MuscleMeat

Nootropics 101 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor zover ik heb kunnen vinden, is het gebruik van Rhodiola veilig wanneer het gewoon normaal gebruikt wordt. Dus niet een jaar lang dagelijks gebruiken. Gebruik je het regelmatig of incidenteel, dan zijn er geen bijwerkingen ontdekt.

Mijn phenibut ervaring:

Slaap: 500 mg.
Sociaal 1000 mg. - 1500 mg. gecombineerd met 200 mg. caffeine (Caffeine neem ik een uur later dan de Phenibut)
Focus: 1000 mg.

In de cut merk ik wel meerwaarde van Rhodiola Rosea. Vooral het verbeteren van m’n gemoedstoestand en energie. Dagelijks gebruiken klinkt dan interessant, echter niet verantwoord ben ik bang.
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Na een slechte nacht maar weer eens de Rhodiola Rosea uitvreten kast getrokken i.c.m. L-Theanine en L-tyrosine. Merk een verbeterd humeur.

Kijken hoe dit effect zich weerhoud over de dag. Ik houd jullie op de hoogte.

Edit: dit gaf een mentale boost en tevens energie. Daarnaast een stuk meer extravert en durfde zelfs mijn mond meer open te trekken, waar ik mijzelf normaal inhoudt in sommige gevallen tijdens het werk. Dit resulteerde in een nieuw perspectief, interessant!

In welke maten is het gebruik van Rhodiola Rosea veilig? Treed er tolerantie op en wat zijn de langdurige gevolgen? Internet geeft wederom weer eens dubbelzinnige berichten.

Na het halve dagje werken naar huis geracet. Thuis phenibut genomen, gegeten en naar het strand. Van de pheni leek ik niet veel te voelen, was 1200 mg.

Af en toe was ik erg teruggetrokken, vanavond pas kwam ik in een leuke stemming. Wel voor korte duur.

Dat brengt mij bij de vraag; welke dosering phenibut voor welke doeleinden?

Hierbij doel ik op;
  • Slaap en ontspanning
  • Sociale gelegenheden
  • Studie / focus
Na een jaar nu weer 2x Phenibut genomen, merk pas wat boven de 3gram.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
In de cut merk ik wel meerwaarde van Rhodiola Rosea. Vooral het verbeteren van m’n gemoedstoestand en energie. Dagelijks gebruiken klinkt dan interessant, echter niet verantwoord ben ik bang.
Ja leuk he zo'n cut :yawn: Maar als je het een maandje dagelijks gebruikt is er echt niks aan de hand hoor. Er zijn genoeg onderzoeken gedaan waarbij de proefpersonen dit dagelijks kregen voor een X aantal weken, zonder bijwerkingen.
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Na een jaar nu weer 2x Phenibut genomen, merk pas wat boven de 3gram.
Geen last van misselijkheid op die dosis? Heb ook eens enkele malen +-3gram genomen maar werd misselijk als ik dit in 1 keer deed. In 2 dosissen met een uurtje tussen heb ik er dan weer geen probleem mee
 
Geen last van misselijkheid op die dosis? Heb ook eens enkele malen +-3gram genomen maar werd misselijk als ik dit in 1 keer deed. In 2 dosissen met een uurtje tussen heb ik er dan weer geen probleem mee
Ik lag in bed, last van insomnia dus het was even een noodoplossing. Wel een 'bedwelmd gevoel' maar dat komt meestal pas na x uur
 
Kan me niet voorstellen dat je sneller slaapt van phenibut eigenlijk. Ik lijk wel dieper te slapen en moeilijker wakker te worden.
 
Kan me niet voorstellen dat je sneller slaapt van phenibut eigenlijk. Ik lijk wel dieper te slapen en moeilijker wakker te worden.
Ik val in slaap van phenibut (hogere dosis)
 
never tried more than 1,6gr, weer wat geleerd.
 
never tried more than 1,6gr, weer wat geleerd.
Ik merk niet eens wat van phenibut onder de 3 gram. Had na een jaar eerst 2gram geprobeerd deed niks.
 
Ik vind het ook erg verschillen tegenwoordig, eerder kon ik het precies regelen. Nu is het afwachten of ik veel voel of weinig. Maar weer ff een 2 weken break invoeren.
 
Ik vind het ook erg verschillen tegenwoordig, eerder kon ik het precies regelen. Nu is het afwachten of ik veel voel of weinig. Maar weer ff een 2 weken break invoeren.
Toen ik het nog vaker nam zat ik zo op 10-15gram over 2/3 dagen. Doen we niet meer.

Tollerantie voor middelen neemt hier erg snel toe.
 
Zal wel een heel ander effect geven dan die anderhalve gram :o

Ik heb ook een periode gehad dat ik 's avonds ontzettend zere benen kreeg, als ik er bijvoorbeeld veel op had gestaan of gelopen. Herkenbaar voor iemand?
 
Iemand enige ervaring met pramirecetam en zo ja waar hebben jullie dat gekocht?
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Betrouwbaar. Geen rapport of je daadwerkelijk krijgt wat je besteld.
Thanks, echt kut dat dit soort middelen niet makkelijk te verkrijgen zijn. Kan natuurlijk ook niet dat goedje testen dat ik ontvang
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Heb een aantal maanden Ashwaganda van de boardsponsor XXL genomen, na de training en pre-bed. Werkte kalmerend en sliep daar goed op. Hierna 2 maanden ingelast om te stoppen (break). Sinds 3 dagen de KSM-66 variant genomen post-wo/pre-bed. Merk dat ik slecht slaap. Kan dat komen doordat deze variant wellicht meer stimulerend is?

Via internet zijn er verschillende personen die zeggen dat KSM-66 stimulerend is, terwijl andere zeggen er slaperig van te worden. Iemand ervaring mee?
 
Back
Naar boven