AndroidHealthClinic

APW´S Powerbuilding Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Apw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Berichten
2.817
Waardering
6.501
Lengte
1m90
Massa
89kg
Beste allen,
Welkom in mijn log!
Inmiddels zijn mijn doelen die ik als eerst heb gesteld (bij het starten van dit logje) al gehaald.
Offseason PR goals voor mijn 19e:
S 230
B 130
D 270
Current PR's:
S 220
B 125 paused
D 265
 
Laatst bewerkt:
Haha laatste meal heb je van mij gejat

succes pik :D
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Haha laatste meal heb je van mij gejat

succes pik :D
Halve eetschema is gejat haha. Ik at voorheen al vrij veel hetzelfde als jij. Pre bed kwark en bessen is standaard. Die post workout shake sinds mijn vorige bulk ook door jou aangeraden. Rijstwafels met kipfilet ook hetzelfde, dan zijn we alweer bijna op de helft.
 
in
 
  • Like
Waarderingen: Apw
In natuurlijk. Super stats en dedication op je 16e.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
In!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik zit niet in het powerliften, maar 160 kg squatten op je 16e is best wel uitzonderlijk volgens mij!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik zit niet in het powerliften, maar 160 kg squatten op je 16e is best wel uitzonderlijk volgens mij!
Dankjewel, voor mijn leefijd (tot 18 jaar) komt het hier in de buurt weinig voor. Gasten van 18 squatten meestal wel 160+. 160 vind ik niet mega impressive, doel is 180 eind 2020. Benen zijn wel een strongpoint zowel op kracht als massa
 
In!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
In! Beast!
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Dankjewel, voor mijn leefijd (tot 18 jaar) komt het hier in de buurt weinig voor. Gasten van 18 squatten meestal wel 160+. 160 vind ik niet mega impressive, doel is 180 eind 2020. Benen zijn wel een strongpoint zowel op kracht als massa
180 easy haalbaar. Had ik ook voor mn 17de gehaald dus moet je ook wel lukken
 
  • Like
Waarderingen: Apw
volg :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Je doet nu net alsof het de normaalste zaak van de wereld is om op je 16e 180 kg te squatten. Dat is het niet.
Maar Hij is nu 16 en squat 160 kg dat deed ik destijds ook, dus naar mijn ervaring(aangezien ik op het zelfde gewicht zat) is die 180 wel haalbaar. Hij wordt nu alleen maar ouder dus krijgt sneller gains. Zeg toch niet dat het het normaalste is wat er is. Maar als hij nu al op 160 zit lukt die 180 voor 2021 mits er geen blessures komen. Ik had toen ik dan 17 werd dat ik richting de 200, 195kg was 1rm, ging en dat ging gewoon te snel voor mijn lichaam en ben toen gestopt met powerliften want het heeft geen nut voor mn bodybuilding doelen en ik hoef niet zo extreem veel te kunnen drukken
 
Back
Naar boven