XXL Nutrition

I Tried (1 bezoeker)

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Voorbij Rotterdam.
Oke dat is mij net iets te. 244KM zou wel een mooie etappe zijn. Als ik ooit echt full retard ga laat ik het je weten :P
 
Vanochtend 10km op de hometrainer.
En net bijna onder de 25min op de 5k.
In het begin laten liggen maar dit is mijn snelste 5k In tijden.
Screenshot_20200511-122752_Nike Run Club.jpg
Screenshot_20200511-122516_Nike Run Club.jpg



Godverdomme 2017 voor het laatst onder de 25mim. Daarna voet gebroken en operatie gehad en lui geworden:(.

Screenshot_20200511-123429_Nike Run Club.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend 10km op de hometrainer.
En net bijna onder de 25min op de 5k.
In het begin laten liggen maar dit is mijn snelste 5k In tijden.Bekijk bijlage 490665Bekijk bijlage 490666


Godverdomme 2017 voor het laatst onder de 25mim. Daarna voet gebroken en operatie gehad en lui geworden:(.

Bekijk bijlage 490667
Prima loopje!

Mooie negatieve split, ik denk dat je net iets te rustig begint.

Volgens mij deed je geen warming up, misschien dat eens overwegen als je zo gebrand bent op die 25 minuten?
 
Prima loopje!

Mooie negatieve split, ik denk dat je net iets te rustig begint.

Volgens mij deed je geen warming up, misschien dat eens overwegen als je zo gebrand bent op die 25 minuten?
Warming up heb ik nooit gedaan. Oh dat van die 25min is pas sinds vorige maand. En deze keer pas voor het eerst geprobeerd. Dus zo gebrand ben ik er ook niet echt op hoor. Zou natuurlijk wel mooi zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Gaan maar weer beginnen:p
Lekker ritje na mijn 2e ochtenddienst.
Morgen maar weer wat lopen en vanaf 1 juli weer naar de basic fit :flexbiceps:

20200625_155029.jpg
 
Heb je de afgelopen tijd niets aan sport gedaan?
 
Ok, maat het is niet dat je helemaal niets hebt gedaan.
 
Ok, maat het is niet dat je helemaal niets hebt gedaan.
Nee ik heb ik maart 75km gelopen. Pr rit van 100km op de fiets gedaan. Maar langer niet zoveel dan normaal
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus altijd maar een beetje hoe de wind waait ga ik trainen gedaan. Heb zojuist een lijstje gemaakt met oefeningen die ik leuk vind om te doen en proberen te verwerken in een schema.

Heeft het enig nut om met mijn zelfgemaakt schema te beginnen of is dit ja leuk maar gaat je brengen waar je nu ook bent NIETS.
En ja ik weet dat er 5x5 schema's etc ertc etc zijn maar heb specifiek een lijst met oefeningen gemaakt die ik leuk vind. Want ik ken mijzelf
als ik oefeningen moet doen die ik niet leuk vind dat hou ik een week vol en stop ik er weer mee. Zoals je wel kan zien doe ik weinig tot geen borst vind ik ook het minst leuke om te doen
rug vind ik wel weer chill om te doen benen ook wel.

Nou inb4 roast van het jaar? :P


20200627_112346.jpg
 
Wil je PPL doen, of is UB/LB ook goed?
 
Ik heb dus altijd maar een beetje hoe de wind waait ga ik trainen gedaan. Heb zojuist een lijstje gemaakt met oefeningen die ik leuk vind om te doen en proberen te verwerken in een schema.

Heeft het enig nut om met mijn zelfgemaakt schema te beginnen of is dit ja leuk maar gaat je brengen waar je nu ook bent NIETS.
En ja ik weet dat er 5x5 schema's etc ertc etc zijn maar heb specifiek een lijst met oefeningen gemaakt die ik leuk vind. Want ik ken mijzelf
als ik oefeningen moet doen die ik niet leuk vind dat hou ik een week vol en stop ik er weer mee. Zoals je wel kan zien doe ik weinig tot geen borst vind ik ook het minst leuke om te doen
rug vind ik wel weer chill om te doen benen ook wel.

Nou inb4 roast van het jaar? :P


Bekijk bijlage 495555
Helaas kan ik je niet voorzien van antwoorden, wel van vragen en suggesties:
1. Welkom (terug) op het forum wat zijn nu je doelen?

2. Welke en hoeveel dagen ga je trainen?
3. Hoe zit het met hardlopen en wielrennen?
4. Moet DL en seated shoulder press niet omgedraaid?
5. Wat dacht je van een fb of ub/lb en dan supersets of giantsets waarvan je minstens 1 oefening wel graag doet?

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Met deze oefeningen kan je prima een schema maken. Voor LB wil je in elk geval SQ, DL, lunges en legpress doen en voor UB OHP, DB benchpress, een pulldown en een row, nog wat core en reardelt oefeningen en je bent klaar.
 
Helaas kan ik je niet voorzien van antwoorden, wel van vragen en suggesties:
1. Welkom (terug) op het forum wat zijn nu je doelen?

2. Welke en hoeveel dagen ga je trainen?
3. Hoe zit het met hardlopen en wielrennen?
4. Moet DL en seated shoulder press niet omgedraaid?
5. Wat dacht je van een fb of ub/lb en dan supersets of giantsets waarvan je minstens 1 oefening wel graag doet?

Succes!

1. Ja afvallen maar dat is al jaaaaaaaren het doel:/
2. 4 dagen per week wil ik proberen.
3. Ja ik fiets nog regelmatig. Volgende week zaterdag weer een wat langere rit op het programma naar Friesland toe. Hardlopen gaat decent begin weer last bij mijn knie te krijgen maar is denk ik een it band syndrome ben nu wat oefeningen daarvoor aan het doen.
4. Ja dat zou idd wel beter zijn tnxs.
5.

Superset doe ik nooit want ik train zonder schema:p giantset??? Ken ik niet.
Full body zou idd een optie kunnen zijn.
 
Back
Naar boven