MuscleMeat

To be On or to be On/Off, that's the question! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben van mening van wel, nu week 11 cruise weer en over 2/3 weken weer even kijken hoe het er voorstaat. Volgende blast is pas over 12 weken +

Zit alleen met het probleem dat ik niet tegen test kan en er is niemand die me hier een duidelijk antwoord kan geven, enige manier om minder pip te krijgen is door de test te mengen met een andere compound.
Dat is inderdaad minder aangezien test toch wel de basis van een blast is en tevens je cruise. Met wat meng je het dan? En reageer je ook negatief op sustanon of test400?
 
Ik had toch wel gelijk wat betreft Dallas McCarver:

 
Thanx mate, echter was ik 44 op die foto. Maar mijn fysiek op dit moment is niet slecht voor iemand die het nu naturel wil doen. Mijn VP ligt ietsjes hoger nu, 14/15% en ik weeg 106/107kg nu.

Niet overwogen TRT te gaan doen of is dat nog niet nodig adh van je bloedwaardes?
 
Niet overwogen TRT te gaan doen of is dat nog niet nodig adh van je bloedwaardes?
Bloedonderzoek is van 8.5 jaar geleden.
Momenteel gebruik ik niet en voel me heel erg goed.
 
Sorry voor m'n behaard lichaam haha maar nooit de behoefte gehad mij te scheren en nooit echt foto's willen maken, zo nu en dan. Op deze foto ben ik rond 116kg met een VP van 12/13%. Daar ik een rasechte ecto ben heb ik altijd een kippenborst gehad en daarom mijn zwakste spiergroep. Gelukkig in de loop der jaren iets meer massa daarop kunnen bouwen maar blijft nog steeds de zwakke schakel. Ik ben 1,94 lang dus een groot frame waarop je toch wel de nodige massa nodig hebt om buff te lijken. Ik heb moeten accepteren nooit echt supergroot te kunnen worden, heb er niet de aanleg voor, reageer niet heftig op AAS en heb inmiddels ook al een aardige leeftijd bereikt. Maar athletisch is zeker nog wel mogelijk.

Goede fysiek man!
Mag je trots op zijn.
 
Dat is inderdaad minder aangezien test toch wel de basis van een blast is en tevens je cruise. Met wat meng je het dan? En reageer je ook negatief op sustanon of test400?
150mg prop met 150mg primo per week, alle test varianten geven een ontstekingsreactie. Merkje maakt niet uit dus wisselen van merk heeft geen nut, prop geeft het minst 'problemen'
 
150mg prop met 150mg primo per week, alle test varianten geven een ontstekingsreactie. Merkje maakt niet uit dus wisselen van merk heeft geen nut, prop geeft het minst 'problemen'

Dat is wel raar want prop geeft juist meer “problemen” qua pip dan andere esters bij de meesten
 
Dat is wel raar want prop geeft juist meer “problemen” qua pip dan andere esters bij de meesten
Het geeft wel een reactie die hetzelfde is maar korter, injectie sites zwellen op en rood etc.
 
Het geeft wel een reactie die hetzelfde is maar korter, injectie sites zwellen op en rood etc.
Dat is inderdaad wel minder ja. Aangezien jij ON blijft, is het nemen van Test noodzakelijk?
 
Dat is inderdaad wel minder ja. Aangezien jij ON blijft, is het nemen van Test noodzakelijk?
Een beetje test in me vind me lichaam wel fijn denk ik ja (en ik ook)
 
-
 
Laatst bewerkt:
tsja, dan test suspension proberen en 3x per dag injecteren voor stabiele bloedwaarden
Wou eigenlijk eens antihistamines proberen via de huisarts kijken of dat iets doet (als die hierin mee werkt)

Het is wel eens zo erg geweest dat mijn lymfeklieren opzetten in me lies.
 
Een beetje test in me vind me lichaam wel fijn denk ik ja (en ik ook)
Lol, hm, alle andere roids zijn aftreksels van testosteron, je zou als het goed is ook zonder test kunnen kuren lijkt mij.
Kan er op dit moment weinig van vinden op het net.
 
Lol, hm, alle andere roids zijn aftreksels van testosteron, je zou als het goed is ook zonder test kunnen kuren lijkt mij.
Kan er op dit moment weinig van vinden op het net.
Je lichaam heeft testosteron nodig, de rest is er van afgeleid maar is geen testosteron. Bepaalde functies hebben toch echt test nodig. Correct me if iam wrong.
 
Je kunt prima kuren zonder test. Of je je na X aantal weken goed voelt is een ander verhaal, maar alles kan.
 
Je kunt prima kuren zonder test. Of je je na X aantal weken goed voelt is een ander verhaal, maar alles kan.
Ik heb zelf een aantal keren tren only gekuurd en nergens last van gehad.
 
Na een off periode start ik mijn kuur altijd zonder test. Na een aantal weken, meestal 6 tot 8, als ik merk dat mn testosteron is onderdrukt voeg ik het toe.
 
Ik begrijp dat men test in een kuur toevoegt om de bijwerkingen van een laag test gehalte te voorkomen. Maar is het niet zo dat een afgeleide van test dit ook kan bewerkstelligen?
 
Back
Naar boven