Fitness Seller

Peiling XXL Nutrition light saus rating topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Haha
Waarderingen: Onit
Vandaag zowel de XXL 0% siroop in pannenkoeken stroop smaak binnen gekregen samen met de Hot Samurai light saus en de light jam.

Beide zijn goed. De pannenkoeken stroop is iet wat waterig, maar dat ben ik gewend van 0 kcal siropen. Prima voor door de kwark.

De Hot Samurai is ook een topper! Lekker romig en pittig. Deze gaat in een grote tube besteld worden de volgende keer.

En als laatste de light jam. Deze had ik al eens besteld in bosvruchten smaak. Heerlijk! Ik was in de veronderstelling dat ik het proefpakket besteld had van de abrikoos, aardbei en bovruchten. Bleek ik alleen de bosvruchten besteld te hebben dit keer... De andere smaken ga ik nog testen.
 
De teriyaki net geprobeerd. Als je de dop opendoet dan komt er wel een chemisch luchtje vrij maar dat is snel weg als je’m eenmaal hebt geproefd.

Superlekker! :thumb: En vooral voor die paar calorieën is het zeker de moeite waard om het te proberen.
 
Vandaag zowel de XXL 0% siroop in pannenkoeken stroop smaak binnen gekregen samen met de Hot Samurai light saus en de light jam.

Beide zijn goed. De pannenkoeken stroop is iet wat waterig, maar dat ben ik gewend van 0 kcal siropen. Prima voor door de kwark.

De Hot Samurai is ook een topper! Lekker romig en pittig. Deze gaat in een grote tube besteld worden de volgende keer.

En als laatste de light jam. Deze had ik al eens besteld in bosvruchten smaak. Heerlijk! Ik was in de veronderstelling dat ik het proefpakket besteld had van de abrikoos, aardbei en bovruchten. Bleek ik alleen de bosvruchten besteld te hebben dit keer... De andere smaken ga ik nog testen.

de hot samurai ga ik ook eens proberen.
 
  • Love
Waarderingen: Onit
Ik vind er best veel zout in zitten
 
Net voor het eerst wat lightsauzen besteld. Van de BBQ- en Teriyaki saus meteen twee grote flessen besteld en dan nog een kleine fles Hot Red Pepper voor de spice. Btw, momenteel 15% korting met de kortinscode SNACK15 op o.a. de sauzen :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Net voor het eerst wat lightsauzen besteld. Van de BBQ- en Teriyaki saus meteen twee grote flessen besteld en dan nog een kleine fles Hot Red Pepper voor de spice. Btw, momenteel 15% korting met de kortinscode SNACK15 op o.a. de sauzen :)
20+ euro aan sauzen wtf :roflol:
 
Ik heb nu de knoflook van XXL

echt 2/10

en heb nog wel een grote fles.. balen..
Bijna geen knoflook smaak.
TIs net dikke derrie.. zou hem eerder licht zoet vinden dan echt knoflook saus
 
Ik heb nu de knoflook van XXL

echt 2/10

en heb nog wel een grote fles.. balen..
Bijna geen knoflook smaak.
TIs net dikke derrie.. zou hem eerder licht zoet vinden dan echt knoflook saus

Ik vind de saus lekker romig. Prima te doen
 
Back
Naar boven