MuscleMeat

Progressie topic + trainschema. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet opgeschreven maar wel getraind deze week. Ga het vanaf nu echt elke keer bijhouden voor Progressie te zien.

Opdrukken:

Di: 45 keer
Woe: 90 keer
Do: 55 keer

20-6

Barbell Curl 4x10 23KG
Dumbell overhead Triceps 4x10 13KG

Military press 4x8 26KG
Shrugs 4x8 26KG
 
Laatst bewerkt:
Normaal squad ik alleen met lichaamsgewicht. Vandaag gestart met gewicht erbij. Dit ga ik morgen wel voelen :D

Squad: 4x8 8x BW, 8x 13KG, 8x 23KG, 8x 27KG (meer past niet op mijn stang helaas)
Calf raises 4x8 BW

Barbell curl 4x8 8x18KG, 8x23KG, 8x25KG, 8x27KG
Dumbell overhead Triceps 4x8 8x7KG, 3x 8x13.5KG


Opdrukken:

20-6 45 keer
21-6 80 keer
 
Laatst bewerkt:
xxxx
 
Laatst bewerkt:
Military press 4x8 8x 13kg, 8x 26kg, 8x 26kg, 8x 28.5kg
Dumbell front raise met 1 dumbell. 4x8, 8x4.5kg, 8x6.5kg, 8x7.5kg 8x8.5kg

Opdrukken:

80 keer
 
Hammer curl 3x8 10kg, 1x8 12.5kg
Barbell curl 4x8 8x18KG, 8x22.5KG, 8x24.5KG, 6x26.5KG

Dumbell overhead Triceps 4x18 8x13kg 8x14kg 8x15kg, 8x15kg

Opdrukken:

23-6 90 keer
24-6 80 keer
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zitten kijken tussen de verschillende schema's die stonden in de sticky en ik ga voor.

Jason Blaha's Ice Cream Fitness 5x5 Novice Program

Kan iemand mij een tip geven waarmee ik Bent over row kan vervangen? Ik heb 2 hernia's gehad en ben bang dat ik met deze oefening iets verkeerds doe.

Ik denk dat dit schema voor mij een goed begin is om serieus te gaan trainen.
 
Elke andere row, ben zelf groot fan van cable rows
 
Squad 4x8, laatste set 8x 26.5KG
Military press, 4x8 26.5KG
Shrugs, 4x8 26.5KG

Opdrukken:

25-6: 90 keer
26-6: 90 keer
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig. Je bent flink afgevallen, netjes. Succes met je trainingsprogramma. Netjes volgen en hard werken dan ga je het resultaat wel zien.

Je bent nog in een calorietekort, eet je wel voldoende eiwit?
 
Goed bezig. Je bent flink afgevallen, netjes. Succes met je trainingsprogramma. Netjes volgen en hard werken dan ga je het resultaat wel zien.

Je bent nog in een calorietekort, eet je wel voldoende eiwit?

Dankjewel
Ik eet elke dag minimaal 160 gram maar heb heel veel dagen tegen de 190/200 aan
 
Dit is vandaag Sparks79
343433.jpg
 
Goed bezig goestavo lekker volhouden.
En niet vergeten een keer op een weg mag je jezelf belonen ook.
Zolang je progressie blijft maken uiteraard.
Want wie braaf is krijgt lekkers!
 
Goed bezig goestavo lekker volhouden.
En niet vergeten een keer op een weg mag je jezelf belonen ook.
Zolang je progressie blijft maken uiteraard.
Want wie braaf is krijgt lekkers!
Ik doe op zaterdag altijd eten wat ik wil. Maar ik heb gemerkt dat ik op deze dagen mij niet kan inhouden en de hele dag teveel eet. Ik ga nu mijn zaterdag zo doen dat ik 2x een ongezonde maaltijd mag eten maar de rest gewoon normaal en gezond.
 
Dumbell overhead Triceps 4x8 8x7KG, 3x 8x13.5KG
Dumbell biceps 4x8 13.5KG

Opdrukken:

27-6: 75 keer
28-6: 75 keer
 
Ik doe op zaterdag altijd eten wat ik wil. Maar ik heb gemerkt dat ik op deze dagen mij niet kan inhouden en de hele dag teveel eet. Ik ga nu mijn zaterdag zo doen dat ik 2x een ongezonde maaltijd mag eten maar de rest gewoon normaal en gezond.
en als dit lukt mss eens proberen 1 per week?
Voeding is echt 70% of mss wel meer van het werk.
 
en als dit lukt mss eens proberen 1 per week?
Voeding is echt 70% of mss wel meer van het werk.
Bedoel je 1 maaltijd of 1x per week want ik doe het nu alleen op zaterdag. Afgelopen zaterdag heb ik 2 tosti’s met kaas salami en 2 appelflappen op. Ik kwam 700kcal boven me gemiddelde uit.
 
Ik ben weer gestart met een vast doel lopen elke dag. 12k stappen. Ik merk nu eindelijk verschil in gewicht. Want een maand lang viel ik niet meer af.
 
Ook ik heb jarenlang gewoon wat gedaan, heb er een verkorte rugspier en zwakke buikspieren aan overgehouden (en andere dingen). Ga niet gewoon domweg voor grotere spieren, train voor balance (zodat je zenuwstelsel aanleert de juiste spieren aan het werk te zetten), doe dynamische stretching bij de warming up en static stretching na je krachttrainingen (zodat je spieren niet verkorten, wat ze sowieso gaan doen omdat je niet je hele lichaam in balans traint).

Ik woon nu in de VS en doe een fitness and lifestyle programma op de hogeschool en heb bijna de NASM personal trainer en groepsfitness instructeur certificaat binnen. Hard trainen alleen is niet de toekomst, juist en hard trainen is ;)
 
Back
Naar boven