. En ik weet nu voor 99% zeker dat als je er beter dan mij bent uitziet, je waarschijnlijk niet naturel bent.
     
    Jij bent wel een raar typetje

    Ik ken de oudere filmpjes, ook als hij met anderen traint is hij veel rustiger.
    Maar ik vind het leuk als hij zijn eigen onderzoek aandraagt met baby nakey and Gerty als onderzoekers. En hoe meer filmpjes ik kijk, hoe gespierder en droger ik wordt. En ik weet nu voor 99% zeker dat als je er beter dan mij bent uitziet, je waarschijnlijk niet naturel bent.
    Lengte1m87
    Massa89kg
    Vetpercentage15%
    :rolleyes:
     
    Net hoor ik in de Lidl de bedrijfsleider tegen twee vakkenvullertjes zeggen: ''als bananen overrijp zijn worden ze groen''.
    Ik vroeg, weet u het zeker? ''Ja, als bananen rijpen worden ze groen''.

    Oké! Dat wist ik niet, goed om te weten!

    Ik heb overigens een hekel aan de Lidl. Altijd een tyfus bende, veel tokkies en lang wachten in de rij voor de kassa. Het is dat ze bepaalde producten hebben die ik niet bij de Appie of Jumbo kan krijgen, anders zou ik er nooit komen. Maar dat terzijde. :D
     
    Net hoor ik in de Lidl de bedrijfsleider tegen twee vakkenvullertjes zeggen: ''als bananen overrijp zijn worden ze groen''.
    Ik vroeg, weet u het zeker? ''Ja, als bananen rijpen worden ze groen''.

    Oké! Dat wist ik niet, goed om te weten!

    Ik heb overigens een hekel aan de Lidl. Altijd een tyfus bende, veel tokkies en lang wachten in de rij voor de kassa. Het is dat ze bepaalde producten hebben die ik niet bij de Appie of Jumbo kan krijgen, anders zou ik er nooit komen. Maar dat terzijde. :D

    Rijke hooggeleide tata dingen, we gaan naar lidl, want daar krijg je veel voor a little a niffo.
     
    Rijke hooggeleide tata dingen, we gaan naar lidl, want daar krijg je veel voor a little a niffo.

    '' Dirk is volgens consumentenprogramma Kassa de goedkoopste supermarkt van Nederland. De discounters Aldi en Lidl zijn opvallend genoeg het duurst. Dat meldt Kassa op basis van een eigen jaarlijks terugkerend onderzoek. ''

    .

    :trollface:
     
    '' Dirk is volgens consumentenprogramma Kassa de goedkoopste supermarkt van Nederland. De discounters Aldi en Lidl zijn opvallend genoeg het duurst. Dat meldt Kassa op basis van een eigen jaarlijks terugkerend onderzoek. ''
    Is niet helemaal waar, er is slechts geshopt tussen de budgetartikelen voor basisboodschappen die ieder huishouden weleens in huis haalt. Uit andere artikelen over deze kwestie blijkt dat de klant bij Aldi en Lidl voor dat iets hogere bedrag wel een betere kwaliteit krijgt dan bij de goedkoopste producten van andere ketens. Knappe jongen als jij naar Appie of Jumbo gaat en alleen de kar vult met de goedkoopste budgetartikelen. Jumbo hanteert bovendien verschillende prijsniveaus voor dezelfde producten, hangt een beetje af in welke regio je winkelt. Dirk is volgens mij net geen landelijke keten.
     
    Laatst bewerkt:
    '' Dirk is volgens consumentenprogramma Kassa de goedkoopste supermarkt van Nederland. De discounters Aldi en Lidl zijn opvallend genoeg het duurst. Dat meldt Kassa op basis van een eigen jaarlijks terugkerend onderzoek. ''

    .

    :trollface:
    Ik ga naar lidl en aldi, rijke tata
     
    Tot je daar eens een boor of ander apparaat hebt gekocht om mee te werken :p
    gereedschap van de aldi vind ik best goed hoor :p
    De compressor gaat al 10j mee met redelijk intensief gebruikt, ratelsetje is ook niet slecht. De stofzuiger was dan weer waardeloos :)
     
    gereedschap van de aldi vind ik best goed hoor :p
    De compressor gaat al 10j mee met redelijk intensief gebruikt, ratelsetje is ook niet slecht. De stofzuiger was dan weer waardeloos :)

    Meh... ik heb daar ook al één en ander gekocht. En telkens viel het tegen. Boren wat winkelhaak stonden na 1 keer gebruik, slijpschijven wat na 1
    boordsteen helemaal op waren... tja... the list goes on.
     
    '' Dirk is volgens consumentenprogramma Kassa de goedkoopste supermarkt van Nederland. De discounters Aldi en Lidl zijn opvallend genoeg het duurst. Dat meldt Kassa op basis van een eigen jaarlijks terugkerend onderzoek. ''

    .

    :trollface:
    Dirk is toch duurder... als je er eerst een kilometer of 40 voor moet rijden :p
     
    Back
    Naar boven