MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Was vast niet de intentie van je dochter toen ze kalfjes wilde voeren, dat de koe ook meteen geslacht ging worden.. maar wel lekker voor papa toch. Kan het wel waarderen.
Aandenken voor in de vriezer :p
 
toch wel erg voor die man, maanden er naartoe leven en dan failen omdat een snul van je team niet kan tellen (en de andere daar rondom dus ook niet)
stereotype wel een beetje bevestigd :)
Ja echt wat een debielen. Op zo'n moment zo'n fail is wel echt heel zuur.
 
Vanochtend 4.30 stonden mijn vrouw en kinderen klaar om mij te wekken dmv potten pannen en pollepels , pracht ontbijt gehad om 8.30 stond pa met zijn boot op mijn oprit en zijn we met zoonlief gaan snoeken . Opa en Azzy junior hebben aardig wat snoeken gevangen en een topdag gehad op het water . Na het avond eten nog losgegaan op een goeie milkshake .junior en Opa liggen met een suiker coma op de bank ...happy motherfuckers day vaders van dbb
 
Straks met HillR flippo spelen: :p
20200621_154325.jpg
 
Vanochtend 4.30 stonden mijn vrouw en kinderen klaar om mij te wekken dmv potten pannen en pollepels , pracht ontbijt gehad om 8.30 stond pa met zijn boot op mijn oprit en zijn we met zoonlief gaan snoeken . Opa en Azzy junior hebben aardig wat snoeken gevangen en een topdag gehad op het water . Na het avond eten nog losgegaan op een goeie milkshake .junior en Opa liggen met een suiker coma op de bank ...happy motherfuckers day vaders van dbb

Gefeliciteerd schoonvader!
 
industrieel pand much
 
Nu ik weer fulltime aanwezig ben heb ik besloten mijn bench bankje weg te doen.
Daar zal nu geen tijd meer voor zijn.

Gammel bankie
IMG-20200622-WA0003.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nu ik weer fulltime aanwezig ben heb ik besloten mijn bench bankje weg te doen.
Daar zal nu geen tijd meer voor zijn.
Dus je aanwezigheid op het forum gaat voor het trainen?

Goed bezig.
 
Back
Naar boven