Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vragen wordt beloond:

:thumbs:
Ben zeer benieuwd hoe deze rauwe steaks er uit zien The Dutch Giant

300g is een fijn stukje, maar de volledige picanha circa 1.2-1.5kg, dus ben benieuwd hoe ze gesneden zijn. :D

Wel zeer mooie toevoegingen:thumbs:
 

Bijlagen

  • gggg.jpg
Ha Olivier,

Ik ben de moeilijkste niet, dus mij boeit het niet heel veel maar wel een puntje van aandacht voor je personeel wellicht.
2 van de 4 pizza's die ik had besteld waren doormidden gebroken omdat ze zo erg in de doos geduwd waren, misschien even op letten.
 
Ha Olivier,

Ik ben de moeilijkste niet, dus mij boeit het niet heel veel maar wel een puntje van aandacht voor je personeel wellicht.
2 van de 4 pizza's die ik had besteld waren doormidden gebroken omdat ze zo erg in de doos geduwd waren, misschien even op letten.
Ik hoop doordat, anders was het doelbewust.
 
Ha Olivier,

Ik ben de moeilijkste niet, dus mij boeit het niet heel veel maar wel een puntje van aandacht voor je personeel wellicht.
2 van de 4 pizza's die ik had besteld waren doormidden gebroken omdat ze zo erg in de doos geduwd waren, misschien even op letten.


Dankje voor de feedback! Ze zullen altijd heel de doos in gaan, maar als postnl te ruig is, laat vallen of gooit kan het een keer gebeuren. Is het echt niet meer eten (teveel stukjes om fatsoenlijk in oven te leggen) kan je ons altijd mailen! Bedankt voor je begrip iig.
 
Carpaccio nomnomnom die gaan we bestellen de 24ste!!
Ben benieuwd.
 
The Dutch Giant is er misschien een mogelijkheid om de verpakkingen met een barcode te etiketteren? zodat de meeste mensen dit weer kunnen scannen?
 
Carpaccio nomnomnom die gaan we bestellen de 24ste!!
Ben benieuwd.

Top! Is super makkelijk zo een pakje ontdooien en meteen koud kunnen eten of ergens door heen doen. Let op zoals titel zegt dat het zonder toppings is gaat dus puur om het vlees.

The Dutch Giant is er misschien een mogelijkheid om de verpakkingen met een barcode te etiketteren? zodat de meeste mensen dit weer kunnen scannen?
Barcodes worden gebruikt in offline supermarkten voor voorraad beheer.
Ons voorraad systeem werkt niet met barcodes. Ook is er op veel producten geen plek voor op de sticker. Mijn inschatting is dat heel weinig mensen scannen waardoor de investering te groot is met bovenstaande.

NIEUW!!! Ultimate Kipvinken

1592832269923.png


 
Laatst bewerkt:
Too hoor die nieuwe producten! Vooral een uitbreiding van de ultimate producten is voor mij aantrekkelijk :)

Vraagje, van de spareribs en tomahawk etc, hoeveel gram vlees blijft er gemiddeld van over?
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Too hoor die nieuwe producten! Vooral een uitbreiding van de ultimate producten is voor mij aantrekkelijk :)

Vraagje, van de spareribs en tomahawk etc, hoeveel gram vlees blijft er gemiddeld van over?

Leverancier denkt 50-50% is, maar durfte het niet met zekerheid te zeggen. Heb paar dagen terug de tomahawk 1kg bereid. Was goed voor 2 mensen, kwam op. Denk dat 250gr vlees per persoon dan ook wel klopte als ik terug denk.
 
Hebben jullie nog plannen om bijvoorbeeld blikjes met bonen en of nieuwe diepvries groenten van Ardo in het assortiment te nemen?




Of iets van bloemkoolrijst? Ook een “hype” van tegenwoordig.

Tevens benieuwd of de light siropen en of flavordrops van XXL op voorraad komen!
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie nog plannen om bijvoorbeeld blikjes met bonen en of nieuwe diepvries groenten van Ardo in het assortiment te nemen?




Of iets van bloemkoolrijst? Ook een “hype” van tegenwoordig.

Tevens benieuwd of de light siropen en of flavordrops van XXL op voorraad komen!

Er zal wel weer een keer komen dat we Ardo uitbreiden en dan zal ik naar jouw suggesties ook kijken, maar uitbreiding Ardo is niet aankomende maand. Net 12 nieuwe producten gelanceerd (11 luxe vlees producten en de kipvink). Syrup aankomende week ergens en flavor drops moet ik nog even vragen of xxl zelf hiermee door gaat, er zijn maar 2 smaken nog beschikbaar.
 
  • Love
Waarderingen: Onit
 
Ik had die bolero zakjes besteld om eens uit te proberen...maar er zit echt zo'n nasty bijsmaak aan. Je denkt oh lekker zoet en dan denk je oh gadverdamme smaakt naar paracetamol... door de kwark nog wel te doen..maar als limonade hell no. (can't win em all I guess) Als je de 0% syrup van xxl in het assortiment opneemt bestel ik die voortaan. Dat was eigenlijk mijn enige wens de rest van de producten vind ik fantastisch.
 
Ik had die bolero zakjes besteld om eens uit te proberen...maar er zit echt zo'n nasty bijsmaak aan. Je denkt oh lekker zoet en dan denk je oh gadverdamme smaakt naar paracetamol... door de kwark nog wel te doen..maar als limonade hell no. (can't win em all I guess) Als je de 0% syrup van xxl in het assortiment opneemt bestel ik die voortaan. Dat was eigenlijk mijn enige wens de rest van de producten vind ik fantastisch.
Ik bestel ook regelmatig bolero, sommige smaken zijn inderdaad minder. Echter, er zijn smaken die wel echt top zijn. Zelf vind ik bijvoorbeeld de ice tea lemon en banana strawberry echt super.
 
Back
Naar boven