XXL Nutrition

Contest Log Peruvian shredz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat hadden wij al door :roflol:
Meneer hypocrietje trekt weer zijn mond open hoor. Jammer dat je de conversatie op blijft zoeken zo te zien in je eigen log heb je ook niet alles onder "controle" omtrent voeding je geeft het zelf toe. Iedereen steekt gewoon nog een dikke duim op naar jou :roflol: zo zie je maar weer dat de meeste hier de tong der nog dieper in hebben wat ik dacht.
 
Laatst bewerkt:
Meneer hypocrietje trekt weer zijn mond open hoor. Jammer dat je de conversatie op blijft zoeken zo te zien in je eigen log heb je ook niet alles onder "controle" omtrent voeding je geeft het zelf toe. Iedereen steekt gewoon nog een dikke duim op naar jou :roflol: zo zie je maar weer dat de meeste hier de tong der nog dieper in hebben wat ik dacht.

Ik heb het juist onder controle, maar dat snap jij nog niet :roflol:
 
Ik heb het juist onder controle, maar dat snap jij nog niet :roflol:
"Een maandje langer cutten lig ik niet wakker van" je hebt het indd zo goed onder controle dat je misschien wel 1 maandje langer zou moeten cutten chapau!
 
Gebeurd er eindelijk eens iets in deze log :D
 
Kom op kop ervoor. Een serieus plan opstellen en er wat van maken. Op het moment sta je er echt kloten bij.

Misschien ben ik nu wel een klootzak etc. Maar snacks eten om geen cravings verder te hebben. Beste beentje voor kerel.

Vorige meet was je nog zo krachtig bezig en zag je er een stuk fitter uit.
Kom vechten dan!1!
 
Wie gaan er door naar de volgende ronde?
 
Wie gaan er door naar de volgende ronde?

Daarvoor heb ik teveel strafpunten:p

Laat zitten, ik heb al duidelijk gemaakt wat ik van zijn AAS gebruik vind en de resultaten die daar tegenover staan. Doorgaan is alleen maar bashen.
 
Meting 20 juni:
Buikomtrek ontspannen 96cm
Buikomtrek aangespannen 93cm

Deze week alleen 1 cm er af bij ontspannen. Had het al wel verwacht aangezien ik deze week nog last van mijn knie had en dus bijna niet heb bewogen. Het voelt nog steeds niet helemaal lekker dus zal ik in ieder geval tot ik weer ga hardlopen tonijn gaan gebruiken ipv gehakt bij mijn avond maaltijd.
 
Hoe lang zit je nog in Peru? Nog steeds tot 15 juli? Is er nog kans dat de sportscholen daar weer open gaan als jij daar nog bent?
 
Hoe lang zit je nog in Peru? Nog steeds tot 15 juli? Is er nog kans dat de sportscholen daar weer open gaan als jij daar nog bent?
Waarschijnlijk pak ik de vlucht van 12 augustus terug naar Nederland, dan heb ik nog tijd om wat in Peru te reizen en te zien. Sporten zal er dan waarschijnlijk niet van komen. Dat wordt dus hopen op een goede 2 weken sporten als ik terug ben in NL :o
 
Gefeliciteerd:birthday:
 
Back
Naar boven