AndroidHealthClinic

- (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_210124

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
12 mei 2019
Berichten
885
Waardering
1.500
Lengte
1m90
Massa
120kg
Vetpercentage
5%
-
 
Laatst bewerkt:
Ik wil mijn volgende blast ook boldenone gaan proberen. Dacht zelf aan een combinatie van 500 of 600 test met pakweg 400 boldenone.

Ben er erg benieuwd naar
 
-
 
Laatst bewerkt:
tja ervaring met vetinaire Bold. 1 keer cycle gedaan(helaas) die zette ik destijds op 50 mg in de week ging er keigoed op .
droge massa. en kracht ook .

Nu moet ik met ug bold. 500 0f 750 zetten om het zelfde effect te krijgen

vroegah was alles beter
 
Vasculariteit is inderdaad erg hoog op bold. Ik ben net klaar met 8 weken bold 500 mg + 125mg test.
Vasculariteit komt ongeveer opdagen na 4-5 weken. Goed vol fysiek en weinig vocht. Wel merkbaar hogere bloeddruk en hartslag..
 
Top om naast tren te zetten counterde voor mij alle "negatieve" sides van tren.
Op aanraden van een maat van mij bold erbij genomen en het hielp ook nog.

Zoals weinig eetlust.
Erectieproblemen.
Stuk mindere conditie.

Met bold heb ik geen last meer van bovenstaande.
Bold zelf gaf mij goede volle schouders zetten het wel 16+ weken op 800mg.

Tren icm bold is dus iets wat ik persoonlijk erin blijf houden, voor mij een goude combi.
 
Bold lijkt inderdaad heel persoonlijk te zijn, de ene is er gek op, de ander vind het nutteloos. Verwachtingen kunnen hier natuurlijk ook een rol in spelen. Nee je komt er geen 10 kilo van aan zoals bij een goeie test of deca kuur, en dan vinden mensen het al snel een kutmiddel tegenwoordig.

Ik vind het zelf een fijne toevoeging op 600mg en hoger. Voor mij zeer weinig sides, eetlust blijft hetzelfde, libido blijft normaal (niet laag maar ook niet zo hoog zoals bij tren wat op een gegeven moment zelfs vervelend kan worden).

Geeft een eigenaardige volle look, vooral rond je traps, schouders en upperchest. Uithouding is ook goed te merken.

Over de kwaliteit valt inderdaad wat over te zeggen. Ik hoor meer mensen zeggen dat ze vroeger vet grade boldenone (ganabol) hebben gebruikt en lean opbliezen op 300mg per week.
 
Hey mensjes,

Zit er aan te denken om een x bold te proberen. Al veel over gelezen maar lijkt me interessant om ervaringen hier te posten:
-Voordelen
-Nadelen
-Dosis
-Bulk/cut/recomp
-Andere AAS ernaast

Sommigen zijn er helemaal fan van en anderen vinden het niks. Benieuwd hoe jullie er over denken.
Voordelen: mijn persoonlijke ervaring is dat ik er weinig bijwerkingen mee ondervind, dat het je een mooie ronde look geeft, weinig waterretentie, goeie pomps, slow & steady gains, sommige ervaren zelfs een verhoogde eetlust.
Nadelen: sommige mensen ervaren een verhoging van hematocrietwaarde (rode bloedcellen), verhoging oestrogeen (wat je met dit middel vrij simpel onder controle kan houden).
Dosis: 400-600mg per week. Ik heb hoger gedoseerd maar heb er geen aanzienlijk verbeterde resultaten mee geboekt dan op 600mg.
Bulk/cut/recomp: geschikt voor alle 3, voeding is wat resulteert wat er gaat gebeuren (kcal overschot/kcal tekort?), maar boldenone komt naar mijn mening het meest tot z'n recht in een bulk.
Andere AAS ernaast: je basis moet altijd bestaan uit een vorm van testosteron, handigste met injecteren zou een test e of test c zijn. De rest ligt aan je doelen, er zou nog een derde compound bij kunnen of een oral de eerste 4-6 weken, maar met test en bold heb je al een hele mooie kuur.

Wat ik er verder nog over kwijt kan... Het is allemaal vrij persoonsafhankelijk, zoals hierboven ook beschreven. De een reageert er top op de andere shit. Blijft zelf uitproberen. Als je nog niet zoveel ervaring hebt met AAS is dit middel wel eerder aan te raden dan bijvoorbeeld een middel zoals trenbolone waarbij bijwerkingen sneller zijn te verwachten. Verwacht niet immense stappen te zetten, maar wekelijkse kleine stappen progressie in zowel je training als je fysiek.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt!
 
300mg bold gezet tijdens een blast, enige wat ik merkte was een betere conditie tijdens squatten etc.

Gains kan ik niks over zeggen want ik kwam uit een cruise van ik meen 20+ weken. (500mg test, 300mg bold) dus ik gainde sowieso wel.
 
Persoonlijk vond ik bold niet zo fantastisch. Op tren heb ik normaal juist een zeer goede eetlust en hoog libido. Ik weet nog dat mijn eetlust op bold juist een stuk minder werd. Verder kan ik me er niet heel veel meer van herinneren, maar als ik het fantastisch had gevonden, had ik het vast nog wel geweten. Ik denk een kwestie van uitproberen en kijken wat je zelf ervaart.

Als jij hoest of niest komen de tren sputters je tegemoet.

On topic: ik werd er depressief van. Verder kreeg ik ook een hele bijzondere look, maar voor mij nooit meer boldenone.
 
Vasculariteit is inderdaad erg hoog op bold. Ik ben net klaar met 8 weken bold 500 mg + 125mg test.
Vasculariteit komt ongeveer opdagen na 4-5 weken. Goed vol fysiek en weinig vocht. Wel merkbaar hogere bloeddruk en hartslag..
Cut of bulk?
 
Ik wil mijn volgende blast ook boldenone gaan proberen. Dacht zelf aan een combinatie van 500 of 600 test met pakweg 400 boldenone.

Ben er erg benieuwd naar

Ik zit zelf ook te denken aan een kuur met 400mg Bold, maar zie hier en daar mensen advies advies geven over kuren met minimaal 600mg....
 
Ik zit zelf ook te denken aan een kuur met 400mg Bold, maar zie hier en daar mensen advies advies geven over kuren met minimaal 600mg....

Lekker negeren dat soort adviezen
 
Lekker negeren dat soort adviezen

Haha is dit nou wel goed advies, of moet ik dit ook lekker negeren ;)
Het is soms lastig om te achterhalen wie nou wel of geen goed advies geeft.
 
Haha is dit nou wel goed advies, of moet ik dit ook lekker negeren ;)
Het is soms lastig om te achterhalen wie nou wel of geen goed advies geeft.
400 tot 600 is prima.

Er wordt vaak gezegd dat je bold minimaal voor 16 weken moet nemen en vooral op minimaal 800mg. Punt is, dit zijn meestal mensen die perse 10kg gewicht aan willen komen omdat het anders (volgens hun) een nutteloos middel is. Ook zie je dit soort adviezen vaak van mensen komen die op een te hoog VP staan om de echte cosmetische effecten van boldenone te kunnen zien. Hoe lager je VP is hoe meer veranderingen je ziet.
 
Wat is hier de mening over het frontloaden van bold?
 
400 tot 600 is prima.

Er wordt vaak gezegd dat je bold minimaal voor 16 weken moet nemen en vooral op minimaal 800mg. Punt is, dit zijn meestal mensen die perse 10kg gewicht aan willen komen omdat het anders (volgens hun) een nutteloos middel is. Ook zie je dit soort adviezen vaak van mensen komen die op een te hoog VP staan om de echte cosmetische effecten van boldenone te kunnen zien. Hoe lager je VP is hoe meer veranderingen je ziet.

Thanks :thumb:

Ik ga overigens denk ik wel een week of 16 kuren, maar dan op 400.
September beginnen.
 
Back
Naar boven