AndroidHealthClinic

kuurvoorstel test p tren ace (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neversatisfied

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2019
Berichten
37
Waardering
11
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Graag zou ik jullie mening/advies willen hebben over mijn kuurvoorstel.

Doel van de kuur: Vetpercentage verminderen, kracht verhogen (waar mogelijk binnen de cut).

Voeding en training wordt vastgesteld door PT met wetenschappelijk onderbouwde achtergrond, maak jezelf daar vooral dus geen zorgen om😜.

Mijn achtergrond bestaat uit 6 jaar trainingservaring, waarvan 5 jaar naturel en vorig jaar voor het eerst gekuurd met lange esthers in de vorm van test en deca. Dit is mij goed bevallen maar ik wil graag eens korte esthers nemen omdat ik het niet prettig vind dat je 4 maanden (misschien wel langer) in de kuur blijft hangen door de halfwaardetijd van de lange esthers en PCT. In acht neming van de hierboven genoemde punten schets ik hieronder mijn kuurvoorstel.

Week 1-6 Test P 100mg EOD
Week 1-6 Tren Ace 100mg EOD
Week 1-6 HCG 500iu 2x pw
Week 6-8 Nolvadex 40mg (Graag onderbouwde reactie hierop want dit lijkt me niet voldoende of beter een andere PCT)

Dit is de eerste keer dat ik HCG wil gaan gebruiken, nadat ik wat onderzoeken heb gelezen ben ik tot het besluit gekomen om het in het kuurvoorstel te plaatsen. Wel kwam terug in het onderzoek dat vooral bij lange kuren de noodzaak hoger was dan bij korte kuren maar ook betreffende dit onderwerp zou ik graag jullie mening willen horen.

Alvast bedankt voor jullie input!
Als het jullie ook leuk lijkt maak ik hier een kuurlog van met 6 x een wekelijkse update.
 
als het je eerste keer tren is (en hij is echt) dan is 150mg tren-a per week genoeg.
 
Bedankt voor je reactie. Echter wijk ik hier liever niet van af. Graag ontvang ik advies over de nakuur en HCG gebruik.
 
Wat is de reden dat je hier niet van af wilt wijken? Het is je eerste keer tren en meteen meer is beter?
 
Kritische vraag, heeft me aan het denken gezet. Ben inderdaad al enigzins aan het twijfelen. Een echte reden heb ik niet, alleen dat ik graag de tren sides wil ervaren (ook al zijn die juist niet fijn) Ik wil de volledige ervaring graag meemaken en er zelf ook over kunnen oordelen. Daarnaast is het zo dat het maar 6 weken is, als ik 6 weken kuur kan ik het beste maar vlammen in plaats van half werk.
 
Kritische vraag, heeft me aan het denken gezet. Ben inderdaad al enigzins aan het twijfelen. Een echte reden heb ik niet, alleen dat ik graag de tren sides wil ervaren (ook al zijn die juist niet fijn) Ik wil de volledige ervaring graag meemaken en er zelf ook over kunnen oordelen. Daarnaast is het zo dat het maar 6 weken is, als ik 6 weken kuur kan ik het beste maar vlammen in plaats van half werk.
Tren-a ga je snel merken althans ik wel. Je kan altijd nog verhogen.

In die zin heb je wel mazzel met ace dat het ook weer snel uit je is, met enanthaat heb ik nog 2/4 weken sides na laatste injectie.
 
Thanks voor je tip, verhogen kan inderdaad wel. Dan zou ik 2 weken jouw dosering kunnen volgen en mocht ik nou niet de gewenste effecten heb kan ik ervoor kiezen om de laatste 4 weken mijn eigen plan te volgen. Heb jij ook advies over mijn nakuur en HCG want daar loop ik het meest mee vast.
 
Thanks voor je tip, verhogen kan inderdaad wel. Dan zou ik 2 weken jouw dosering kunnen volgen en mocht ik nou niet de gewenste effecten heb kan ik ervoor kiezen om de laatste 4 weken mijn eigen plan te volgen. Heb jij ook advies over mijn nakuur en HCG want daar loop ik het meest mee vast.
Ik kuur niet na ik cruise dus helaas. Enige is dat de nolva op 20mg kan, daar heb ik geen wetenschappelijke verklaring voor maar dat is wat oa hier op het forum wordt aangeraden. Galen kan je hier meer over vertellen.
 
Bedankt voor je reactie. Echter wijk ik hier liever niet van af. Graag ontvang ik advies over de nakuur en HCG gebruik.

Je maakt een topic aan waarin je vraagt om advies en wanneer je goed advies krijgt, zeg je dat je niet van je plan wil afwijken :hahaha: waarom maak je dan zo’n topic aan?
 
Je maakt een topic aan waarin je vraagt om advies en wanneer je goed advies krijgt, zeg je dat je niet van je plan wil afwijken :hahaha: waarom maak je dan zo’n topic aan?

Je kan toch zien dat ik daar vervolgens alsnog van afwijk ? En bedankt voor jouw advies, zeer functioneel daar kan ik wat mee! topper!
 
HCG is altijd een goed idee om tijdens je kuur mee te laten hopen. Je legt je eigen productie tenslotte plat. Met HCG waarborg je intratesticulaire test productie.
 
HCG is altijd een goed idee om tijdens je kuur mee te laten hopen. Je legt je eigen productie tenslotte plat. Met HCG waarborg je intratesticulaire test productie.

Thanks man! Dan houd ik dat gedeelte zo aan👍🏻.
Hoe denk je erover qua nolva ? dosering of misschien een andere PCT die beter aansluit bij test tren ?
 
Thanks man! Dan houd ik dat gedeelte zo aan👍🏻.
Hoe denk je erover qua nolva ? dosering of misschien een andere PCT die beter aansluit bij test tren ?
Meningen zijn verdeeld, tamoxifen of clomid. Alhoewel er is aangetoont dat een PCT geen effect heeft wanneer men het neemt voor een snel herstel.
 
nolva staat week 6-8 ik neem aan dat je bedoelt week 7,8,9? dus drie weken?
daarnaast zou ik persoonlijk geen tren nemen maar nandrolon omdat je daar al ervaring mee hebt maar nu de kortwerkende versie daarvan.
allebei in 350mg per week.
 
nolva staat week 6-8 ik neem aan dat je bedoelt week 7,8,9? dus drie weken?
daarnaast zou ik persoonlijk geen tren nemen maar nandrolon omdat je daar al ervaring mee hebt maar nu de kortwerkende versie daarvan.
allebei in 350mg per week.

Thanks voor je input. Ik denk dat het inderdaad beter is om toch deca NPP te nemen. Heb ook een vrouw thuis zitten die wat gelukkiger wordt van deca dan van tren😅. Wel had ik dan een vraag over het prikken , deca npp heeft een lange halfwaardetijd voor een kortwerkende esther. Kan ik deze dan tegelijk zetten met mijn Test P -> allebei dus EOD. Is het niet slimmer om test ietsje hoger te houden ivm deca dick enzo? Hoe zou het kuurschema er dan uitzien?
1-6 test P 125mg EOD
1-6 Deca NPP 125mg EOD
6-9 40MG nolva
1-6 HCG 500iu 2x pw

?
 
Meningen zijn verdeeld, tamoxifen of clomid. Alhoewel er is aangetoont dat een PCT geen effect heeft wanneer men het neemt voor een snel herstel.

Waarom neemt men het dan?
 
Waarom neemt men het dan?
Omdat er studies zijn gedaan bij normale mannen die door tamoxifen en clomid een hogere testosteronproductie kregen.
Daardoor zijn aas gebruikers dit ook gaan gebruiken na een aas kuur. Alleen heeft in principe je lichaam na een kuur zelf al door dat het de testosteron productie op gang moet brengen dus ook nog deze middelen erbij nemen heeft waarschijnlijk geen extra nut. Het is in ieder geval niet bewezen met een studie met placebo groep etc..
 
Een reden om misschien toch tamoxifen te nemen als pct voor sommigen is dat je gyno kan krijgen in de weken/maanden na een cycle.
 
Thanks voor je input. Ik denk dat het inderdaad beter is om toch deca NPP te nemen. Heb ook een vrouw thuis zitten die wat gelukkiger wordt van deca dan van tren😅. Wel had ik dan een vraag over het prikken , deca npp heeft een lange halfwaardetijd voor een kortwerkende esther. Kan ik deze dan tegelijk zetten met mijn Test P -> allebei dus EOD. Is het niet slimmer om test ietsje hoger te houden ivm deca dick enzo? Hoe zou het kuurschema er dan uitzien?
1-6 test P 125mg EOD
1-6 Deca NPP 125mg EOD
6-9 40MG nolva
1-6 HCG 500iu 2x pw

?
het is niet deca npp maar nandrolon phenylproprionate en deca is nandrolon met decanoaat ester misschien klopt mijn spelling niet helemaal maar test p en npp gaan goed samen en hebben vergelijkbare halfwaardetijden,

kuurschema zou kunnen zijn

eod 100mg test p en 100mg npp dus gemiddeld 350mg per week.
 
Ik zou trouwens ook alles ED zetten.
 
Back
Naar boven