XXL Nutrition

Mitsymo's vreet en trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Trainingen van afgelopen dagen.

Oh juist.. heb niet getraind :roflol:

Vrijdag was het plan om rug te trainen. Na een kneiterdrukke werkdag en 2.5 uur op de fiets heeft de bank het gewonnen van de training.

Zaterdag.. druk in de tuin geweest met het sjouwen van tegels e.d na ruim 11.000 stappen en het tillen kon een extra rustdag geen kwaad.

Zondag, tja het regent. Buiten in de regen trainen is geen optie toch? Tevens heeft weer de bank het gewonnen. :dunno:

Voedsel? Alles wat er in huis is.. ontbijt met chocolade, knoflook brood en skyr. De rest van de dag is niet echt anders geworden.
Ijs als lunch volstaat ook vast prima.

Ach voor het eerst in m'n leven kan ik er van genieten om even niks te moeten, zonder dat ik me schuldig voel.

Morgen weer een dag.
Niet schuldig voelen is ook een win:D
 
Trainingen van afgelopen dagen.

Oh juist.. heb niet getraind :roflol:

Vrijdag was het plan om rug te trainen. Na een kneiterdrukke werkdag en 2.5 uur op de fiets heeft de bank het gewonnen van de training.

Zaterdag.. druk in de tuin geweest met het sjouwen van tegels e.d na ruim 11.000 stappen en het tillen kon een extra rustdag geen kwaad.

Zondag, tja het regent. Buiten in de regen trainen is geen optie toch? Tevens heeft weer de bank het gewonnen. :dunno:

Voedsel? Alles wat er in huis is.. ontbijt met chocolade, knoflook brood en skyr. De rest van de dag is niet echt anders geworden.
Ijs als lunch volstaat ook vast prima.

Ach voor het eerst in m'n leven kan ik er van genieten om even niks te moeten, zonder dat ik me schuldig voel.

Morgen weer een dag.

Genieten zonder je schuldig te voelen, dat is ook een overwinning op zich, zoals SP1988 ook al zei :) ! Uiteindelijk heb je die rustdagen en het eten sowieso wel verdiend na al dat fietsen en sjouwen!!
 
Beetje thuis aangerommeld met wat techniek training voor m'n deadlift. Thuis al wel een aantal keer gefilmd, maar kreeg het niet voor elkaar om m'n techniek te veranderen.

Deadlift
5x65kg
5x70kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg

Daarna niet meer geteld. Puur op techniek getraind, was hard nodig. Thanks Kakelkipje en Fallingout voor jullie super tips! Iig de eerste stap gezet voor wat feedback :o ben niet zo van het vragen om hulp.. en aangezien Fallingout het aandurft om me te gaan helpen met squatten en deadlift zodra de sportscholen open zijn, kan ik nu beter maar vast beginnen :roflol:

Bent over row
8x40kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Db row
10x14kg
10x16kg
10x18kg
10x20kg Voor het eerst een betere uitvoering links dan rechts :)

Shrugs
3x15x45kg.
 
Gaat helemaal goed komen.

Jij zorgt dat er koekjes zijn toch? :D
 
Beachboy dag ! :roflol:

DB press
W.u met 8kg
W.s 1. 10x11kg
W.s 2. 10x13kg
W.s 3. 10x15kg
W.s 4. 10x16kg rpe 8

Cable fly single arm
10x zwart
10x zwart + geel
10x zwart + geel + rood

DB fly
Feeder 6kg
W.s 1. 10x 8kg
W.s 2. 10x 8kg
W.s 3. 10 ? 12? x 8kg even in gedachten. Gelijk te zien aan de uitvoering hahahaha

BB curl. (15kg bb)
Feeder 10x BB
10x BB + 5kg
10x BB + 5kg
10x BB + 5kg

Cross body hammer curl
10x10kg
10x10kg
10x10kg

Preacher curl on bench
10x6kg te makkelijk
10x8kg
10x8kg
10x8kg

En als afsluiter nog wat ABS!!!

Le food!
Doel 2200kcl
Resultaat
2350kcal
K246/E162/V73

Huidig gewicht 68.4 kg


IMG_20200617_195847.jpg
 
Gisteren niet gelogd wel getraind.
Vandaag al goeie spierpijn in m'n :peachy:

Vanmorgen uurtje cardio gedaan, waarvan z'n 20 min gewandeld en 40min hardgelopen. Wel wat stroef, maar ach het zonnetje was te lekker om te mokken dat het niet ging. :headphone:

Schouder voelt sinds 2 dagen echt ruk. Weer meer last van functie verlies en zenuwpijn.
Als ik m'n aantekeningen teruglees is te zien dat ik vorige week al moeite met de stabiliteit had, dus een waarschuwing eigenlijk niet goed genoeg gesignaleerd. :dunno:

Triceps vandaag daarom overgeslagen, aangezien dat een zware belasting is voor m'n stabilisatie spieren.

Wel bewust wat schouders gedaan, omdat dit samen met een rug training de enige manier is om weer wat activatie in de aansturing te krijgen. Komende 2 weken sowieso dus geen zware trainingen. :twitch:

Side raise
15x2.5kg flinke stap terug ten opzichte van de 8kg z'n 3 weken terug.
15x2.5kg
15x2.5kg

OHP
12x15kg vorige week 30kg.
12x15kg
12x15kg

Reardelts > geskipt.

One arm lat pull met elastiek.
12xzwart
12xzwart
12xzwart

One arm row high to low met elastiek
12xzwart
12xzwart
12xzwart

Ook bij deze 2 oefeningen een flinke stap terug. Ipv alle elastieken tegelijkertijd, nu dus alleen zwart.

Maar goed als de pijn komende week zakt, dan ben ik happy.
Gelukkig is het weer komende week super om op de fiets naar het werk te gaan, dus toch z'n 1,5/2 uur aan cardio op die dagen.
 
Klote is dat zeg met je schouder. Ik heb wel echt heel wat anders met mijn schouder, maar ik moet ook vaak een stap terug doen. Heel frustrerend is dat!

Dat is wel veel extra cardio trouwens:D
 
Klote is dat zeg met je schouder. Ik heb wel echt heel wat anders met mijn schouder, maar ik moet ook vaak een stap terug doen. Heel frustrerend is dat!

Dat is wel veel extra cardio trouwens:D
Normaal kan ik dan behoorlijk uit m'n doen zijn, maar gelukkig kan ik het moment goed relativeren. Het is niet anders en gelukkig verveel ik me nog steeds geen moment.

Extra cardio >> meer eten.. en gratis tanning. Win win toch?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Vandaag eigenlijk een rustdag gepland, niet helemaal gelukt. Vanmorgen al op tijd aan de wandel richting de bouwmarkt, de rest van de dag heb ik me prima vermaakt in de tuin en m'n nieuwe tuinset in elkaar gezet! :cheer:

De stappenteller staat nu inmiddels op 13.390, dus genoeg cardio voor vandaag.
Morgen weer lekker op de fiets naar het werk.

Een aangezien m'n schouder best redelijk voelt vandaag, dus toch besloten een korte tricep training er in te gooien vandaag. Beter iets dan niets

One arm cable push
15xzwart dubbel
15xzwart dubbel
15xzwart dubbel

Zit wel duidelijk een links rechts verschil in wbt kracht.

Cable push down rev. Grip
15xzwart + rood
15xzwart + rood
15xzwart + rood

Overhead db extension
15x8kg
15x10kg
15x10kg
15x10kg

Bewust niet zwaarder gegaan dan een rpe van 5 a 6. Dus stelde vrij weinig voor, maar wil niet m'n herstel in de weg zitten. Aangezien ik ook al genoeg in de tuin aan het rommelen ben geweest vandaag is de belasting al meer dan genoeg geweest.
 
Hallo! Hier is Toos motivatieloos!

Met dit weer is het veel te lekker om onder het genot van een grote bak ijs in de tuin te zitten hahaha

Warming-up met elastiek e.d

Squat smalle stand.
10x30kg
10x35kg
10x40kg
10x45kg + 5kg ten opzichte van vorige week.
50kg was haalbaar, alleen niet voor m'n schouder. Meer druk is nu niet te doen, dus prima zo.

Hipthrust
12x45kg
12x55kg +10kg ten opzichte van vorige week
12x55kg

Stiff leg deadlift
10x45kg
10x45kg
10x45kg

Standing calf raise single leg
12xb.w
12xb.w
12xb.w
12xb.w

Jup na 4 oefeningen vond ik het echt mooi voor vandaag.

Nog 1,5uur gefietst richting het werk.

Wbt voedsel.
Cal 2450
K217 E169 V94
 
Laatst bewerkt:
Ola!

Officieel m'n plek geclaimd op 1 juli om binnen te trainen in de sportschool!! Whoop whoop! Of het nou past of niet in m'n trainingsschema en werk rooster. 1 juli train ik rug IN de sportschool!!
Can't wait!
Tot die tijd nog een beetje thuis aanrommelen.

Wat betreft m'n schouder..
Op zich is de pijn overdag best acceptabel wbt m'n schouder, alleen de hele dag fucking tintelingen vanaf m'n nek over m'n schouderblad naar m'n hand. Gruwelijk irritant. Maar goed, het had erger gekund.

Chest press met elastiek
15xZwart+rood+blauw
15xZwart+rood+blauw+groen
15xZwart+rood+blauw+groen+geel

Cable fly high to low met elastiek
15xzwart+rood
15xzwart+rood+blauw
15xzwart+rood+blauw+groen

Cable fly low to high single arm met elastiek
12xzwart
12xzwart+geel
12xzwart+geel

Hier klaagt m'n schouder nog flink, dus zo gelaten.

BB curl ( 15kg)
12xBB
12xBB+5kg
12xBB+5kg
12xBB+5kg

Db curl
8x10kg nah die is echt te fanatiek voor m'n schouder.
10x8kg beter, maar wel echt op de grens nu.
10x8kg
10x8kg

Cross body hammer curls
10x8kg
10x8kg
10x8kg

En als afsluiter nog wat abs gedaan.

Deze week 4x op de fiets naar het werk geweest. Totaal 90min per dag.

Wel een lekker vochtpropje met dit weer.

Dieet van vandaag.
Totaal kcal 2211

K 217 / E 146 / V80

Dit weer is wel echt een dingetje wat betreft cravings naar ijs. En dan bedoel ik geen waterijs.. maar grote bakken schepijs met chocolade e.d. Dit kan ik zonder problemen 3x daags naar binnen werken, dus eigenlijk toch best tevreden dat ik niet stiekem naar de snackbar of supermarkt ben gewandeld voor wat ijs.
Heb bewust niks in huis liggen lol.
 
K 217 / E 146 / V80

Dit weer is wel echt een dingetje wat betreft cravings naar ijs.
En dan bedoel ik geen waterijs.. maar grote bakken schepijs met chocolade e.d. Dit kan ik zonder problemen 3x daags naar binnen werken, dus eigenlijk toch best tevreden dat ik niet stiekem naar de snackbar of supermarkt ben gewandeld voor wat ijs.
Heb bewust niks in huis liggen lol.
The shaming continues..
 
Waterijs is gewoon een goeie verfrissing met dit weer! Net zoals fris met ijs.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven