Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Altijd leuk om de dag te starten met een compliment.

    IMG_20200626_051721.jpg
     
    god thank it's friday
     
    vogeltje verscholen achter het blad. (schuine tak links boven het beestje voor de kijker ) :) maar je moet wel goed kijken inderdaad :)
     
    12 x 500gram gemarineerde kippehaasjes € 23,96 :eatmeat: drool:

    aktie loopt t/m dinsdag.....ik heb nog plaats over in de vrieze :thinking:
     
    Vorig jaar propedeuse op de uni niet gehaald omdat ik tweemaal beslissende tentamen 47 punten haalde van de 50 nodig.

    Nu met een 9 gehaald, propedeuse binnen :D
    Congrats. 🥳
     
    Vorig jaar propedeuse op de uni niet gehaald omdat ik tweemaal beslissende tentamen 47 punten haalde van de 50 nodig.

    Nu met een 9 gehaald, propedeuse binnen :D

    Gefeliciteerd, maar zo te lezen studeer je geen Nederlands? (Als ik binnenkort 100 ben begrijp ik waarschijnlijk helemaal niets meer van geschreven taal.)
     
    Gefeliciteerd, maar zo te lezen studeer je geen Nederlands? (Als ik binnenkort 100 ben begrijp ik waarschijnlijk helemaal niets meer van geschreven taal.)

    Economie en bedrijfseconomie. Zag later ook dat zinsbouw niet correct was, maar was te enthousiast toen ik het typte.
     
    Economie en bedrijfseconomie. Zag later ook dat zinsbouw niet correct was, maar was te enthousiast toen ik het typte.

    Pittige studie, geeft uitzicht op een mooie toekomst. Maar maak je niet ongerust, Rutte had het laatst in zijn enthousiasme, in een coronadebat, ook over "die meisje".
     
    Back
    Naar boven