MuscleMeat

Studie Anavar (Oxandrolone) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Studie op spiertoename op gezonde jonge mannen, beter dan die andere studies waar oude mannen en kinderen met brandwonden als proefkonijnen werden genomen.
Waar zie jij dat een spiertoename is gemeten?
 
Waar zie jij dat een spiertoename is gemeten?
Verhoogde protein synthese om eerlijk te zijn, nee geen meting op spiertoename.
Heb mijn vorige post aangepast.
 
Verhoogde protein synthese om eerlijk te zijn, nee geen meting op spiertoename.
Heb mijn vorige post aangepast.
Precies, en dat an sich zegt niet zoveel. Dat doet een whey shake ook. Ze vergelijken het met een eerdere studie waarbij één injectie met 200 mg testosteronenanthaat is gegeven:
A recent study from our laboratory (7) demonstrated that 5 days after a single im injection of TE (200 mg), FSR and model-derived protein synthesis increased 2-fold, with no change in FBR. Further, in agreement with the present findings, Ferrando et al. (7) demonstrated an increased utilization of intracellular amino acids by showing a strong relationship between protein breakdown and protein synthesis. Although our kinetic data strongly support these findings, the magnitude of the synthetic response with OX was not as great as that with TE. With OX, we found 44% and 28% increases in FSR and model-derived protein synthesis (FO,M), respectively.

Daarnaast vertelt het je niet hoe dit zich vertaalt naar spiermassa, hoelang deze stijgingen aanhouden en in hoeverre training dit beïnvloedt.
 
Precies, en dat an sich zegt niet zoveel. Dat doet een whey shake ook. Ze vergelijken het met een eerdere studie waarbij één injectie met 200 mg testosteronenanthaat is gegeven:


Daarnaast vertelt het je niet hoe dit zich vertaalt naar spiermassa, hoelang deze stijgingen aanhouden en in hoeverre training dit beïnvloedt.
Sorry my mistake, had het gepost maar was nog bezig met het doorlezen en kwam er achter dat deze studie niet bedoeld was om aan te tonen dat er spiermassa gewonnen kan worden en hoeveel met oxandrolone. Hoewel ik deze studie wel in het topic laat, tenslotte gaat dit topic over studies oxandrolone.
 
Kan je dat 2de wetenschappelijk onderbouwen? :trollface:


ja hoor,ga maar in de blijf van mijn lijf huizen kijken :trollface:

p.s voor de Belgjes onder ons ,dit is een opvang voor mishandelde vrouwen
 
ja hoor,ga maar in de blijf van mijn lijf huizen kijken :trollface:

p.s voor de Belgjes onder ons ,dit is een opvang voor mishandelde vrouwen
Om easy vrouwen te scoren of hoe bedoel je :p
 
dat ze boksles hebben gekregen van hun anabolen vriendjes
Gaat hier nooit gebeuren :p
(1slag en ik ben armer dan arm, heeft vader mevrouw chrash me al duidelijk laten verstaan)
 
Stel je zit op je 25e na jaren goed trainen rond je natuurlijk potentieel vvm en neemt dan een oral only kuurtje voor 2-4 kg extra, hoe lang zouden die blijven zitten? Je kunt dan nog decennia's serieus trainen maar ergens tegen die tijd zal het toch weer verdwenen zijn?

zes maanden zou ik zeggen maar als je het gewoon bijhoudt, 40 dagen kuren 80 stoppen repeat.
 
Je laat je toch niet bedreigen?
Schoonvader is loaded en universitair afgestudeerd “meester in rechten” Dusja, ik laat me wel wat doen :(
 
Zelf heb ik nog geen AAS gebruikt maar Ik lees op het forum verschillende posts van mensen die heel negatief over anavar zijn. Waar het een beetje op neerkomt is het doet niet veel je hebt er niks aan.

Ik vraag me dan af hoe komt dit? Als je leest dat de pro bodybuilders vroeger in de jaren 70 maar 15mg per dag namen plus het feit dat anavar 300-600% sterker anabool is dan testosteron, dat zijn toch serieuze percentages dat het wel degelijk sterk spul is.
 
Zelf heb ik nog geen AAS gebruikt maar Ik lees op het forum verschillende posts van mensen die heel negatief over anavar zijn. Waar het een beetje op neerkomt is het doet niet veel je hebt er niks aan.

Ik vraag me dan af hoe komt dit? Als je leest dat de pro bodybuilders vroeger in de jaren 70 maar 15mg per dag namen plus het feit dat anavar 300-600% sterker anabool is dan testosteron, dat zijn toch serieuze percentages dat het wel degelijk sterk spul is.
Kun je die bewering ook hard maken?
 
Zelf heb ik nog geen AAS gebruikt maar Ik lees op het forum verschillende posts van mensen die heel negatief over anavar zijn. Waar het een beetje op neerkomt is het doet niet veel je hebt er niks aan.

Ik vraag me dan af hoe komt dit? Als je leest dat de pro bodybuilders vroeger in de jaren 70 maar 15mg per dag namen plus het feit dat anavar 300-600% sterker anabool is dan testosteron, dat zijn toch serieuze percentages dat het wel degelijk sterk spul is.

De meesten lullen maar wat
 
Zelf anavar genomen voor 9 weken 60mg/day
Enigste voordeel is de drogere look/spierhardheid
krachtverschil amper merkbaar, massa ga je hier niet veel meer mee pakken dan dat je niets zou nemen.

Geen idee wat het zegt voor langere periodes. Heb aantal vrienden en kennissen die het tussen de 10-12 weken namen dossisen (60-80mg).
Resultaat blijft lichte krachtwinst en die 'droge' look.

Conclusie: fijn middel voor tegen de zomer of voor wedstrijdatleten voor misschien net dat extraatje.
 
Zelf anavar genomen voor 9 weken 60mg/day
Enigste voordeel is de drogere look/spierhardheid
krachtverschil amper merkbaar, massa ga je hier niet veel meer mee pakken dan dat je niets zou nemen.

Geen idee wat het zegt voor langere periodes. Heb aantal vrienden en kennissen die het tussen de 10-12 weken namen dossisen (60-80mg).
Resultaat blijft lichte krachtwinst en die 'droge' look.

Conclusie: fijn middel voor tegen de zomer of voor wedstrijdatleten voor misschien net dat extraatje.
Vroeger ook wel eens ooit genomen, vond voor de doelen drogere look en krachtwinst epistane veel beter en goedkoper, mja, voor elke steroid is er wel een plaats zeker :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Vroeger ook wel eens ooit genomen, vond voor de doelen drogere look en krachtwinst epistane veel beter en goedkoper, mja, voor elke steroid is er wel een plaats zeker :)
Ja mensen roepen nogal snel dat iets niet werkt omdat ze het geduld er niet voor hebben of geen significante verschillen zien.
Net zoals bij winstrol roepen dat het niet werkt, maar ondertussen passen ze ook hun voeding niet aan.
 
Kun je die bewering ook hard maken?

Als je goed zoek naar verschillende onderzoeken over Anavar (vaak in het engels) dan kom je deze info tegen. Het is niet dat ik dit verzin.

Kijk bijv hier:
.

quote '' AAS, such as Anavar, have a high anabolic activity (high anabolic: androgenic ratio of 10:1) compared to testosterone (anabolic: androgenic ratio of 1:1). ''


What is the difference between Testosterone and Oxandrolone (Anavar)?
Anavar has a much higher potential to promote anabolic effects on the human body such as an increase muscle size, strength, nitrogen retention, reduce fat deposition and induce protein synthesis compared to testosterone. While testosterone will also promote androgenic affects, Anavar was designed to lessen the unwanted androgenic effects and promote more anabolic properties.
Anavar has much higher anabolic activity compared to testosterone. Anavar has an anabolic: androgenic ratio of 10:1 and a higher steroid protein activity level (SPAI) of 2.8. Testosterone on the other hand has an anabolic: androgenic ration of 1:1 and an SPAI of 1.
 
Back
Naar boven