MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Pittige studie, geeft uitzicht op een mooie toekomst. Maar maak je niet ongerust, Rutte had het laatst in zijn enthousiasme, in een coronadebat, ook over "die meisje".
    Onzin, waar baseer je dat op? Als het nou econometrie was.

    Edit: niet denigrerend bedoeld, maar economie en bedrijfseconomie scoren volgens mij gemiddeld. Natuurlijk is het deels subjectief, maar dan kun je alles pittig noemen. Heb je zelf ook economie gestudeerd trouwens?
     
    Laatst bewerkt:
    Onzin, waar baseer je dat op? Als het nou econometrie was.

    Econometrie, het woord dan, heb ik heel vroeger wel eens zelf verzonnen in een dronken bui; om erachter te komen dat het echt bestaat.

    En alles is relatief (heb jij laatst geschreven, hoewel ik het daar in principe [kennistheoretisch] niet mee eens ben, want als er niet iets absoluuts bestaat heeft relatief geen zin): relatief aan het toekomstperspectief dat mijn eigen studierichting biedt.
     
    Econometrie, het woord dan, heb ik heel vroeger wel eens zelf verzonnen in een dronken bui; om erachter te komen dat het echt bestaat.

    En alles is relatief (heb jij laatst geschreven, hoewel ik het daar in principe [kennistheoretisch] niet mee eens ben, want als er niet iets absoluuts bestaat heeft relatief geen zin): relatief aan het toekomstperspectief dat mijn eigen studierichting biedt.
    Ik doelde op de beoordeling 'pittige studie'. Waar baseer je dat op?
     
    Wat boeid het of een studie pittig is, dat is voor iedereen anders.
    Natuurlijk boeiT dat niet.
    Wie zegt dat dan? Aannames, aannames...

    Ik vond de kleuterschool ook niet eenvoudig, al die kutkinderen om me heen.
     
    Ik doelde op de beoordeling 'pittige studie'.

    Was ik al bang voor, dat is moeilijker uit te leggen. (Hoewel mijn antwoord al enigszins op te maken valt uit mijn eerste zin: over toen ik eens, in de kleine uurtjes, een nieuw studiegebied dacht te hebben verzonnen, nadat iemand mij liet weten dat ze agogie had gestudeerd; ze moest overigens eerst behoorlijk aangeschoten worden voordat ze het durfde te vertellen.)

    Waar baseer je dat op?

    In de menselijke samenleving (andere sociale dieren, met name primaten, doen hetzelfde zonder gebruik van taal) is wat je mededeelt of overbrengt niet noodzakelijk exact waar in letterlijke betekenis.

    Heb je zelf ook economie gestudeerd trouwens?

    Ondanks dat ik, in zekere zin, de grondlegger ben van de econometrie, heb ik biologie gestudeerd. Met als bijvak wiskunde. Economie zou een veel betere investering zijn geweest.
     
    Was ik al bang voor, dat is moeilijker uit te leggen. (Hoewel mijn antwoord al enigszins op te maken valt uit mijn eerste zin: over toen ik eens, in de kleine uurtjes, een nieuw studiegebied dacht te hebben verzonnen, nadat iemand mij liet weten dat ze agogie had gestudeerd; ze moest overigens eerst behoorlijk aangeschoten worden voordat ze het durfde te vertellen.)



    In de menselijke samenleving (andere dieren, met name primaten, doen hetzelfde zonder gebruik van taal) is wat je mededeelt of overbrengt niet noodzakelijk exact waar in letterlijke betekenis.



    Ondanks dat ik, in zekere zin, de grondlegger ben van de econometrie, heb ik biologie gestudeerd. Met als bijvak wiskunde. Economie zou een veel betere investering zijn geweest.

    Jij focking baas
     
    Back
    Naar boven