MuscleMeat

--

Bezoekers in dit topic

Misschien de verhoudingen een beetje wisselen, 20 % eiwit bij het opbouwen van spiermassa lijkt me niet ideaal. dus 50 KH, 30% eiwit, 20 % vet lijkt me dan beter.
Aangezien je van anorexia komt, zou ik allesinds aan die koolhydraten niets veranderen.
 
Misschien de verhoudingen een beetje wisselen, 20 % eiwit bij het opbouwen van spiermassa lijkt me niet ideaal. dus 50 KH, 30% eiwit, 20 % vet lijkt me dan beter.
Aangezien je van anorexia komt, zou ik allesinds aan die koolhydraten niets veranderen.
--
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie. Ik eet echter al 125 gram eiwit per dag. Dit is al bijna 3 gram per kg lichaamsgewicht. Moet ik het dan alsnog opschroeven?
Nee, nergens voor nodig. Bedenk je ook dat eiwitten meer verzadigend zijn en het wellicht makkelijker is om wat meer koolhydraten te eten.
 
Bedankt voor de reactie. Ik eet echter al 125 gram eiwit per dag. Dit is al bijna 3 gram per kg lichaamsgewicht. Moet ik het dan alsnog opschroeven?
Voorlopig nog niet dan, had je gewicht niet meteen in het oog. op 2200 kcal zal je allesinds nog wel bijkomen dan.
 
Ik zou een simpel, doch effectief beginnersschema aanraden. Met name omdat je zelf al aangeeft dat je interesse bij kracht ligt en je 3x p/w fullbody wil doen. Een aantal goede keuzes zijn Stronglifts, Greyskull en Starting Strength. Succes!
 
Back
Naar boven