XXL Nutrition

MyFitnessPal

Bezoekers in dit topic

Leeuwarden1998

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
2 nov 2019
Berichten
1.483
Waardering
2.045
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
21%
Ik trackte mijn voeding eerst in de app 'food', maar nu ik over ben gestapt op MyFitnessPal heb ik meer inzicht op mijn macro's. Het is ook heel erg fijn dat je de samenstelling van de macro's zelf kan aanpassen (de percentages eiwitten, koolhydraten en vetten). Dus daar ben ik erg blij mee.

Loggen jullie je training ook ik MyFitnessPal? Ik logde altijd in de app 'strong' en dat is lekker makkelijk: je kan een auto rest timer instellen waarna je een melding krijgt dat je je volgende set kan doen, tot drie (in de gratis variant) zelfgemaakte routines maar die heb je eigenlijk niet nodig als je weet welke oefeningen je gaat doen.

Nu ik voeding log in MyFitnessPal zou het ook zo makkelijk zijn als de training daar in gelogd kan worden, maar als ik er in rondkijk is het niet zo bijzonder. Als je een oefening toevoegt kan je herhalingen per set toevoegen, maar dan zijn de reps van alle sets dus gelijk? Idem voor het gewicht per set. En je kan dus blijkbaar ook niet een routine maken in MyFitnessPal?

Dus, loggen jullie je training in MyFitnessPal en wat vinden jullie daarvan?
 
Pen en papier hier.
 
Doe ik niet, ik gebruik een excell sheet en Jefit.
 
Ik log alleen mijn eten in MyFitnessPal.
 
Onthoud je alle sets en reps en gewichten van je hele training na je training om ze in excel te zetten?
Nee ik pak mijn pen en schrijf het op papier? Waarom zou ik iets in excel willen zetten ik kan gewoon terug bladeren :dunno:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik log in Excel en in de XXL Base app.
 
Onthoud je alle sets en reps en gewichten van je hele training na je training om ze in excel te zetten?
Je kan ze ook gelijk invoeren?
Ik gebruik alleen mijn excell sheet om te kijken wat ik moet liften op die dag.
Ziet er als volgt uit:
 
Je kan ze ook gelijk invoeren?
Ik gebruik alleen mijn excell sheet om te kijken wat ik moet liften op die dag.
Ziet er als volgt uit:

Ik ben benieuwd hoe het zit met schema’s waar vooraf voor een x aantal weken vast staat welke gewichten je lift en hoeveel reps. Stel je dat zelf samen, of is dat een schema dat je ergens online vindt?
 
Back
Naar boven