MuscleMeat

Op zoek naar personen die mijn voedingsschema willen beoordelen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

feaster

Novice
Lid geworden
5 jan 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Goedemiddag allemaal, ik zou hier graag wat meningen willen horen over mijn voedingsschema. Ik heb dit schema vorig jaar november gebruikt om toch echt wat kilo's af te vallen. Voedingsschema in combinatie met krachttraining 3 á 4 keer per week. Ik volg dit forum echt al een hele lange tijd en merk dat de kennis hier echt goed is.
24D7C490-5C75-4727-A5B5-56AFD65EFF9C.jpeg
 
Wat wil je horen ? Als het toen werkte is het goed toch ?
Aan de tekst te zien heb je deze laten maken door een ander of een coach ..
 
Wat wil je horen ? Als het toen werkte is het goed toch ?
Aan de tekst te zien heb je deze laten maken door een ander of een coach ..
Ik zou graag willen weten wat ik hierboven vraag.. Of mensen eens met een kritische blik willen kijken naar het schema. Als het werkte is het goed, dat klopt.. maar als het nog beter kan.. Heel graag.
 
voor 100,00 wil ik er wel met een kritische blik naar kijken en voor 50,00 extra geef ik nog wat tips
 
Ik zou meal 2 en 4 (als je dat al meals kan noemen.. tussendoortjes/snack idk) groter maken en de calorieën ergens anders vandaan halen.
Maak er gewone meals van met eiwit kh en vet.
Je krijgt anders van half 7 sochtends tot 7 savonds maar 15 gram eiwit binnen van een paar plakjes kip en dan voorj e gaat slapen gooi je ineens een dikke eiwitbom naar binnen van 60+ gram.

Ps: Dit kost je wel 50 euro
 
Whey Shakes eruit en halen uit natuurlijke voeding .

met de eiwit inname van 175 gr moet dat makkelijk kunnen
 
Verdiep je eens in de functie van vetten, en de hoeveelheid die je nodig hebt om gezond te blijven.
Ik vind het een zeer matig schema. Geen vette vis, geen noten, maar tyfus veel fruit. Zit daar überhaupt een gedachte achter? En diner, 5 tot 25 gram olie? Dat maakt in calorieën een behoorlijk verschil.

Verdiep je in voeding en neem niet klakkeloos standaard schema's aan van een fitness instructeur.
 
Leg je voeding eens naast post 1.
 
Idd dat fruit is om wat?

Ik vind eetschema's overrated worden met apps zoals myfitnesspal. Je kunt uitgaan van het vet en eiwit wat je nodig hebt en net zolang puzzelen totdat je dat bereikt hebt (rest aanvullen met carbs) en je leert vanzelf gevarieerd eten op JOUW manier.

Als voorbeeld, ik pak 's ochtend whey + olijfolie + lijnzaad in mijn ontbijt erbij, tussen de middag kip+olijfolie+groente en in de avond vlees+vet+groente en dan heb je in grote lijnen al 80-90% van je vetten+eiwit en kun je daarnaast gewoon kiezen voor dingen waar je zin in hebt.

Ik pak frambozen in de ochtend en meer als ik daar zin in heb of als het kan. Meeste vitamientjes haal je toch uit groente....
 
Back
Naar boven