AndroidHealthClinic

33 LOG (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

25/06/2020

Dumbell shoulderpress:

12kg x 8
12kg x 8
22kg x 8
32kg x 8
38kg x 8

Lang geleden. In ieder geval blij dat ik die 38kg dumbells naar boven kreeg. Grens zat vorige keer bij 40 a 42kg...
De squatrek was vrij en vandaar nog snel de overheadpress er tussen gegooid.

Overheadpress:
70kg x 3
60kg x 6

Side raises: schijf
5kg x 12
10kg x 12
10kg x 10
10kg x 8

Rear delt dumbell raises:
12kg x 8
16kg x 8
18kg x 8
20kg x 8

Ook hier ga ik toch de cheat toer opgaan en zeker bij die rear delt raises. Voelt als logisch aan bij de deze. Zullen zien.
 
Laatst bewerkt:
27/06/2020

Niet de dag zoals ik eerder in gedachte had, maar het werd algauw duidelijk dat de vochtigheidsgraad in mijn oude gym dik tegenviel :D
Nu ja geen pijn meer aan de ellebogen dus enerzijds wel blij met de griptechniek.

Squats:
40kg x 12
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 5

belt:
130kg x 2
140kg x 5
150kg x 2 + 1 fail (weet niet wat me bezielde, maar ging zo traag naar beneden en viel zo diep :p)

volgende keer beter en hup!! :D

100kg x 12 dieper dan de diepste zee :p
60kg x 8 paused en wide stance



Deadlift:
100kg x 5
120kg x 5
140kg x 4

Was allemaal goed zo. T shirt om uit te wringen en mezelf beloond met een koude aquarius :D
 
Laatst bewerkt:
Geen airco daar?
 
Geen airco daar?
Neen 😁 is wel in een kelder, maar als de warmte binnen zit... Een raampje kan er wel opengedaan worden. De man naast me pakte zijn pauzes ook gretig hangend op de rek.

Zinnen nu maar gezet op volgende week 👍😁 het moet erin zitten gebaseerd op vorige training. Toen liet ik een scheet bij de 2de rep en was ik qua focus naar de klote en gelukkige die 3de rep eruit. Vond dat toen een 4de of 5de rep misschien ook mogelijk was.
 
Neen 😁 is wel in een kelder, maar als de warmte binnen zit... Een raampje kan er wel opengedaan worden. De man naast me pakte zijn pauzes ook gretig hangend op de rek.

Zinnen nu maar gezet op volgende week 👍😁 het moet erin zitten gebaseerd op vorige training. Toen liet ik een scheet bij de 2de rep en was ik qua focus naar de klote en gelukkige die 3de rep eruit. Vond dat toen een 4de of 5de rep misschien ook mogelijk was.
Iets leukere temperatuur en het zit er zeker in :banana:
ik laat mijn scheten altijd voor een set, dat is het fijne aan alleen trainen :p
 
Iets leukere temperatuur en het zit er zeker in :banana:
ik laat mijn scheten altijd voor een set, dat is het fijne aan alleen trainen :p

Deze kon ik niet timen man. Had mijn headphone nog eens af ook...in mijn oude gym is scheten laten eerder een normaliteit. Basic fit is minder uitnodigend maar wat moet, moet
 
02/07/2020

De laatste dagen liever in mijn bed blijven liggen dan naar de gym te gaan. Gewoon genoten van het lange slapen dat misschien voor mijn lichaam wel is nodig was. Vandaag toch opgestaan. Feel good half en half, maar de klus wel geklaard.

Dumbell benchpress:
12kg x ?
20kg x 8
30kg x 8
40kg x 8
46kg x 8
50kg x 7 + 1 fail

Op een dag gaat die 8ste rep eruit en voor hoe ik me nu voelde wel zéér tevreden eigenlijk :p. Nu heb ik die halters moeten droppen en heb ik toch mogen bijdragen om mijn mede gymmers gefocused te houden. Of met mijn gebrabbel en gevloek tegen mezelf, omdat die dumbells alle richtingen uit gingen bij het droppen.

Incline Dumbell benchpress:
20kg x 8
30kg x 8
40kg x 8
44kg x 5

Net zoals vorige keer is het een automatisme geworden om deze laatste set zo traag te pakken. Ook word het hier duidelijk hoe de benen bijdragen bij de lift. Net zoals met de 50kg s op de platte bench.

flyes vergeten :D

Dips:
BW x 8
20kg x 8
30kg x 8
40kg x 8
BW x 21 --> zat nog meer in, maar was het beu... die laatste set doe ik vaak maar wat

Tricep rope pushdowns:
11kg x 12 x 3

Goed zo en naar huis met een shirt om uit te wringen :D
Mezelf vorige week nog gewogen en kwam uit op 78kg. Vermoed mede door de warmte, vele zweten gecombineerd met de job. Ooit wil ik wel eens gecut hebben en terug onder die 75kg duiken, maar voor wanneer dat zal zijn, dat weet niemand. :D
 
Soms heb je wat extra rust nodig, nu kun je weer opgeladen verder. Nette dip sets ook :flexbiceps:
 
Soms heb je wat extra rust nodig, nu kun je weer opgeladen verder. Nette dip sets ook :flexbiceps:

Ja klopt man! Tijdje terug heb anderhalf jaar aan 1 stuk door getraind bijna. Toen had dat zijn weerslag. Let er nu wel op.. Ja dips vind ik enorm leuk en doe ze al jaren.. Kan nog wel wat zwaarder dan die 40kg dumbells, maar dat is effe niet aan de orde.. Vind ze ook wat blessure gevoelig haha
 
04/07/2020

Was nog niet begonnen en ik had het al veel te warm. Dan hebben ze airco en dan begint dat ding fatsoenlijk te draaien eens mijn squats voorbij zijn.. Nu ja het ging wel en bij elke rep me effectief gebraced. Wel bewust de 140kg 2 reps minder gedaan om hopelijk op die 150kg wat hoger te eindigen. Wel gelukt.

Squats:
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 5

belt:
130kg x 2
140kg x 3
150kg x 4 PR
160kg x F --> even aanvoelen en naar beneden gegaan wat vrij comfy voelde, wel niet de moeite gedaan om naar boven te gaan. Wel een paar seconde gehold vanonder.

Deadlifts:
100kg x 8
120kg x 5 laatste 2 reps van die paused gedaan om te testen
140kg x 5 wat explosiever
150kg x 1
160kg x 1

Sumo deadlift:
100kg x 3 sets van 8 a 10 reps
wat een schenenkillers man man

Pull ups:
BW x 8 doodhangers
BW +16kg x ? (niet geteld, denk een 6 tal)
BW x 8

Cable rows:
45kg x 25

Deze week was eentje met maar 2 trainingen. goed gerust, géén pijntjes meer :D
veel gejunkt na mijn late shift. Het verdict:
- 2 dagen pizza
- flietjes en een playboy met look gebakken die eigenlijk helemaal niet gebakken was. FUCK MAN zonde echt zonde
- Durum kebab cocktail
- en over het algemeen bier en/of desperado

Was afgevallen dus even break even draaien natuurlijk :D
Voor volgende week misschien terug een schematje draaien en wat isoleren terug. Zullen zien nog :D
 
Laatst bewerkt:
Die squats zijn wel super lekker :0

junk blijft toch wel het lekkerste :p
 
Die squats zijn wel super lekker :0

junk blijft toch wel het lekkerste :p

Ja die squats is en blijft het meest belangrijke doel dit jaar. Was de 160kg gefaalde poging al vergeten, wel even aangevuld. Zit nogal gefocused op die 170kg squat, maar denk dat ik terug zal moeten gaan opbouwen. Lijkt momenteel niet veel meer in te zitten...
Ja ik heb soms van die momenten en daar ga ik daar ook gewoon in op. Een pak dinokoeken dat ik soms voor de shift naar binnen speel pfoe lekker man....
 
06/07/2020

Vandaag op het werk wat last gehad van de elleboog. Herinner me dat ik mijn squat voordien overal goed heb gepakt, maar die 160kg te gretig en te recht op mijn armen gepakt. Domme ik. Nu ja ben ik gisteren gaan karten in Eupen en die elleboog heeft afgezien, waardoor ik er vandaag op het werk wat last van had. Mijn training er wel rekening mee gehouden.

En voor ik begin te benchen warm ik tegenwoordig vrij lang op. Met een rekker wat opwarmen en verder gewoon rekken door de armen voorlangs te rekken en achter het lichaam met de nadruk op de delts. Dit voelt ondertussen als normaal en de schouder blijft vrij goed.

Dumbell Benchpress:
12kg x ? wat stretchtoestanden nog en holds beneden en het oprekken van de borst in hoeverre dat dat helpt
20kg x 8
30kg x 8
40kg x 8
46kg x 8
50kg x 8 PR

Die 50kg dumbell afronden op 8 reps, wat een geweldig gevoel. Beetje wat flashbacks en hoe indrukwekkend ik dat vond als anderen dat vroeger deden. Enkel de dumbells in de gym gaan niet hoger en dat vind ik wel zonde. Ook niet bepaald zin om te gaan benchen zonder spotter gezien de corona maatregelen.

Incline dumbell benchpress:
20kg x 8
30kg x 8
40kg x 8 --> hier wat trage reps tussen en het hier bij gehouden.

CGBP:
60kg x 8
80kg x 8
90kg x 6 --> was goed zo, zat ook niet meer in..

Barbell benchpress:
60kg x ?
Beetje gespeeld met paused reps en tjonge het zat er niet meer in haha :D

Afgesloten met wat triceps rope pushdowns. Niks gek hier.
 
07/07/2020

Deze week nog maar wat doen en dan proberen vanaf volgende week terug te gaan opbouwen. Nog niet zeker hoe ik het allemaal ga vorm geven, maar zullen zien.

Deadlift:
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 5
140kg x 5
150kg x 1
160kg x 1
170kg x 1
(beltless)

Barbell bent over rows:
80kg x 8 tot onder de knie
80kg x 8 barbell tot armlengte diep

Was hier vooral een probeersel en hoe dat allemaal voelde.

Pendlay rows:
80kg x 8

Pull ups:

BW x 8 x 2
BW x 8 + nog wat snelle reps

Hier kreeg ik nog een licht zeurend gevoel in de elleboog rechts, enkel bij de eerste rep vooral. Na de eerste rep zat het qua techniek vrij goed en qua aanvoelen. Lats aanspannen ging easy deze keer. Kan ook zijn aangezien het deze keer zonder extra gewicht was :D
 
Nieuwe pr's in de maak dus :thumbup:

Altijd hé haha :D. In ieder geval mijn lichaam terug wat rust geven en terug een 6 weken trainingscyclus starten. Dan zijn de eerste 4 weken weer leuk doenbaar. En verder terug wat structuur, want met rug had ik hier wel wat moeite mee. Weinig duidelijkheid qua progressie alhoewel die beltless deadlifts mij wel de nodige zelfzekerheid hebben mee gegeven wat effectief zonder belt kan.

En ik ga terug proberen om biceps nu en dan mee te pakken. Dit is altijd een vergeten spiergroep geweest en dat merk ik visueel ook.
 
13/07/2020

Weekend weinig gegeten. Gezeten met een verhuis van een vriend en gisteren zitten kloten in Brussel met een wagen van mijn moeder die beschadigd werd op de parkeergarage en ik dus het daar maar moest oplossen om dan die SL500 af te zetten in Duitsland. Een lange dag en vandaag het perfecte moment om verlof in te zetten en week 1 te starten van een nieuwe trainingscyclus. Week 6 wil ik terug op recent max niveau zijn en week 7 erover gaan. Enkel nog bekijken wat ik met DL en squats ga doen en alle randoefeningen. Denk voor squats en DL's terug aan een 3 x 3 waar ik destijds(voor Corona) op geëindigd ben.

Dumbell benchpress: Head off bench, voeten ook
20kg x 8
28kg x 8
32kg x 8
36kg x 8
40kg x 8

Incline dumbell benchpress:

20kg x 8
24kg x 8
28kg x 8
32kg x 8

BW Dips:
x 8
x 8 (3 sec pause vanonder)
x 6 (5sec pause vanonder) + 2 reps( 3sec pause vanonder)


Rope triceps pushdowns:
9kg x 12
14kg x 12
18kg x 12
23kg x 12

Bedoeling is voor borst nog wel flyes te voorzien. Ben ik vandaag ook gewoon vergeten :p
Verder een training die ik al slapend zou kunnen doen. Deed me wel deugd na gisteren.
 
Verder een training die ik al slapend zou kunnen doen. Deed me wel deugd na gisteren.
Na een verhuizing een zeer nette training idd zeg haha!
 
Na een verhuizing een zeer nette training idd zeg haha!

Verhuizing was zaterdag en viel goed mee hoor. Moet al veel gebeuren om een training slecht te laten lopen en dat zou dan zuipen vooral zijn haha.
 
15/07/2020

Deadlift:

60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
140kg x 1
152.5kg x 3 x 3

2 eerste reps van de eerste 2 sets hookgrip en dus op grip een PR ;). rest gewoon mixed gedaan
Beltless toestanden. Wel weinig focus of kreeg mezelf moeilijk opgepept. Was merkbaar van rep tot rep :p Bedoeling om de belt aan te doen, wanneer ik denk dat het nodig. Puur op gevoel maar proberen.

Barbell Bent over rows:
72.5kg x 8
82.5kg x 8
92.5kg x 8
Het voelde allemaal veel zwaarder vandaag dan zou moeten, maar ben erdoor :D

Pull ups:
BW x 8 --> doodhangend en snel naar boven
BW x 8 --> wisselend qua snelheid
BW x 8 --> snel gedaan, bij 4de rep voelde ik me compleet leeglopen

Lat pulldowns:
35kg x 8
52kg x 8 x 2

Biceps nog wat gedaan met weinig rust. Barbell curls en Hammer alternate curls.
 
Back
Naar boven