XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Ik heb vanaf afgelopen week iets verlaagd naar 3589 kcal om precies te zijn met 326 gram koolhydraten, 299 gram eiwit en 118 gram vet. Dat is voor mij momenteel prima om in een goed tempo vet te verliezen, maar ook spiermassa terug te winnen. Als ik merk dat ik straks vast blijf hangen kan ik eventueel weer verlagen of carb cycling toepassen. Dat heeft toen voor mijn wedstrijd ook echt top gewerkt.

Hoe mijn voedingsschema eruit ziet voor de geïnteresseerden:
7.30 uur
50 gram oats
40 gram whey
150 gram blauwe bessen

10.15 uur
Blik tonijn in olie
200 gram groenten

12.00 uur
50 gram basmati rijst
150 gram kipfilet
125 gram avocado

16.00 uur pre workout meal
150 gram rundergehakt
50 gram basmati rijst
200 gram groente

19.30 uur post workout meal
125 gram oats
50 gram whey
150 gram blauwe bessen
30 gram rozijnen

21.00 uur
xxl delicious crunchy protein bar

23.00 uur
pot optimel kwark
40 gram walnoten
Nu weet ik ook waarom die 1kg zakken diepvries blauwe bessen altijd op zijn bij de AH. :roflol:
 
Voor de mensen die hgh gebruiken. Welk moment van de dag zetten jullie het en indien in de ochtend, eten jullie meteen erna of niet? Zo niet, hoeveel tijd zit er dan tussen injecteren en eten? Ik hoor echt zo veel verschillende dingen. Iemand die hier de theorie achter weet of een goede bron heeft waarom het op een bepaalde manier te doen?
Er zijn zoveel protocollen. Wat ik vaak lees is dat vele de HGH gelijk bij het opstaan in de ochtend zetten en dan een half uur tot een uur wachten met hun ontbijt (vaak wordt in dit uur dan ook fasted cardio gedaan, of het tot meer vetverlies zou leiden durf ik je niet te zeggen). Tevens worden koolhydraten dan ook vaak vermeden bij de eerste maaltijd.

Als je mijn mening wil weten... Ik weet niet welke dosering je wil gaan gebruiken, maar 4-5iu is gebruikelijk. Ik zou het dan gewoon splitten in 2 iu bij het opstaan en 2 iu pre workout. Als je met extreem hoge doseringen gaat spelen is het verstandig om meer injectiemomenten in te plannen en wellicht insuline erbij te gaan gebruiken om insulineresistentie te voorkomen.

Overigens denk ik dat als je 4 iu ineens bij het opstaan zou nemen of dat je het split in 2 injectiemomenten het resultaat ervan marginaal zal zijn.
 
Er zijn zoveel protocollen. Wat ik vaak lees is dat vele de HGH gelijk bij het opstaan in de ochtend zetten en dan een half uur tot een uur wachten met hun ontbijt (vaak wordt in dit uur dan ook fasted cardio gedaan, of het tot meer vetverlies zou leiden durf ik je niet te zeggen). Tevens worden koolhydraten dan ook vaak vermeden bij de eerste maaltijd.

Als je mijn mening wil weten... Ik weet niet welke dosering je wil gaan gebruiken, maar 4-5iu is gebruikelijk. Ik zou het dan gewoon splitten in 2 iu bij het opstaan en 2 iu pre workout. Als je met extreem hoge doseringen gaat spelen is het verstandig om meer injectiemomenten in te plannen en wellicht insuline erbij te gaan gebruiken om insulineresistentie te voorkomen.

Overigens denk ik dat als je 4 iu ineens bij het opstaan zou nemen of dat je het split in 2 injectiemomenten het resultaat ervan marginaal zal zijn.
Ik zelf doe bij opstaan, daarna fasted cardio en dan pas eten of atm eventueel eerst slin en dan eten.

Of het uitmaakt geen idee me coach wil het zo, als je op internet zoekt schijnt het iig geen drol uit te maken of je wel of niet eet.

Ik at voorheen gewoon en merk zelf geen verschil.
 
Ik zet voor de workout, in de ochtend. Alleen als je absurde doseringen neemt moet je oppassen met je maaltijden. Splitsen ook gedaan, maar pre-workout voelt het beste voor mij.
 
Ik ga tot max 5iu. Ik denk dan maar alles in de ochtend en niks eten het eerste half uur erna. Thanks voor het delen van jullie ervaringen.
 
Word je niet er niet gek van dat hij heel de tijd met zijn armen praktisch tegen je aan staat? Is toch alleen maar nodig als je tegen falen aanzit :dunno:. Verder wel lekkere squats heur :thumbs:
 
Hoe bevallen die schoenen? Ik heb zelf allstars maar zit eraan te denken om squatschoenen voor hack/leg press te bestellen. Of zou dit overbodig zijn denk je? :o
 
Hoe bevallen die schoenen? Ik heb zelf allstars maar zit eraan te denken om squatschoenen voor hack/leg press te bestellen. Of zou dit overbodig zijn denk je? :o
Ja
 
Word je niet er niet gek van dat hij heel de tijd met zijn armen praktisch tegen je aan staat? Is toch alleen maar nodig als je tegen falen aanzit :dunno:. Verder wel lekkere squats heur :thumbs:
Niks van gemerkt tbh
Thanks, op naar de 10x180
Of de 20x180 van Hoody :roflol:
Hoe bevallen die schoenen? Ik heb zelf allstars maar zit eraan te denken om squatschoenen voor hack/leg press te bestellen. Of zou dit overbodig zijn denk je? :o
Eenmaal op zulke schoenen gesquat wil je niet anders meer. Ik tenminste niet! Bij mij scheelt het enorm.
Nee
 
Niks van gemerkt tbh
Thanks, op naar de 10x180
Of de 20x180 van Hoody :roflol:

Eenmaal op zulke schoenen gesquat wil je niet anders meer. Ik tenminste niet! Bij mij scheelt het enorm.

Nee

Squat schoenen zijn de bom. Sinds ik ze gebruik hoef ik nooit meer iets anders.
 
Inderdaad squat schoenen. Geen legpress schoenen of hacksquat schoenen.
 
Squat schoenen zijn de bom. Sinds ik ze gebruik hoef ik nooit meer iets anders.
Inderdaad squat schoenen. Geen legpress schoenen of hacksquat schoenen.
Ik doe ze vaak na het squatten weer uit. Kuiten trainen met die schoenen is juist weer heel onhandig omdat ze vrij stevig zijn en je je voet dus niet goed kan afwikkelen. Dan glij je bij kuiten trainen vaak van de verhoging af waar je op staat.
 
Ik doe ze vaak na het squatten weer uit. Kuiten trainen met die schoenen is juist weer heel onhandig omdat ze vrij stevig zijn en je je voet dus niet goed kan afwikkelen. Dan glij je bij kuiten trainen vaak van de verhoging af waar je op staat.

klopt als een bus. ik train kuiten wanneer ik er aan denk.

Bijna nooit dus :o
 
Hoe bevallen die schoenen? Ik heb zelf allstars maar zit eraan te denken om squatschoenen voor hack/leg press te bestellen. Of zou dit overbodig zijn denk je? :o
Ik ben juist weer teruggeswitcht naar flats omdat ik met verhoogde hak te veel forward kneetravel heb en dit enorm veel druk op mijn knieën geeft wat heeft geresulteerd in patellofemoraal pijnsyndroom.
 
klopt als een bus. ik train kuiten wanneer ik er aan denk.

Bijna nooit dus :o
Ik doe het structureel 2x per week. Ik heb natuurlijk van nature al grote kuiten, maar ik merk wel dat ze wel nog goed groeien als ik ze structureel train. Op naar de 50 cm.
 
Ik doe het structureel 2x per week. Ik heb natuurlijk van nature al grote kuiten, maar ik merk wel dat ze wel nog goed groeien als ik ze structureel train. Op naar de 50 cm.

mama mia! 50 cm kuiten :D you’re a badass maddafakka :headphone:
 
Back
Naar boven